• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
    Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Tijd voor wat me time...

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349521

Standaard Re: Tijd voor wat me time...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lieff Bekijk Berichten
      Wow gewoon wow...
      wat?

Important Prikker Lieff's Avatar
      Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39132

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      wat?
      I'm speechless...

Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39132

Vandaag heb ik mn me time vervroegd..moet beter voor mezelf zorgen...mn keel doet weer gek...dat is vaak een voorteken..

Tijd voor wat me time...-20170111_102408-1-jpg waardeloos weer..maar ga geen moeite doen om uit te zoeken hoe ik m recht krijg...

En Oiseau ook mn honing en citroen koop ik in de vorm van een tablet

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Vandaag heb ik mn me time vervroegd..moet beter voor mezelf zorgen...mn keel doet weer gek...dat is vaak een voorteken..

Tijd voor wat me time...-20170111_102408-1-jpg waardeloos weer..maar ga geen moeite doen om uit te zoeken hoe ik m recht krijg...

En Oiseau ook mn honing en citroen koop ik in de vorm van een tablet
      Lieff, jij bent echt een model kantoorjuffrouw! volgens mij kies jij ook je outfit volgens de laatste trend en je houdt je aan kantoor etiketten. lol

Je zou meer durf moeten tonen en gewoon verse munt meenemen in een plastic zakje, een potje honing uit de bergen van Marokko, een eigen waterkoker en eigen kopje met je naam erop .. "chic tabletjes helpen niet echt behalve als je echt chic verkouden bent" ...haha chic ziekjes maar je bent inmiddels weer beter inchAllah!

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

minder snoepen en meer fruit eten Lieff ( liever fruit anders wordt je hier Liefc genoemd)

Die Hbiba*Isha is echt spoorloos sinds SF meer over haar weet .. Dit ter zijde want dit heeft eigenlijk geen enkele verband met deze topic ! in iedere geval mijn dag is door afwisselende diensten in korte periode onlogisch als het maar kan..

Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39132

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Lieff, jij bent echt een model kantoorjuffrouw! volgens mij kies jij ook je outfit volgens de laatste trend en je houdt je aan kantoor etiketten. lol

Je zou meer durf moeten tonen en gewoon verse munt meenemen in een plastic zakje, een potje honing uit de bergen van Marokko, een eigen waterkoker en eigen kopje met je naam erop .. "chic tabletjes helpen niet echt behalve als je echt chic verkouden bent" ...haha chic ziekjes maar je bent inmiddels weer beter inchAllah!
      I wish Oiseau..t is een wonder als ik 's ochtends de deur uitloopt zonder iets te vergeten of op tijd aankomt op werk.. Ik ga thuis aan de echte medicijnen van oma en inshallah blijft t bij een geirriteerde keel..

minder snoepen en meer fruit eten Lieff ( liever fruit anders wordt je hier Liefc genoemd)

Die Hbiba*Isha is echt spoorloos sinds SF meer over haar weet .. Dit ter zijde want dit heeft eigenlijk geen enkele verband met deze topic ! in iedere geval mijn dag is door afwisselende diensten in korte periode onlogisch als het maar kan..
      Weet je wat t is fruit stelt vaak teleur...chocolade niet...

Ging jij trouwens niet wisselen van baan?

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

I wish Oiseau..t is een wonder als ik 's ochtends de deur uitloopt zonder iets te vergeten of op tijd aankomt op werk.. Ik ga thuis aan de echte medicijnen van oma en inshallah blijft t bij een geirriteerde keel..

Weet je wat t is fruit stelt vaak teleur...chocolade niet...

Ging jij trouwens niet wisselen van baan?
      In cha2a Allah gauw beter,Allah yechafik!

hmm fruit stelt teleur? want fruit vraagt meer handelingen en je moet echt van houden ..
      Chocolade is makkelijk scoren en compact ..haha de logica van vrouwen omtrent chocolade is en blijft een raadsel.. ik zou me kunnen voorstellen dat vrouwen stiekem chocolade van anderen opeten op kantoor..lol

ik zou wisselen met baan maar men wou me anders behandelen en toen dacht ik mijn energie en tijd gun ik je niet Ronald.. ik ben weer aan flexen via uitzendbureau .. je moet ergens voor staan en gewoon blijven ademen met een glimlach, niet vergeten dat gezonde onverschilligheid ook een bron van kracht is.

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757426

hahahahahah

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614772

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      hahahahahah
      Choufti , 3endek ma tkhabbi a el3afrit!

En hoe vond Hbibsha*Isha jullie reisje samen naar Indonesië?
      je kan ook wat vertellen over jullie zakelijke samenwerking.. we willen ook zaken doen en wat leren?

Ingeschreven
      Aug 2014
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39132

In cha2a Allah gauw beter,Allah yechafik!

hmm fruit stelt teleur? want fruit vraagt meer handelingen en je moet echt van houden ..
      Chocolade is makkelijk scoren en compact ..haha de logica van vrouwen omtrent chocolade is en blijft een raadsel.. ik zou me kunnen voorstellen dat vrouwen stiekem chocolade van anderen opeten op kantoor..lol

ik zou wisselen met baan maar men wou me anders behandelen en toen dacht ik mijn energie en tijd gun ik je niet Ronald.. ik ben weer aan flexen via uitzendbureau .. je moet ergens voor staan en gewoon blijven ademen met een glimlach, niet vergeten dat gezonde onverschilligheid ook een bron van kracht is.
      Amin!

Nee daar ligt het echt niet aan...ben dol op fruit..had vandaag een banaan en een mandarijn bij me...banaan was op t randje voor mij en die mandarijn was zo droog net of ik papier aan t eten was...zo met meer fruit in nl...wanneer ik in Marokko ben leef ik haast op fruit..

Zo is dat..is maar werk...we moeten er niet meer van maken dan t is..

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten