• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 2/2 EersteEerste 12
    Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Zou jij een zusje willen die tien mannen aan de haak slaat? Haha, mij zou het niks kunnen schelen. Een vrouw kan makkelijker tien mannen verwerken dan een man datzelfde met tien vrouwen. Die zou al snel niet meer kunnen presteren. Wat moet je nu met tien vrouwen? Twee, okay, maar tien...
      de wereld is één, maar de grote diversiteit van normen en waarden verdeelt de wereld in hokjes

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425699

Standaard Re: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Zou jij een zusje willen die tien mannen aan de haak slaat? Haha, mij zou het niks kunnen schelen. Een vrouw kan makkelijker tien mannen verwerken dan een man datzelfde met tien vrouwen. Die zou al snel niet meer kunnen presteren. Wat moet je nu met tien vrouwen? Twee, okay, maar tien...
      Geef mij maar een potje amlou en ik doe al die 10 vrouwen.

Zonder klachten.

De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis. :tik:

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      Revisor die hier helemaal serieus op ingaat

Sportfreak the player )

Relatie aangaan is een serieuze zaak!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349521

op zich niets ergs aan. want sportfreak heeft echt de voc-mentaliteit waar de balkenendenorm het over had. vrouwen aan de haken slaan, indonesië, je bent helemaal geïntegreerd sport.

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425699

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door psychische Bekijk Berichten
      Geef mij maar een potje amlou en ik doe al die 10 vrouwen.

Zonder klachten.

Tering hey, vanochtend weer wat amlou gegeten. Gaat niet goed hier!

:
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis. :tik:

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten