• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757427

Standaard Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Nu willen ze allemaal naar Nederland

Ik heb gezegd dat ik daar in Indonesie ga wonen maar ik hoor steeds No No No

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

Standaard Re: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Hou op met die flauwekul man. Is gewoon zielig!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757427

Standaard Re: Hahahahahah willen jullie lachen ...ik heb 10 vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie

Ja 1 kant wel maar andere kant zijn ze wel vals als je in indonesie wilt gaan wonen

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Ja 1 kant wel maar andere kant zijn ze wel vals als je in indonesie wilt gaan wonen
      Mensen zijn zwak. Je kunt hun zwaktes uitbuiten of ze juist helpen om sterker te worden.

Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757427

Klopt wat je zegt

Ik heb alleen met hun gepraat meer niet en minder ook niet.ik ben niet gek om daar een vrouw te verleiden en daarna de bak in

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

Klopt wat je zegt

Ik heb alleen met hun gepraat meer niet en minder ook niet.ik ben niet gek om daar een vrouw te verleiden en daarna de bak in
      Geef ze gelijk een nasi7a zoals:

Dames pas op door te denken dat buitenland goed leven is. Beter blijven jullie in Indonesie en hoef je je charaf en niet te verkopen. Trouw een indonesissche man en blijf uit de buurt van buitenlanders die je een paradijs beloven.

Zeg tegen ze dat de duivel je gelokt had om aan te tonen hoe goedkoop indonesische vrouwen zijn. Jij wil niet meer instrument zijn van de duivel en daarom heb je besloten om ze te waarschuwen.

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Ik heb tien vrouwen aan de haak geslagen in Indonesie... Nu willen ze allemaal naar Nederland

Ik heb gezegd dat ik daar in Indonesie ga wonen maar ik hoor steeds No No No
      Kun je dat wel aan allemaal? Neem er ook een paar jongens bij voor als je het niet meer alleen af kunt.
      de wereld is één, maar de grote diversiteit van normen en waarden verdeelt de wereld in hokjes

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402410

Revisor die hier helemaal serieus op ingaat

Sportfreak the player )

losbandige extremist Joesoef's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2001
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      173250

Stoer hoor, meisjes plagen.

Brengt mij op een andere vraag, ben je nu al zestien jaar vrijgezel? De Womanizer van Maroc?

Very Important Prikker psychische's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1425699

Wat lopen jullie te zeuren.

Ein-de-lijk eindelijk heeft SF weer eens sjans en aandacht. Dan is het toch niet gek dat die man zo blij en opgetogen is? En ja, dan plaag je die vrouwen ook. Als gevolg van blijdschap en een als een raket opgekrikte ego.

Laat ze maar jouw feestje niet bederven hoor SF.

Straks als je weer in die kippen aan het snijden bent, heb je nog genoeg memories om van na te genieten.

Indonesie 2017.... zucht.....summertime
      De profeet Mohammed (vzmh) over de narcis: 'Van twee gekochte broden door een mens, is er één bestemd voor een Narcis. Immers, brood is voedsel voor het lichaam, de Narcis is voedsel voor de ziel'.

Ik sluit de ogen ..een zucht Een goed gevoel Omringd door warme klanken Genesteld in mijn stoel Even...in een andere wereld een muzikale droom Waarin ik weer jong ben en jou bespeel mijn oude.... saxofoon. (c)

De mooiste dingen zijn gratis. :tik:

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten