• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Veel Nederlanders zijn echt in de war wat betreft ...

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614762

Standaard Veel Nederlanders zijn echt in de war wat betreft ...

Wat betreft de Islam, de Moslims, het Geloof.. ik meen dat ze al die shit van de laatste jaren aan informatie en desinformatie gepaard met gebeurtenissen en toestanden ( van incidenten tot groot conflicten met betrekking tot Moslims en ISlam) echt niet meer kunnen helder redeneren.. ze roepen maar wat en zoeken naar argumentatie en halverwege zijn de draad kwijt als je een simpele gerichte vraagt stelt?.. en dan ineens worden ze emotioneel en echt onredelijk want echt velen zijn geestelijk leeg en snappen eigenlijk onvoldoende dat dit leven is meer dan leven als een plant of dier. Velen moeten nog beseffen dat het leven van de mens op aarde echt een geestelijk en spiritueel dimensie heeft die je niet uit een krant kan halen of bij een verkoper van slimme spulletjes kan bestellen.. In dit leven moet je er echt moeite voor doen om je echt geestelijk niet verloren en leeg te gaan voelen.. Met je hersentjes en redenaties zal je niet ver komen. Blijf zoeken naar je echte band met alles en niets!

Jasper een mannetje van 45 heb gesproken en de man is echt klaar met de Moslims ( Turken, Marokkanen ..enzo lo) omdat hij zichzelf veel onzin heeft gemaakt en surfen op internet heeft hem nog verstrooid en ver van huis gemaakt.. Terwijl ik maar tegen hem maar zeggen: hoor zelf wat je zegt, denk goed over na.. Het is toch tegenstrijdig .. nee hoor zo denk ik niet Jasper, volgens mij moet je echt weer gaan leren leven niet naar domme opmerking van sommige gasten te luisteren.. Leef je leven en wees jezelf en laat iedereen in zijn/haar waarde.. maar goed ik was echt blij dat mijn dienst afgelopen is en hoef Jasper nooit meer te zien want wat moet je met tam tam met veel gaten.
      Laatst gewijzigd door Oiseau; 11-01-17 om 18:10.
      Ruzie begint nooit met de eerste zin. Ruzie begint met het eerste antwoord.
      Kay Pollak
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776489

Standaard Re: Veel Nederlanders zijn echt in de war wat betreft ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      ..............want echt velen zijn geestelijk leeg en snappen eigenlijk dat dit leven is meer dan leven als een plant of dier. .

Zo kan die wel weer, Oiseau. Ik lees net dat schokkende bericht over die lagere school in Noord. En dan lees ik jouw bijdrage. Ik raak daar nog meer bezorgd door.

Want zolang je je beter voelt dan een ander omdat je een Gelovige bent kun je een goed gesprek met een ongelovige /een ander wel schudden.

Als ik misschien te direkt ben, sorry.

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614762

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Zo kan die wel weer, Oiseau. Ik lees net dat schokkende bericht over die lagere school in Noord. En dan lees ik jouw bijdrage. Ik raak daar nog meer bezorgd door.

Want zolang je je beter voelt dan een ander omdat je een Gelovige bent kun je een goed gesprek met een ongelovige /een ander wel schudden.

Als ik misschien te direkt ben, sorry.
      de ongelovigen hebben zelf hun eigen glazenhuis met stenen gegooid door zich superieur te stellen en alles wat naar Geloof ruikt belachelijk en achterlijk te noemen en daadwerkelijk te bestrijden..
      dan maar belanden in een strijd der Superioriteit ( Een zwakke geest kan nooit het winnen met welke middelen dan ook van een sterke geest)

voor de rest ben ik ook maar een toeschouwer en ben blij dat mijn dienst afgelopen was want echt die Jasper was vermoeiend en zo dom als het maar kan.
      Kay Pollak

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      776489

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      de ongelovigen hebben zelf hun eigen glazenhuis met stenen gegooid door zich superieur te stellen en alles wat naar Geloof ruikt belachelijk en achterlijk te noemen en daadwerkelijk te bestrijden..
      dan maar belanden in een strijd der Superioriteit ( Een zwakke geest kan nooit het winnen met welke middelen dan ook tegen een sterke geest)

voor de rest ben ik ook maar een toeschouwer en ben blij dat mijn dienst afgelopen was want echt die Jasper was vermoeiend en zo dom als het maar kan.

Oiseau, ik heb wel begrip voor je : iemand die vermoeiend en dom reageert en dan nog rustig blijven....
      Ik ben trouwens ook bekaf

Ik kom er nog een keer op terug, als ik mag. Jij ook lekker uitrusten.he. Fijn dat je (weer?) werk hebt.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 0 Likes, 0 Dislikes

Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614762

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eke Bekijk Berichten
      Oiseau, ik heb wel begrip voor je : iemand die vermoeiend en dom reageert en dan nog rustig blijven....
      Ik ben trouwens ook bekaf

Ik kom er nog een keer op terug, als ik mag. Jij ook lekker uitrusten.he. Fijn dat je (weer?) werk hebt.
      haha zuigers zij het maar ergens ook weer zielig.
      Kay Pollak

Birds to the Resque !! mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48984

Het is heel simpel... Nederlanders denken dat ze atheist moeten zijn omdat ze anders verkracht worden door de pastoor of imam. Zo simpel zijn ze. Maar ik generaliseer. :O

Nee zonder gekheid ik zou applaudiseren als Wilders korans gaat uitdelen op blanke scholen. Kom op zeg waarom de oerknal als leeg alternatief voor god ofzo volgens naar je beste weten einstein ofzo die nota bene uitging van een vredelievend universum maar nee einstein is wetenschap we moeten geloven in niets/oerknal/evolutie of mensen gemaakt door aliens niet om ons voor hun aan het werk te zetten, maar om onzelf wijs te maken dat we niet wijzer kunnen worden met een beetje hulp van deze of gene god. Laat het voor het gemak een alien op een wolkje zijn. Om daar vanaf te wezen...

Zo. Zo kan ie wel weer. Nederlanders denken dat ze recht hebben op hun atheisme. Nou nee. Je hebt recht op god. En dat kan geen ego van je afpakken. Zo. Genoeg gepredikt voor ik weer beschuldigd wordt voor atheist te zijn omdat ik er wel erg tegen ageer dan moet je er wel affiniteit mee hebben jochie. Het is niet anders. Zoiets...
      My Daily Peace of Music:
      http://www.soundcloud.com/hugo32

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten