• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/2 12 LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Het verkeer in marokko

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Het verkeer in marokko

Wacht ik ga eerst even poepen. Ik kom zo terug ben een en al oor. Niet weggaan aub

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Standaard Re: Het verkeer in marokko

A vriend, wij Marokkanen zeggen nooit "ik ga poepen". Dat soort dingen hou je als Marokkaan voor jezelf!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Dat gepoep slaat op de achterlijke bestuurders van hier. Ik gebruik die zin nooit. Als je naast me had gezeten in de auto had je het wel begrepen. Ik heb nu bijna 6.500 kilometer afgelegd van rotterdam naar tanger en van tanger tot guelmim sahara en nu weer terug in tanger. Verschrikkelijk ! Ik heb veel meer schrijfruimte nodig maar daar heb ik nu geen zin in heb nog 3 dagen te gaan en dat ga ik even afmaken. Tot laters !!!

cactus cripticus HaasHaas's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2006
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2349519

poepen is gezond. je moet altijd ruimte vrijmaken voor iets anders. zo nu en dan moet je gewoon schijfruimte vrijmaken. niets mis mee hoor. laters. pas op trouwens op de openbare toiletten daaro. ze schijnen je toiletpapier te jatten. ben je aan schijten, helemaal in de nopjes dat je genoeg bij je hebt enzo, en dan ineens, kijk je om, weg. alles weg. dan hoop ik dat er nog een emmertje water voor je klaar staat daaro.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Als ik aan poep denk, denk ik aan Angelique. Een arm meisje, met ouders die hun kinderen erg verwaarloosden. Vrijwel elke keer als er een luizencontrole was werd zij eruit gepikt. Ze had weer luizen. Je wist ze ging weer een hel tegemoet op school. Ze werd elke dag wel gepest en op zijn best voor haar werd ze genegeerd. Niemand wilde met haar omgaan.

Een dag ging het zover dat één van de pesters haar dwong om poep te eten. Althans ze hield haar mond dicht en hij smeerde het op haar mond en kleding. Vanaf dat moment stond ze bekend als het meisje dat poep had gegeten.

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402408

En daarom dames en heren ga ik shoppen op de lijnbaan maar ga ik er niet wonen

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Tweede gedachte die ik krijg bij poep brengt mij terug toen we een jaar of 10 waren. Rotterdam was toen echt smerig. Veel vuil op straat. Straten zaten overal vol met hondenpoep. Zo rond Nieuw Jaar hadden we vuurwerk. Strijkers waren het best. Dan zochten we een mooie hoopje hondenpoep, staken er een strijker in en dan aansteken die handel. Het beste effect was een hoopje hondenpoep vlakbij een auto, liefst aan de bestuurderskant. Mooie kunstwerken kreeg je dan.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wat een achterlijke volk zeg niet alleen het verkeer maar in alles is het poep! Tfoe! Ik zou hier best willen wonen een paradijs is het maar dan zonder mensen, of hooguit 5 miljoen mensen.

Prikker
      Ingeschreven
      Nov 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

En de nazi kaashoofden die een erectie krijgen van dit topic kunnen de pleuris krijgen. Fucin pedo's !

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Vriend,

Control. Je moet je aanpassen. Verkeer is daar anders. Verkeer is anticiperen op de domme medeweggebruiker. Stel je hersens in op een andere rijstijl.

Frustratie = geen controle en beinvloedt de sfeer hoe je voelt. Echt waar je kunt je hersenen simpel instellen. Gewoon relaxed tussen de massa manoevreren.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten