• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 11/11 EersteEerste ... 1011
    Resultaten 101 tot 103 van de 103

Onderwerp: Democratie is zeer gebrekkig !

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Democratie is zeer gebrekkig !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hawa Bekijk Berichten
      Unilever heeft in Konya (Turkije) het allergrootste distributie bedrijf opgericht. Echt het neusje van de zalm.
      Konya is de plek waar Unilever kan gaan scoren. Heel Konya is op de hand van Erdogan.

En het ligt strategisch gezien precies op de plek om geld te gaan verdienen en werk te leveren aan duizenden mensen.

Ik zag daar producten zoals lipton tea. Ik dronk in het verleden altijd van die thee omdat ik het lekker vond.
      Maar die thee is niet meer te zuipen en al die goede drinkbare thee hebben ze hier uit de schappen gegooid.

Ik denk altijd het is wel thee, maar aandelen thee. En daar gaat het kapitalistische systeem dus over.

En die thee is erg duur geworden. Je hebt natuurlijk ook nog die ice-tea. Haha. Kan ik zelf beter maken dan een pak met aandelen blubber.

De koffie van D.E. Douwe Egberts is allang verkocht aan die schandalige aandeelhouders. OOk deze koffie is veel te duur. Het is ook niet eens meer puur Arabia koffie!!

Ga naar de Aldi heb je een kilo koffiebonen voor 7.20 En dit is wel puur Arabia koffie en zeer goed!!

Mensen dienen zelf beter op te gaan letten. OOk in de cosmetica industrie. Dove is Unilever en wat is niet van Unilever.
      Shampoo en allerlei knijp flesjes met saus voor de bbq. Domme mensen kopen stomme producten en letten niet eens op hoe duur en smakeloos dit wel niet is.

Over de kleding industrie wil ik het niet eens meer over hebben.

fijne dag iedereen....
      Goedkoop is duurkoop, zeggen ze dan, maar ik koop liever iets van €0,70 wat ik met een gerust hart kan opzuipen, dan €5 te betalen voor iets van mindere kwaliteit, maar ook nog eens met een plaatsvervangende schuldgevoel dat zit op te zuipen, omdat die bedrijven zogenaamd uit Nederland komen en ik ben toevallig Nederlander, dus ik moet iets terug doen voor al die uitbuiting die is gedaan, in - zogenaamd - ook "mijn naam".
      Fok it! Ik koop gewoon troep en eigen merk, dan dat ik die grote rotbedrijven als Unilever steun, terwijl het niet eens 100% zuivere koffie is.

Ach ja, omgekeerde wereld, waarin criminelen cool worden gevonden en bewuste mensen worden gezien als debiele, naïeve en goedgelovige ongedierte.
      Ik zie daar doorheen en ze kunnen af en toe iemand voor de gek houden, maar ze kunnen moeilijk iedereen de hele tijd voor de gek houden.
      Wij moeten gewoon wat bewuster worden, inderdaad, en ook meer saamhorig leven, dus dat we elkaars rug hebben, zodat er geen zwakste schakel is, die zij dan heel makkelijk kunnen ompraten ofzo en voor je het weet zitten ze er middenin en maken ze alles uit voor ons, plus spelen ze ons tegen elkaar uit en voor je het weet gaan we het voor die vuile (criminele) multinationals opnemen, omdat we gewoon gehersenspoeld zijn, van onze grootouders tot onze kleinkinderen aan toe.

Het is een kwestie van tijd en ik denk dat ik het niet ga meemaken in mijn leven, dat de wereld groots opstaat en wakker wordt en die kring gesloten houd voor die "kapitalisten", maar dat is wel waar het naartoe gaat.
      Zoals ze zeggen, alles komt goed! God houd niet van wanorde!

Peace!

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614763

Democratie bevalt steeds meer demonen en monsters.
      Hoe kunnen slaven van consumptie (volkeren) macht hebben?
      Quit or be exceptional.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Democratie bevalt steeds meer demonen en monsters.
      Hoe kunnen slaven van consumptie (volkeren) macht hebben?
      Ik noem het ook schertsend, "demonen-cratie".
      Nederlanders noem ik schertsend, "Neanderthalers".
      Hollanders kun je dan "Holbewoners" noemen.

Een beter milieu begint bij jezelf.
      Ik geloof in de kracht van de eenling.
      "YOU make the Difference!"
      Elite enz. is ook nooit de meerderheid, het is maar een handjevol mensen, dat eigenlijk de voortouw mag nemen, maar zoals Jezus al zei, er zijn op deze bruiloftsfeest mensen afgekomen, die niet zijn uitgenodigd of geroepen.
      Honden eten de kruimels van de baasjes, dus als het baasje al niet goed is, dan hoef je van de honden niet veel te verwachten.

Deze wereld is gewoon niet eerlijk en het is beter als mensen dat zelf doorhebben, dan dat het voor hun wordt uitgemaakt!
      Ik geloof in de Godsdienst, dus in dienst staan voor anderen.
      Je bent net zo goed, als andere mensen jou vinden, die jij hebt geholpen/een dienst hebt bewezen, in naam van God.
      Ik sta ook altijd achter de "underdog", want "keer je wang enz.".
      De grootste persoon is degene die het eerste kan vergeven en vergeten, omdat God alles weet en daar doen we het voor.
      Ik zal mij nooit verlagen naar andermans niveau, als het slecht is, want dat is de Duivel/Shitan.

Iedereen om mij heen zal jou vertellen, dat ik altijd klaar sta en altijd positief/vrolijk ben, voor iedereen.
      Ik zeg tegen iedereen hoi en goedendag.
      Ik ga alleen geen gekke, slechte dingen doen, in het openbaar, in de ogen van mensen.
      Ik denk aan mijzelf en ik doe alles voor God, dus ik hoef mensen hier niets te bewijzen.
      God is altid bij mij, zelfs als mensen doei en tot morgen zeggen, en afscheid nemen, dan kan ik alleen terugvallen op God.

Demonencratie is niks voor mij dus! Dat is mensen-gemaakt en ik laat mij niet voor andermans kar spannen.
      Ik wil ten alle tijden verantwoordelijk blijven voor mijn eigen doen en laten.
      Als ik straks voor mijn Schepper sta en ik moet mij verantwoorden, dan is DAT (mijn eigen doen en laten) wat voor mij gaat pleiten.

Jammer, maar helaas zijn er een heleboel "dooie" mensen in de wereld. (Niet wakker)
      Als er meer mensen Godsdienstig waren, dan waren we veel vrolijker en meer blij met elkaar.
      Voor spek en bonen, zeg maar, zoals een zorgaanbieder, die mensen beter kan maken, waarom zou die daar geen gebruik van maken, omdat iemand het niet kan betalen of niet aan de regels kan voldoen om verzekerd te zijn of noem maar op wat de drempel zou moeten zijn?
      Waar heb jij dan al die tijd voor gestudeerd en waar denk je dat de spullen vandaan komen, die die chirurgen enz. gebruiken? Die kopen ze heus niet van hun eigen salaris.
      Echt, deze wereld is oneerlijk en ik wil er niet eens meer aan denken!

Laten we het over leuke dingen hebben...

Fijne dag verder en de groeten allemaal!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten