• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 3/3 EersteEerste ... 23
    Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Minister Fatma Kaya is een vechthertje! episode 2

Magnificent tr_imparator's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2817

Standaard Re: Minister Fatma Kaya is een vechthertje! episode 2

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vredeopaarde Bekijk Berichten
      Geldt overigens ook voor tr imparator ofzoiets, geen spoedeisendheid, man man, hoe is het nu mogelijk dat je niet ziet wat de feiten zijn en wat het recht in zo'n geval aan mogelijkheden biedt. Prima dat je een mening hebt, maar doe iedereen een lol en klets geen onzin.
      Het is een afweging van welke waarden en de geldigheid van verschillende waarden. Ik ben geen jurist, maar als ik de artikelen lees (bijv. Geert Jan Knoops, Tom Zwart) dan is er sprake van schending van de internationale rechtsorde (vedrag van Wenen). Terecht wordt dan het punt gehaald van de weigering van Wilders in Engeland. Later bleek dat die weigering niet mocht. Als ik het stuk lees van de Marieke de Hoorn (VU, docent recht) dan heeft Nederland het recht om zijn autonomie hierin te bewaren.

Dus ik weet het niet precies. Als er een zaak komt dan is het afwachten wat de (Nederlandse!) rechter er van gaat vinden.

I.p.v. te zeggen dat ik de feiten niet zie, kan je de feiten benoemen en je stukje verder uiteenzetten door in te gaan op welke rechtsmogelijkheden er zijn. Ik wil verder niemand lol doen en klets geen onzin. Punt.

In art 3:47 lid 3 AWB staat verder dat motivering niet mogelijk is vanwege spoed (waarbij spoed is niet gedefinieerd) dit alsnog moet worden gedaan 1 week na de bekendmaking ervan.

Could B Prikker
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Nou tr imparator neemt in ieder geval de moeite om ff de wet te googelen, de rest leutert wat over respect en wilders , onduidelijk wat dat er nu mee te maken heeft.

En revisor, de zelfbenoemde topjurist, is in geen velden of wegen te bekennen. Verstandig, want heeft er geen bal verstand van.

Begrijp best dat er allerlei gevoeligheden over en weer spelen, maar hou op met juridische onzin uit te kramen, klopt gewoon niet en is niet serieus.

Allerlei juristen zeggen dingen over onderdeeltjes van deze kwestie, maar dat is allemaal academisch. Uiteindelijk zal een rechter iets moeten zeggen, maar, ik denk, zoals ik al eerder zei dat turkije het daar niet op aan laat komen, deze kwestie hangt zeer af van de feiten en die spreken niet in het voordeel van turkije, dus kans is heel wel aanwezig dat turkije dit niet gaat redden en dat risico willen ze niet nemen. Het kan ook zijn dat een rechter turkije wel gelijk geeft, kan mij niet voorstellen, maar goed, dat kan ook. Dus accepteer hoe de wet werkt; je hoeft het daar niet mee eens te zijn. Maar leuter zelf geen onzin.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tr_imparator Bekijk Berichten
      Het is een afweging van welke waarden en de geldigheid van verschillende waarden. Ik ben geen jurist, maar als ik de artikelen lees (bijv. Geert Jan Knoops, Tom Zwart) dan is er sprake van schending van de internationale rechtsorde (vedrag van Wenen). Terecht wordt dan het punt gehaald van de weigering van Wilders in Engeland. Later bleek dat die weigering niet mocht. Als ik het stuk lees van de Marieke de Hoorn (VU, docent recht) dan heeft Nederland het recht om zijn autonomie hierin te bewaren.

Dus ik weet het niet precies. Als er een zaak komt dan is het afwachten wat de (Nederlandse!) rechter er van gaat vinden.

I.p.v. te zeggen dat ik de feiten niet zie, kan je de feiten benoemen en je stukje verder uiteenzetten door in te gaan op welke rechtsmogelijkheden er zijn. Ik wil verder niemand lol doen en klets geen onzin. Punt.

In art 3:47 lid 3 AWB staat verder dat motivering niet mogelijk is vanwege spoed (waarbij spoed is niet gedefinieerd) dit alsnog moet worden gedaan 1 week na de bekendmaking ervan.

De strategie gaat nu puur om twee zaken: Ongewenstverklaring en inreisverbod.

Doordat Nederland geen besluit aan minister Kaya heeft overhandigd en/of schriftelijk meegedeeld heeft is niet duidelijk op grond waarvan minister Kaya tegengehouden is.

Dat moet eerst duidelijk worden. Daarom zijn er twee procedures opgestart.

Er zijn wat nieuwe ontwikkelingen gaande, misschien lees je daar later in de kranten wat over.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Tralala ... it's a wonderful day!
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten