• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 1/21 12 11 ... LaatsteLaatste
    Resultaten 1 tot 10 van de 206

Onderwerp: VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie

Very Important Prikker SportFreak's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2002
      Leeftijd
      87
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2757425

Standaard VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie

VVD: ‘Geen hoofddoekjes bij politie’

Nederlandse politieagentes moeten niet de mogelijkheid krijgen een hoofddoekje te dragen tijdens hun werk, zo stellen Tweede Kamerleden van de VVD. ,,Houd de politie neutraal”, zegt Kamerlid Dilan Yesilgoz.

De Amsterdamse politietop overweegt een hoofddoekje toe te staan als onderdeel van het politie-uniform, zo meldde het AD vanochtend. In onder meer Groot-Brittannië en de VS is dat al mogelijk. De Amsterdamse politie hoopt op die manier meer allochtone agenten te werven. In de hoofdstad heeft nu maar 18 procent van de agenten een niet-Nederlandse achtergrond. Te weinig, vindt de Amsterdamse politiechef Pieter-Jaap Aalbersberg.

Géén religieuze symbolen

De VVD in de Tweede Kamer reageert fel. ,,Gaan we weer. De politie is er voor iedereen. Agenten zijn de beschermers van de rechtsstaat. Daarin passen géén religieuze symbolen”, stelt Ockje Tellegen, woordvoerder veiligheid van de fractie, op Twitter. Mede-kamerlid Yesilgoz, die tot voor de verkiezingen VVD-raadslid in Amsterdam was, zegt: ,,Kom op politie Amsterdam; dit kan echt niet. Scheiding kerk en staat. Houd de politie neutraal.”

PVV-leider Geert Wilders reageert eveneens fel, hij noemt het plan ‘waanzin’. ,,Amsterdam wil shariapolitie invoeren. Nederland capituleert.” Zijn partij kondigt Kamervragen aan en wil een debat over het voorstel.

Neutraal

Ook Chris van Dam, oud-agent en nu Kamerlid voor het CDA, vindt het geen goed plan van de Amsterdamse politie. ,,Het is goed dat de politie diverser wordt, maar de politie is neutraal. Dus geen tulband, keppel of hoofddoek. Slechts de pet die iedereen past.” Andere politieke partijen hebben nog niet gereageerd op het plan van de Amsterdamse politie.

Klaas Wilting, voormalig woordvoerder van de politie Amsterdam en bekend door zijn deelname aan verschillende tv-programma's, is ook niet enthousiast. ,,Wij zitten in Nederland en willen neutraliteit bij de politie."

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      hoer
      Vrouwenhater, moslim, marokkaan.
      de wereld is één, maar de grote diversiteit van normen en waarden verdeelt de wereld in hokjes

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146380

Standaard Re: VVD hoer Dilan Yeşilgöz voor hun karretje gespannen als het gaat om hoofddoekjes bij de politie

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Vrouwenhater, moslim, marokkaan.
      Ze is geen hoer wat mij betreft, ze woont volgens mij gewoon netjes samen of is zelfs getrouwd.

Ik vind haar wel een verraadster van de vrijheid. Grote mond over vrijheid dit en vrijheid dat, maar wij moslima's worden dus weer eens uitgesloten van de zoveelste functie. Altijd zijn wij vrouwen de klos, nooit mannen, dat terwijl de hoofddoek er is om je aura te bedekken. Hoe willen ze dan dat je dat doet? Waarom is het neutraal om je haren te laten zien? Allemaal smoesjes om ons te onderdrukken. Dilan is de vrouwenhaatster hier!
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes

Kaaskop Nederlandertje's Avatar
      Ingeschreven
      May 2011
      Leeftijd
      38
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      846448

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten
      Ze is geen hoer wat mij betreft, ze woont volgens mij gewoon netjes samen of is zelfs getrouwd.

Ik vind haar wel een verraadster van de vrijheid. Grote mond over vrijheid dit en vrijheid dat, maar wij moslima's worden dus weer eens uitgesloten van de zoveelste functie. Altijd zijn wij vrouwen de klos, nooit mannen, dat terwijl de hoofddoek er is om je aura te bedekken. Hoe willen ze dan dat je dat doet? Waarom is het neutraal om je haren te laten zien? Allemaal smoesjes om ons te onderdrukken. Dilan is de vrouwenhaatster hier!
      Wordt helemaal niet uitgesloten maar moet wel houden aan aan regels. Kruisjes en keppeltjes mogen ook niet. Dus niet piepen.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 0 Likes, 1 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Very Important Prikker ikweetniks's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2009
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1192648

Samira Bouchibti vindt dat ook, is ook tegen hoofddoekjes bij politie. Gisteren uitgebreide discussie bij Nieuwsuur tussen haar en Marcouch. Marcouch ging fel tegen haar in en vond het argument van neutraliteit onzin, omdat neutraliteit 'em zit in het handhaven van de wet en niet in het wel of niet dragen van een hoofddoek (zei hij). Hij steunde het initiatief juist. Dat mag dan ook wel een keer gezegd worden, aangezien hij hier altijd wordt neergezet als 'verrader'.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 2 Likes, 0 Dislikes

Zijlijner The_Grand_Wazoo's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2007
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      556370

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Juffrouw_Saartje Bekijk Berichten

Grote woorden en nogal hysterisch en verheerlijking van slachtofferschap.
      Waarom zijn 'jullie vrouwen de klos'. Omdat jij er, van alle honderden religies ter wereld, die allemaal claimen de absolute waarheid in pacht te hebben, nou net die uitkiest wasr jij als vrouw de klos bent. keuzes hebben consequenties. Jij doet alsof je een hulpeloos slachtoffer van omstandigheden bent, dat ben je niet.

Voor ht overige is er heel zinvol te praten over de vraag of die eis van neutraliteit zo ver moet worden doorgevoerd. Maar kom niet aanzetten met 'smoejes om onderdrukt te willen worden'.

PS
      Natuurlijk is zij geen hoer. Ook al was zij niet getrouwd en leefd zij met twee mannen. Bizarre moraliteit.

trytth Lezenswaard H.'s Avatar
      Ingeschreven
      May 2002
      Leeftijd
      86
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      31

Dit is weer een duscussie over symboolpolitiek. Hoeveel moslima's zijn er eigenlijk, die én een hoofddoek dragen én bij de politie willen werken? Ik schat, dat dat er niet zo veel zijn. Behalve dat een echte moslima niet met mannen in één ruimte kan/wil/mag verblijven, zie ik een moslima, die voor de hoofddoek kiest, niet gauw in een strakke politiebroek lopen. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik zie ook gewoon een hoop hoofddoekjes rondlopen, bij wie ik van 300 meter afstand nog de lippen kan lezen; zogenaamd modern.

Overigens vind ik dat de status quo gewoon prima is: GEEN hoofddoekjes bij de politie. Ja, de neutraliteit zou 'm moeten zitten in het handhaven van de wet, maar de vrouw moet gewoon baby's baren, ze voeden en vooral goed kunnen koken.
      "My main disappointment in life is that year after year I discover that there are fewer and fewer intelligent people in the world."

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Zo gaat dat in Nederland aan toe.

De vooruitgeschoven afvallige feministische rolmodellen (Dilan & Samira) worden uit de kast gehaald en mogen dan de hete racistische kastanjes uit het vuur halen. Die werpen dan al zogenaamd van de geintegreerde allochtone hoek al een drempel op voor de moslima's.

Ewa ja als de geintegreerde allochtone vrouwtjes al tegen de hijaab zijn dan moeten we in nederland de hijaab bij de politie niet toestaan.

Vermeldenswaardig is dat Dilan en Samira weinig tot niets aan de islam doen. Voor zover ze wel aan de islam doen (Samira) dan alleen de verwesterde islam die ondergeschikt is aan de eigen ego. Beiden zijn ook getrouwd met een Nederlander.

Die feministische wijffies, van allerlei politieke kleur en afkomst houden om de zoveel tijd allerlei bijeenkomsten waarbij ze door hun Nederlandse feministische meesteressen worden geinstrueerd en zich op elkaar afstemmen zodat ze op verschillende fronten de feministische propaganda inzake de islam kunnen framen. Doel is natuurlijk weer assimilatie en negatief framen van de islam.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Weet je Samira en Dilan, prima dat jullie al lang geleden aan het K4en zijn geslagen en genieten van de geneugtes van het leven. Prima dat jullie liever een K4 man hebben. Allemaal jullie eigen keuze en zaak. TGeniet van je leventje maar laat anderen ook de keuze om een eigen weg in te slaan.

Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Ik heb dat op micro niveau vaak gezien.

Meiden die de prostitutieweg c.q. slettenpad ingeslagen zijn probereerden altijd andere meiden in de buurt mee te lokken in hun ingeslagen carriere.

Ook hadden we iemand die zich met geld en marijuana had laten lokken door een homo. Ook hij probeerde andere jongens in de buurt mee te lokken naar de homo.

Drugsgebruikers idem.

Zo zie ik dat ook met Dilan en Samira.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten