• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 14/14 EersteEerste ... 41314
    Resultaten 131 tot 136 van de 136

Onderwerp: Wat een geruzie hier

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Wat een geruzie hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nidam Bekijk Berichten
      wooow dat is satan woorden. Alles met 1 kam scheren. En wie zegt haas is moslim als ik heb goed begrepen hij is moulhid(atheïst)
      Ja ja. Waar jij ben als mens praat kanker.

Prikker Nidam's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Ja ja. Waar jij ben als mens praat kanker.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011774

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      ik hoef een vuilnisbelt zoals jij niet te imponeren, sterker nog, elke seconde dat ik aan je besteed is weggegooide moeite. vuilnis blijft vuilnis. dat zich ook nog eens probeert voor te doen als iets wat het niet is. jaloers op een vuilnisbelt, nee dat ben ik niet.
      dat de nummering niet klopt betekent gewoon dat ik je zooi in een mum van tijd weerlegd hebt. niets meer en niets minder. dat geeft weer aan wat een snobistische vuilnisbelt je bent. de enige wie hier op zen plek wordt gezet ben jij. al jaren. iedereen doorziet je leugens en manipulatiegedrag. over zielloze gedrochten gesproken.
      Die vuilnisbelt zit in je verwarde hoofd. De stank van je jaloezie en afgunst druipt uit al je holtes en gaten.

Je weerlegt niets, je fantaseert er maar op los. Beetje bij beetje laat je je ware karakter zien. Zie je afgunst jegens de mensen van Al Hoceima. Mensen komen op voor hun rechten maar je ego kan dat niet hebben dat zij een prominente rol spelen in de demonstraties.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072955

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      Dit is daarvoor het beste land wat ik kan bedenken. De mensen zijn ontzettend vriendelijk en je hebt er zoveel ruimte. Misschien dat daarom de mensen ook zo aardig zijn, omdat het een land is met veel ruimte. Wanneer je gaat trekken is die enorme ruimte om je heen indrukwekkend. En het is inderdaad de beste plek als je op zoek naar jezelf gaat, wilt groeien, een verblijf daar (en zeker omdat je meerdere maanden gaat) is zo leerzaam. Door de rust en de ruimte en de vriendelijkheid van de bevolking wil je het land eigenlijk niet meer verlaten. Klinkt mss raar wat ik zeg, maar de gevolgen van ons auto ongeluk heb ik voor mijn gevoel positief kunnen opvangen juist mede doordat ik verschillende keren in Mongolië ben geweest en daar veel heb geleerd.
      Jij bent ook overal geweest [/jaloezie]
      viejo pendejo se extravia

fnuikend mark61's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3072955

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaasHaas Bekijk Berichten
      wat heb je met die paard gedaan joh? haha. ja dan kan ik het me wel voorstellen.
      je hebt wel veel gezien dus in een week tijd. 2014 is ook niet zo lang geleden man.
      ik wil vooral heel veel rondtrekken. paardtochten. zo basaal mogelijk. een tent meenemen sowieso. eigen vuur en eten maken. misschien dat ik een minicaravan ga meenemen en volproppen met pindakaas en hagelslag. schijnt lekker te zijn met wilde konijn.
      Wat ik er van opgestoken heb zijn de mensen vreselijk vriendelijk. Nou ja Karin weet. Alleen is jammer genoeg het eten niet aantrekkelijk. Traditioneel aten ze schaap, schaap en schaap. Gekookt in water Thee met boter, en verder nog wat zuivel. Aan het begin van de 20e eeuw was gastroenteritis dan ook een zeer veel voorkomende ziekte.

Als je een ger binnenkomt hangt er meestal zo'n koemis=airagzak aan de deur. Uit beleefdheid even omschudden graag.

Verder schijnt de zon er 330 dagen per jaar, en valt de weinige regen vaak op één dag. Met rampzalige overstromingen als gevolg, dus je moet het weerbericht ff in de gaten houden

Een opvallend ding is de traditionele godsdienstvrijheid. Djenghiz Khan (dat is een titel trouwens, 'universeel heerser', hij heette Temüdjin) mag wat wreed zijn geweest, iedereen moest vooral de godsdienst aanhangen die hij wilde. Hij organiseerde op regenachtige zondagmiddagen discussies tussen vertegenwoordigers van allerlei godsdiensten, waar hij welwillend naar luisterde. Tolerantie is daar dus een groot goed. Intussen waren verreweg de meeste Mongolen boeddhisten, maar sjamanen speelden er altijd een grote rol. Sjamanen bemiddelen o.a. tussen god en de mensen. Turken en Mongolen zijn van oudsher eigenlijk monotheïsten: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tengriisme.

Ik denk dat dat nu allemaal wat minder is, na die oorlog van de communisten tegen religieuzen. (Dat komt ook doordat in ca. 1900 ongeveer een derde van de mannen monnik in een klooster was, daar bouw je geen stalinistische economie mee op; die mensen produceerden niks en moesten dus door de rest van de straatarme bevolking in leven worden gehouden.)

Even voor de achtergrond.
      viejo pendejo se extravia
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 0 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Very Important Prikker Mark's Avatar
      Ingeschreven
      Sep 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      402408

dit is een mongolentopic geworden, letterlijk
      Gaarne langzaam typen wanneer u mij aanspreekt, ik ben blond en heb een IQ van 89.

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten