• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 17/17 EersteEerste ... 71617
    Resultaten 161 tot 169 van de 169

Onderwerp: Wat een geruzie hier

antigodin Olive Yao's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      745190

Standaard Re: Wat een geruzie hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten

Wat een geruzie hier
      En vage verwikkelingen waar ik weinig van kan volgen.
      En Geld zag, dat het god was.

Het belangrijkste economische inzicht in onze tijd is dat een kapitalistische economie geen vrije markteconomie is.
      Kapitalisme is economisch inefficiënt, onrechtvaardig, verwoestend en antidemocratisch.
      De paradox van kapitalisme: een kapitalistische economie maakt onnodige productie nodig.

Kapitalismus macht frei

Prikker Eddie's Avatar
      Ingeschreven
      May 2015
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      39789

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Terug naar het onderwerp. De afwezigheid van blanke niet-moslims, islamhaters, blanke homo's en "witte slavenmeesters" (revisor) leidt er toe dat de marokkanen hier onderling ruzie gaan zoeken en krijgen. Net het midden-oosten in het klein. Jullie geloof is te zwak om elkaar lief te hebben maar nog wel sterk genoeg om elkaar te haten.
      De definitie van een duivel ben jij. Iemand die koste wat het kost onmin het middelpunt moet blijven maken. Indrukwekkend laag.
      Ben ik te min voor jou, omdat jouw moeder een mooiere verzilverde taartschep heeft dan de mijne?

-Eddepet

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddie Bekijk Berichten
      De definitie van een duivel ben jij. Iemand die koste wat het kost onmin het middelpunt moet blijven maken. Indrukwekkend laag.
      Zeker het punt van Mark gemist.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mark Bekijk Berichten
      Ik moet meer posten jullie hebben duidelijk gebrek aan een pro-kapitalisme anti-religie vijand. Vandaar ruzie onder de Marokkanen. Sad.
      Ik bedoel maar.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

De haatdorpsezel denkt dat hij op grond van een paar bakkeleiende prikkers hij een algemene karaktereigenschap van moslims kan extraheren. Wat een sukkel.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Eric de Blois Rob Gosseling's Avatar
      Ingeschreven
      Jul 2016
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      De haatdorpsezel denkt dat hij op grond van een paar bakkeleiende prikkers hij een algemene karaktereigenschap van moslims kan extraheren. Wat een sukkel.
      Mark zag het ook zie post #1. Overigens heb ik het niet specifiek over moslims gehad. Het geruzie begon vooral toen de kufar wsdb even de rug toekeerden. En toen die vijand dus uit beeld was kwamen de onderlinge ruzies. Ik zie daarin een parallel met het midden-oosten.

Wie ben jij om mij een hater te noemen? Zelf kanker je hier onafgebroken op de westerse/Nederlandse cultuur en haar autochtone blanke bevolking. De haat zit er bij jou diep in.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011779

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rob Gosseling Bekijk Berichten
      Mark zag het ook zie post #1. Overigens heb ik het niet specifiek over moslims gehad. Het geruzie begon vooral toen de kufar wsdb even de rug toekeerden. En toen die vijand dus uit beeld was kwamen de onderlinge ruzies. Ik zie daarin een parallel met het midden-oosten.

Wie ben jij om mij een hater te noemen? Zelf kanker je hier onafgebroken op de westerse/Nederlandse cultuur en haar autochtone blanke bevolking. De haat zit er bij jou diep in.
      Flikker toch op domme rund. Alles is al honderden keren aan je uitgelegd maar je blijft je ezelsmantra herhalen. Ik blijf niet met jou bezig. Je bent gewoon te dom om maar iets te begrijpen of je haat is zo immens groot dat je gewoonweg niets anders kunt zien dan je islamhaat. Ik heb nog nooit zon domme ezel hier op maroc.nl meegemaakt.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Sportfreakje Karin.N's Avatar
      Ingeschreven
      Jun 2004
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      2473534

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Flikker toch op domme rund. Alles is al honderden keren aan je uitgelegd maar je blijft je ezelsmantra herhalen. Ik blijf niet met jou bezig. Je bent gewoon te dom om maar iets te begrijpen of je haat is zo immens groot dat je gewoonweg niets anders kunt zien dan je islamhaat. Ik heb nog nooit zon domme ezel hier op maroc.nl meegemaakt.
      En als Revisor gaat schelden kan ie niet meer inhoudelijk reageren, geeft ie dus indirect zijn verlies toe

Shopping queen Juffrouw_Saartje's Avatar
      Ingeschreven
      Feb 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      8146338

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Karin.N Bekijk Berichten
      En als Revisor gaat schelden kan ie niet meer inhoudelijk reageren, geeft ie dus indirect zijn verlies toe
      Wat Revisor schrijft is een reactie op iets. Je draait de zaken om in deze.
      -------Worship the Creator not the creation-------
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614761

Mark zou zich dom gaan voelen nu dat zijn topic aan exponentiële groei onderhevig is.
      Een vogel ,die in een kooi geboren is, denkt dat vliegen een ziekte is!
      ( citaat van ?)

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten