• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 7/7 EersteEerste ... 67
    Resultaten 61 tot 68 van de 68

Onderwerp: Hij wappert (foto)

Modus operandi Spitsboef's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      394973

Standaard Re: Hij wappert (foto)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik tolereer geen leugens en beledigingen inzake de Rif en Riffijnen. Daar is geen gulden middenweg in. Die moeten hoe dan ook weersproken worden. Dat is het Riffijnse bloed dat door mijn aderen stroomt.
      Mijn opmerking was in het algemeen.
      Ik krijg soms het idee van sommige prikkers dat ze echt de Marokkaanse vlag niet kunnen verteren, ze walgen ervan.
      En andere prikkers krijgen meteen de neiging om de 'Imazighen vlag' voor alles en nog wat uit te maken.

Zo missen jullie allebei het doel. En het doel is dat men in Marokko een waardig bestaan wil leven. Sociale gelijkheid etc..

Dat is wat ik hier dus steeds merk. Zelf de activisten in Marokko gaan er niet zo met een gestrekte been in.

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011782

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spitsboef Bekijk Berichten
      Mijn opmerking was in het algemeen.
      Ik krijg soms het idee van sommige prikkers dat ze echt de Marokkaanse vlag niet kunnen verteren, ze walgen ervan.
      En andere prikkers krijgen meteen de neiging om de 'Imazighen vlag' voor alles en nog wat uit te maken.

Zo missen jullie allebei het doel. En het doel is dat men in Marokko een waardig bestaan wil leven. Sociale gelijkheid etc..

Dat is wat ik hier dus steeds merk. Zelf de activisten in Marokko gaan er niet zo met een gestrekte been in.
      Ik heb niets met de Marokkaanse vlag. Ik neem de mensen niets kwalijk die de Marokkaanse vlag als hun symbool omhelzen maar ik zelf verwerp die vlag.

Ik zie het als een voortzetting van de Franse onderdrukking. Zie verder mijn illuminatie uitleg.

Ik ben principieel daarin. Zo zit ik nu eenmaal in elkaar.
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Prikker Eenmans's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Revisor Bekijk Berichten
      Ik ken het uit de jaren 80. De hoofdrolspeler was dacht ik de toenmalige gouverneur van Marokkaans Sahara. Het drukte uit hoe groot de angst en de ongelovigheid was van de elite.

If you are truthfull,you will survive,If you lie,you shall perish.

Khaled ibn al_Walid

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614762

Hoe principieel ben je als je niet geloofwaardig bent? ( "principeel"maar ik moet alles goed regelen eerst vanuit Maman la Hollande)

Het voortzetten van de Nederlandse opvoeding en mentaliteit is alles behalve Riffijns.

De vraag is waarom men een Marokkaanse paspoort heeft en tegelijk tegen Marokkaanse vlag ?

Principieel profiteurs zouden dus bestaan.
      ` loat goan, loat goan ma doot neej-t in de bokse `

Prikker Eenmans's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SportFreak Bekijk Berichten
      Alwatan en Almalik en als die nog niet werken..Allah Almalik ..en als die nog niet werken ..Allah Alwatan
      Die kippen zijn jou naar het hoofd gestegen.

Allah en Alwatan zeg je dan!

JIj verkiest dus vaderland en koning boven Allah/God?

Allah ,Alwatan. God en vaderland!!! En dan ook nog in die volgorde.
      If you are truthfull,you will survive,If you lie,you shall perish.

Khaled ibn al_Walid

Very Important Prikker Revisor's Avatar
      Ingeschreven
      Dec 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      4011782

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Hoe principieel ben je als je niet geloofwaardig bent? ( "principeel"maar ik moet alles goed regelen eerst vanuit Maman la Hollande)

Het voortzetten van de Nederlandse opvoeding en mentaliteit is alles behalve Riffijns.

De vraag is waarom men een Marokkaanse paspoort heeft en tegelijk tegen Marokkaanse vlag ?

Principieel profiteurs zouden dus bestaan.
      Ik ben geen domme ezel die zonder zijn zaakjes te regelen terug gaat naar Marokko. Wat is dat voor een dom verwijt. Alleen onwetende naievelingen gaan een woestijn in zonder water.

By the way ik heb mijn zaakjes al jaren geleden geregeld. Als je goed opgelet had dan had je kunnen lezen dat ik hier nog ben omdat een bevriende advocaat mij gevraagd heeft hem bij te staan.

Ik heb een spartaanse Riffijnse natuuropvoeding genoten.

Naast dat ik kritiek heb op Nederland heb ik ook respect voor Nederland. Er zijn zaken in hun opvoeding en mentaliteit waar ik van gruw maar er zijn ook zaken in de Nederlandse opvoeding die ik zeer waardeer.

Ik heb een Marokkaanse paspoort om mee te kunnen reizen. Er is geen andere mogelijkheid. Dat heet dwang, ik ben gedwongen om een paspoort te hebben. De vlag daarentegen kun je me niet dwingen te accepteren.

Beter kun je je de vraag stellen waarom ben je voor een Marokkaanse vlag met een symbool die de Marokkanen door de K4 is opgelegd en nog wel met een symbool erin die je wil vernederen?

Jij kent denk ik de betekenis niet van het begrip profiteur. Ik heb niet de keus gehad om hier te komen, maar ik heb gelukkig wel de keus om terug te gaan.

Jij hebt wel de keus gehad om hier te komen, waarom zit jij hier en keer je niet terug?
      'One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived'

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Wauw!

Fok Nederland, man.
      Het zet gewoon kwaad bloed bij broeders.
      Daarom alleen al haat ik Nederland en wil ik terug naar Marokko, omdat ze denken dat ze hier alles kunnen doen tegen de Marokkanen, omdat ze denken dat we hierheen zijn gekomen voor geld ofzo, maar we zijn hier gekomen, omdat onze vaders werden weggepest uit Marokkko, dus dat moeten we niet vergeten.
      Ik ga gewoon terug naar mijn eigen land, als ik de leeftijd mag krijgen om dat te doen.
      Je kan mij niet vertellen dat Marokko niet van/voor de Imazighen is, ongeacht welke Amazigh.
      Wij zijn hierheen gehaald, in het kader van gezinshereniging, tenminste ik en mijn familie, toen wij nog kinderen waren, dus volgens Nederlandse Wetgeving zouden de Nederlanden voor ons moeten zorgen, maar zo is het niet helemaal gegaan en dat weten alleen de Gastarbeiders, vandaar dat we alsnog zo verbonden met elkaar zijn, omdat wij gewoon verwaarloosd en vervolgd zijn door Nederland en nog steeds worden, dus ja, dat zet de gevoelens in werking, die deel uitmaken van ons oer-identiteit, omdat je je toch verbonden wil voelen met de rest van de "Nederlanders", of ben ik ineens geen "Nederlander" meer? Wat doe ik hier dan? Waarom ben ik hierheen gehaald dan? (Ik was nog niet eens één jaar, toen ik zo ver werd verplaats)

Ecologie speelt ook een rol bij een mens, dus als jij bent geboren in een bepaalde plek op een bepaalde hoogte, met een bepaalde atmosfeer, dan is dat hoe je bent, dat heet de "natuurlijke aanleg".
      Ik werd daarom ook gelijk ziek, toen ik hier in Nederland kwam en waarom denk je dat de Indianen zo dood gingen aan de "vervloekte" ziektes die de Spanjaarden enz. meenamen?

Very Important Prikker
      Ingeschreven
      Aug 2003
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      248323

Alles wat je zegt klopt gewoon niet. Is je vader mishandelt. Je moeder. Jou vader en moeder hebben je grootgebracht. Je komt uit het rif gebergte. Heb je weleens vertelt over je cultuur aan Nederlanders hoe je je voelt.

Natuurlijk niet. Je zit te kafferen op iedereen en je trekt jezelf op aan je eigen cultuur Amazigh..Mag hoor. Mooie cultuur,eigen taal,eten en vooral mooie dingen maken.

Je hebt nog andere volkeren die niet als eigen volk worden gezien. Basken,Bretons,Fries,Catalanen,
      Nou onze Koningin Maxima is van Baskische afkomst! Kijk dan. Zij is nu Koningin Maxima.

Leuk toch!

Evita Perron dus ook Bask. Heeft zich omhoog geneukt.

Kan allemaal mensen hoe je het maar ziet. Je trots en je leven het duurt maar even.

fijne dag iedereen....

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten