• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: WIN 10.000 gulden! --SEREIEUS! LET OP! SERIEUS! ---

Important Prikker IBKIS's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2011
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      5681

Standaard WIN 10.000 gulden! --SEREIEUS! LET OP! SERIEUS! ---

Origineel. Athentiek.

Authenticiteit is in onze day and age iets heel bijnonders geworden. Het is moeilijker dan ooit - logisch, want er zijn meer mensen dood dan er nu leven, maar eigenlijk ook niet logisch, want elke mens is toch best wel uniek. Ik ben 1 van een 2ling. Dus ik weet wat uniek is. Maar goed, ik ging 10.000 gulden weggeven en een prijsvraag uitschrijven zonder een vraag te stellen. Om een verhaal kort te te maken - tegen mijn zin in, maar het is beter om het kort te houden omdat het is wetenschappelijk bewezen dat mensen angstig zijn/worden van lange zinnen en prijsvragen:

Wie van jullie kan in 1 zin GOED Nederlands iets zeggen wat én heel erg diep is maar tegelijkertijd óók heelrg origeneel?

Er zijn wel wat spelregels:

- De zin mag niet het Woord van God zijn; dus geen zin uit de De Thora, De Quran en De Bijbel;

- De zin begint met een hoofdletteR en eindigt met een.

- Iedereen mag zo veel pogingen wagen als hij of zij wil. Let wel: elke poging tot het kopieren van grote Denkers als Einstein, Hitler of Newton zullen herkend worden. Er volgt directe diskwalifactie;

- De zin moet in de Nederlandse taal zijn; Heb je iets geniaals en origneels bedacht, dan is het origineel en geniaal in de hele wereld en dus ook in Nederland;

- De organisator van deze schrijfwedstrijd, dat ben ik dus, behoudt zich het volste recht mee te dingen naar de prijs van 10.000 gulden;

- De winnaar wordt door een 1 1ig jury gekozen; de jury gaat niet over tot uitleg in welke soort ook; De organisator en de jury zijn 1 en kiezen zelf een geschikt moment tot uitbetaling;

- Niemand is verantwoordelijk voor welke schade dan ook;

- Uitbetaling geschiedt via Skrill of paypal.
      Some people feel the train. Others just get hurt.

Prikker
      Ingeschreven
      Sep 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      165220

Standaard Re: WIN 10.000 gulden! --SEREIEUS! LET OP! SERIEUS! ---

Zijn we dan terug in de tijd? Met 10.000 gulden kan ik een hoop jaren elk rood belichte raam binnen stappen. 20 gulden voor p of n of 35 gulden voor beiden.

Birds to the Resque !! mrz's Avatar
      Ingeschreven
      Oct 2002
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      48984

Ik zal een bescheiden poging wagen: "met slechte mensen gaat het altijd goed", dan zeg ik altijd: dat kunnen goede mensen net zo goed zeggen....

Bovendien: paradoxen zijn goddelijk, het feit dat ik mensen moet herinneren aan hun inherente goedheid is meer dan sneu. Het zou een mens er toe kunnen neigen " Amerika first" te geloven boven "The netherlands first". Lol. Alsof Amerikanen hun roots in indianenvolken hebben en niet gewoon afvallige Europeanen zijn of erfenis daarvan. Maar ik wil Amerikanen geen zwarte pieten noemen. Bouterse for the first Black sinterklaas in the Netherlands!!!! zo. Daarmee niks tot weinig gezegd hebbende, waarmee ik niet zeg dat slechte mensen veel te zeggen hebben, groet ik u. Amen.

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrz Bekijk Berichten
      Ik zal een bescheiden poging wagen: "met slechte mensen gaat het altijd goed", dan zeg ik altijd: dat kunnen goede mensen net zo goed zeggen....

Bovendien: paradoxen zijn goddelijk, het feit dat ik mensen moet herinneren aan hun inherente goedheid is meer dan sneu. Het zou een mens er toe kunnen neigen " Amerika first" te geloven boven "The netherlands first". Lol. Alsof Amerikanen hun roots in indianenvolken hebben en niet gewoon afvallige Europeanen zijn of erfenis daarvan. Maar ik wil Amerikanen geen zwarte pieten noemen. Bouterse for the first Black sinterklaas in the Netherlands!!!! zo. Daarmee niks tot weinig gezegd hebbende, waarmee ik niet zeg dat slechte mensen veel te zeggen hebben, groet ik u. Amen.
      Ik heb mijn hoofd vaak gebroken over dat spreekwoord/gezegde.
      Met slechte mensen gaat het altijd goed of Onkruid vergaat niet!, dan denk ik, wat de fok zeg jij mij nou?! Noem jij mij nou een slechte mens en onkruid?!!!!

Ik las net een leuke over klagen en vragen en het einde der dagen.

Gewoon veel lezen en nieuwsgierig wezen, dan kom je er wel!

Dit was mijn bijdrage aan deze topic, maar in één zin zeggen wat nog nooit is gezegd en toch goed en diep is, dat is volgens mij een onmogelijke taak, zelfs voor de meest unieke soort.
      Het staat niet voor niets in de Koran, als uitdaging voor de mensheid, om zelf met een vers te komen, die in de buurt komt van de verzen in de Koran, maar wel origineel is.
      Alles is al gezegd en niet eens, maar velen malen herhaald en herkauwd, waarschijnlijk in andere talen ook nog eens.

Modus operandi Spitsboef's Avatar
      Ingeschreven
      Mar 2005
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      394973

Ik heb toch liever de Bitcoins

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten