• + Plaats Nieuw Onderwerp
    Pagina 9/9 EersteEerste ... 89
    Resultaten 81 tot 87 van de 87

Onderwerp: Als wij Saoedies naar Marakesh / Marokko komen, dan komen we om jullie vrouwen te neuken

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Als wij Saoedies naar Marakesh / Marokko komen, dan komen we om jullie vrouwen te neuken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door super ick Bekijk Berichten
      Samir Wilders. Eigen volk eerst.
      Haha, tuurlijk!
      Anders dan de Nederlanders, zijn de Arbeidsmigranten hier gekomen om geld te verdienen en terug te keren naar hun eigen land, dus om het eigen land op te bouwen.
      Wat is jouw excuus?
      Wilders is een Nederlander, of een blanke man, met blonde haren en ik ben dat totaal niet!
      Sorry om je teleur te stellen, btw.
      Als ik Wilders was, dan was Nederland een voorbeeld in de Wereld, maar ik heb mijn eigen land en eigen volk (daar herinneren "jullie PVV-ers" mij maar al te graag aan).
      Je mag wel Moslim worden, dan zijn we in ieder geval broeders in het Geloof?

Wat je ook beslist in het leven, veel succes!

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Standaard Re: Als wij Saoedies naar Marakesh / Marokko komen, dan komen we om jullie vrouwen te neuken

Word in ieder geval geen Saudiër.
      Dan ben je bij voorbaat al verloren...

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Feriel Bekijk Berichten
      Het ging toch over prostitutie, niet over drugshandel?
      Waar drugshandel is zijn er hoerenlopers en Rif is vervloekt door al dat haram gelden van drugs.
      Quit or be exceptional.

Prikker Eenmans's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2017
      Leeftijd
      37
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Oiseau Bekijk Berichten
      Waar drugshandel is zijn er hoerenlopers en Rif is vervloekt door al dat haram gelden van drugs.
      Ga es een keer één fatsoenlijke zin in het abn typen man.
      Forget the past

Nelson Mandela

Peregrinus Oiseau's Avatar
      Ingeschreven
      Nov 2012
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      3614763

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eenmans Bekijk Berichten
      Ga es een keer één fatsoenlijke zin in het abn typen man.
      Ik ben geen kech van Nederlands. Vraag het aan Nadia!
      Quit or be exceptional.

Prikker saritaa's Avatar
      Ingeschreven
      Apr 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      1

Marokkaanse vrouwen komen om bij stormloop in Sebta
      16 januari 2018 - 17:15 -
      Twee Marokkaanse vrouwen zijn maandagochtend omgekomen bij een stormloop bij de grensovergang van Sebta.
      Volgens de plaatselijke regering van de enclave zijn de slachtoffers twee vrouwen van rond de veertig jaar. Ze kwamen om 5:30 uur om toen een stormloop ontstond op een heuvel op enkele meters van de grensovergang Bab Sebta.

Sinds vorig jaar worden dragers die spullen vanuit Sebta naar Marokko smokkelen bij de grens gescheiden van de andere reizigers. De Marokkaanse autoriteiten namen dit besluit na de dood van vier vrouwen bij stormlopen in de loop van vorig jaar.
      De grensovergang wordt ook regelmatig gesloten wanneer de toestroom van smokkelaars te groot is. De handel van smokkelwaar tussen Marokko en de twee bezette enclaves, Sebta en Melilla, is jaarlijks goed voor 1 miljard euro. Ruim 45.000 mensen, voornamelijk vrouwen, steken dagelijks de grens over om goederen te gaan halen.

Dit breekt mijn hart. Net als de jonge meisjes, die gedwongen worden tot prostitutie.
      Antwoord met Citaat Antwoord met Citaat 1 Thanks, 1 Likes, 0 Dislikes Gepost via m.maroc.nl   

Important Prikker
      Ingeschreven
      Feb 2017
      Post Thanks / Like
      Reputatie Macht
      0

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door saritaa Bekijk Berichten
      Marokkaanse vrouwen komen om bij stormloop in Sebta
      16 januari 2018 - 17:15 -
      Twee Marokkaanse vrouwen zijn maandagochtend omgekomen bij een stormloop bij de grensovergang van Sebta.
      Volgens de plaatselijke regering van de enclave zijn de slachtoffers twee vrouwen van rond de veertig jaar. Ze kwamen om 5:30 uur om toen een stormloop ontstond op een heuvel op enkele meters van de grensovergang Bab Sebta.

Sinds vorig jaar worden dragers die spullen vanuit Sebta naar Marokko smokkelen bij de grens gescheiden van de andere reizigers. De Marokkaanse autoriteiten namen dit besluit na de dood van vier vrouwen bij stormlopen in de loop van vorig jaar.
      De grensovergang wordt ook regelmatig gesloten wanneer de toestroom van smokkelaars te groot is. De handel van smokkelwaar tussen Marokko en de twee bezette enclaves, Sebta en Melilla, is jaarlijks goed voor 1 miljard euro. Ruim 45.000 mensen, voornamelijk vrouwen, steken dagelijks de grens over om goederen te gaan halen.

Dit breekt mijn hart. Net als de jonge meisjes, die gedwongen worden tot prostitutie.
      Maak je geen zorgen en breek jouw hartje niet om zoiets onbenulligs.
      Tenzij het familieleden/vrienden van jou zijn?
      Als niemand meer om hun geeft, dan komt Allah ten pas en dat moeten de verantwoordelijken niet willen, want Allah is de Beste, zoals je weet.
      Het is werk! Misschien is het geen nobel werk ofzo, maar het is werk en daar kiezen ze zelf voor.
      God zal zich over hen ontfermen, als ze in Hem geloven.
      Ik geef eerder Zakaat aan mensen die geen werk hebben, geen enkele bron van inkomsten, dus die ondanks alle ellende toch nog aan God's Verbond houden.
      Slaven worden ook hooggeplaatst bij God, dus maak je geen zorgen om het leed van anderen, immers wij weten het niet en Allah weet het het best!

+ Plaats Nieuw Onderwerp

Bladwijzers

Bladwijzers

Forum Rechten