PDA

Bekijk Volledige Versie : eerlijke en eerbare korte relatie met een rustige arabische jonge man?

Kenitra1976
10-06-04, 12:58
Salaam Aleikoem,

ik ben een arabische jonge man van 28jr en ben zoek naar een lieve en vooral eerlijke jonge dame die ook iemand wil leren kennen om haar doel te bereiken.
het is moeilijk om in praktijk iemand te vinden die nog de normen en waarde naleeft maar ook wat moderner is geworden.
ik wil een dame in een korte en beschaafde manier leren kennen en daarna je hand komen vragen,het moet natuurlijk klikken.
humor, eerlijkheid, betrouwbaarheid, vertrouw zijn er belangrijk voor me. In mijn
dagelijksleven werk ik fulltime als vliegtuigmonteur op schiphol en in mijn vrijetijd ben ik een type die liever thuis zit dan buiten rondhangt maar soms hou ik er wel van om een avondtje naar de bioscoop te gaan en/of ergens met vrienden uit eten en voor de rest houdt ik van leuke dingen in het leven.
Ik zoek in ieder geval iemand om inschallah mee te trouwen
mocht dit je aanspreken dan hoor ik inschallah van je

salaam Aleikoem

RealLady
10-06-04, 15:44
Dag jongen uit Kenitra....

Ik reageer hierbij op je oproep...niet zozeer dat ik mezelf als kandidaat presteer.....maar meer om je te complimenteren met de moed die je hebt om via deze weg in contact te komen met misschien je toekomstvrouw...

Ikzelf ben erg sceptisch tegen contact leggen met iemand via het net.

Maar ik wens je in iedergeval veel succes met je zoektocht en hoop voor je dat je een bent ann nas zal tegen komen die je liefde uiteindelijk waard zal zijn;

Misschien moet je een beschrijving van jezelf geven, misschien dat het dan meer mensen aantrekt...zoals lengte , uiterlijke verzorging ..etc..

Ma'a salaama...

:fplayer: Liefde is het mooiste wat je kan krijgen...om de liefde te behouden moet men niet over de gevoelens zwijgen...

minousa21
11-06-04, 22:28
Geplaatst door Kenitra1976
Salaam Aleikoem,

ik ben een arabische jonge man van 28jr en ben zoek naar een lieve en vooral eerlijke jonge dame die ook iemand wil leren kennen om haar doel te bereiken.
het is moeilijk om in praktijk iemand te vinden die nog de normen en waarde naleeft maar ook wat moderner is geworden.
ik wil een dame in een korte en beschaafde manier leren kennen en daarna je hand komen vragen,het moet natuurlijk klikken.
humor, eerlijkheid, betrouwbaarheid, vertrouw zijn er belangrijk voor me. In mijn
dagelijksleven werk ik fulltime als vliegtuigmonteur op schiphol en in mijn vrijetijd ben ik een type die liever thuis zit dan buiten rondhangt maar soms hou ik er wel van om een avondtje naar de bioscoop te gaan en/of ergens met vrienden uit eten en voor de rest houdt ik van leuke dingen in het leven.
Ik zoek in ieder geval iemand om inschallah mee te trouwen
mocht dit je aanspreken dan hoor ik inschallah van je

salaam Aleikoem Je bent echt op zoek.....:D Ik zag je oproep ook bij m.a.r.o.k.k.o.n.l.........
Succes!

chat-girl23
15-06-04, 19:54
hey,

ik heb namelijk ook veel bewondering dat je via deze weg iemand wil leren kennen,
nog veel succes
[email protected]
laat me weten hoe het is verlopen

groetjes

FATIHA20
17-06-04, 23:02
Selam alaikoem

ik ben blij om te lezen dat er ook serieuze jongens zijn die echt voor hun toekomst willen werken mijn complimenten daar voor. ik hoop dat je de ware zult vinden

veel succes

groetjes, FATIHA

PS vertel nog eens wat over je zelf meschien kan ik je wel koppelen
laat het me weten.