PDA

Bekijk Volledige Versie : Leg uit!

Chubb
10-06-04, 14:34
Leg mij nou eens uit waarom sommige mensen op deze site, zoveel kritiek hebben op de westerse samenleving zich daar niet of moeilijk in kunnen vinden, niet moslims typeren als ongelovigen terwijl je weet dat de Nederlandse samenleving gebaseerd is op het Cristendom.

Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen terug naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?

Zelf kom ik uit Suriname ik heb het hier naar mijn zin, natuurlijk heb ik ook wel kritiek, maar ik vindt het vreemd dat er op deze site zulke scherpe reacties zijn op de samenleving zoals deze hier is.

Als ik mij zo'n houding moest aanmeten zou ik hier niet meer prettig wonen en naar een omgeving gaan waar ik mij beter voel. En dan ook niet steeds in de verdediging hoeven, maar me vrijelijk bewegen met de gedachten waar ik voor sta zonder mij gefrustreerd door dit korte leven te laten gaan.

Chub

Arwen
10-06-04, 14:47
Waarom vraag je je af? heel simpel niemand blijft zitten wanneer hij of zij aangevallen wordt. Het is een soort reactie op actie.

Chubb
10-06-04, 14:59
-niemand blijft zitten wanneer hij of zij aangevallen wordt-

Je wordt niet aangevallen. Dat bepaal je zelf.
Het is een probleem met het zelfbeeld en zelfverzekerdheid zeg zelfvertrouwen doorgeven door ouders. Dat heeft tijd nodig.

sienja
08-07-04, 20:03
wat kan jou dat eigenlijk schelen volgens mij heb je zelf ook een probleem. klagen is menselijk en trouwens in Marokko wonen joden christenen etc. waarom zijn daar geen problemen en men leeft gewoon met elkaar :fparty:

Karin.N
09-07-04, 21:17
Misschien wil iemand dit weten omdat hij of zij zich betrokken voelt bij de maatschappij. Misschien omdat je nieuwsgierig bent wat een ander beweegt.

Vorig jaar december ben ik in Marokko geweest en heb daar met verschillende mensen gepraat. Waaronder enkele joodse mensen. Zij voelen zich steeds meer bedreigd in Marokko en overwegen om te emigreren!