PDA

Bekijk Volledige Versie : Leg uit 2

Chubb
10-06-04, 16:10
Leg mij nou eens uit waarom sommige mensen op deze site, zoveel kritiek hebben op de westerse samenleving zich daar niet of moeilijk in kunnen vinden, niet moslims typeren als ongelovigen terwijl je weet dat de Nederlandse samenleving gebaseerd is op het Cristendom.

Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen terug naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?

Zelf kom ik uit Suriname ik heb het hier naar mijn zin, natuurlijk heb ik ook wel kritiek, maar ik vindt het vreemd dat er op deze site zulke scherpe reacties zijn op de samenleving zoals deze hier is.

Als ik mij zo'n houding moest aanmeten zou ik hier niet meer prettig wonen en naar een omgeving gaan waar ik mij beter voel. En dan ook niet steeds in de verdediging hoeven, maar me vrijelijk bewegen met de gedachten waar ik voor sta zonder mij gefrustreerd door dit korte leven te laten gaan.

Chub

amandabeek
10-06-04, 20:50
Leg mij nou eens uit waarom sommige mensen op deze site, zoveel kritiek hebben op de westerse samenleving zich daar niet of moeilijk in kunnen vinden, niet moslims typeren als ongelovigen terwijl je weet dat de Nederlandse samenleving gebaseerd is op het Cristendom.

Sorry hoor maar zelfs het CDA kan beter de C weglaten gezien hun kijk op allerlei zaken zoals abortus homohuwelijk enz.. enz..
Deze maatschappij is allaaaaaaaang niet Gristelijk meer

Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen terug naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?

Tja die ideale Moslim maatschappij bestaat helaas nog nergens anders waren we er al lang naartoe verhuisd met zijn allen (ook jij geloof me!)
Ik ben het wel met je eens als je heel veel te kankeren hebt over dit land en je vindt het ergens veel beter zoals marokko of zo moet je vooral maar daar naartoe gaan ipv deze maatschappij nog verder te verzieken!