PDA

Bekijk Volledige Versie : Leg uit!

Chubb
10-06-04, 16:23
Leg mij nou eens uit waarom sommige mensen op deze site, zoveel kritiek hebben op de westerse samenleving zich daar niet of moeilijk in kunnen vinden, niet moslims typeren als ongelovigen terwijl je weet dat de Nederlandse samenleving gebaseerd is op het Cristendom.

Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen terug naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?

Zelf kom ik uit Suriname ik heb het hier naar mijn zin, natuurlijk heb ik ook wel kritiek, maar ik vindt het vreemd dat er op deze site zulke scherpe reacties zijn op de samenleving zoals deze hier is.

Als ik mij zo'n houding moest aanmeten zou ik hier niet meer prettig wonen en naar een omgeving gaan waar ik mij beter voel. En dan ook niet steeds in de verdediging hoeven, maar me vrijelijk bewegen met de gedachten waar ik voor sta zonder mij gefrustreerd door dit korte leven te laten gaan.

Chub

julliewij
10-06-04, 16:28
Geplaatst door Chubb
Leg mij nou eens uit waarom sommige mensen op deze site, zoveel kritiek hebben op de westerse samenleving zich daar niet of moeilijk in kunnen vinden, niet moslims typeren als ongelovigen terwijl je weet dat de Nederlandse samenleving gebaseerd is op het Cristendom.

Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen terug naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?

Zelf kom ik uit Suriname ik heb het hier naar mijn zin, natuurlijk heb ik ook wel kritiek, maar ik vindt het vreemd dat er op deze site zulke scherpe reacties zijn op de samenleving zoals deze hier is.

Als ik mij zo'n houding moest aanmeten zou ik hier niet meer prettig wonen en naar een omgeving gaan waar ik mij beter voel. En dan ook niet steeds in de verdediging hoeven, maar me vrijelijk bewegen met de gedachten waar ik voor sta zonder mij gefrustreerd door dit korte leven te laten gaan.

Chub

Daar snap ik zelf ook niets van. Een heleboel geklaag over de Nederlandse samenleving, maar dan toch niet terug willen naar het land van herkomst, waar het zogenaamd beter is.

Beetje hypocriet, vind je niet?

Chubb
10-06-04, 16:36
Tja, er wordt nog geen uitleg gegeven.

MO_NL
10-06-04, 16:47
Hoi,

Ik geloof niet dat dit het aangewezen forum is voor die vraag. Deze site gaat over Islam & Seksualiteit.

Dat is volgens mij een klein beetje ander onderwerp. Tenzij je geilt op hypocrisie. :)

MVG

Chubb
10-06-04, 16:57
Nu zakt mijn broek af!

Deze site gaat ineens alleen over islam & seksualiteit?

In onderstaand artikel weinig over te lezen.

Ayaan is wel degelijk slim

De rust leek enigszins te zijn teruggekeerd na de verkiezingen, maar ineens was ze er weer. Ayaan Hirsi Ali, VVD-kamerlid in spe besloot de Islam nogmaals enz. enz.....

Goeie site trouwens, of heb ik dat al gezegd?

Groetjes terug.

Chub

Ins
10-06-04, 21:19
Geplaatst door julliewij
Daar snap ik zelf ook niets van. Een heleboel geklaag over de Nederlandse samenleving, maar dan toch niet terug willen naar het land van herkomst, waar het zogenaamd beter is.

Beetje hypocriet, vind je niet?

Ik denk dat geld er ook wat mee te maken heeft...

riff 4-life
13-06-04, 13:23
de meeste deelnemers op deze site zijn hier geboren!
Wat nou niet terug willen naar het land van herkomst???

amandabeek
13-06-04, 13:28
Geplaatst door Chubb

WAT NOU CHRISTENDOM, DIE ABORTUSSEN EN HOMOHUWELIJKEN ZEKER. ONDANKS DAT CDA DE MEERDERHEID IS (CHRISTEN DEMOCRATEN???)

VOLGENS MIJ BESTAAT DAT LAND NOG NIET< ANDERS ZATEN ALLE MOSLIMS DAAR AL.

IK VIND DE VRIJHEID VAN MENINGSUITING EEN BELANGRIJK ASPECT (ONDANKS DAT JE ZELFS OP DIT FORUM WORDT GECENSUREERD)! VERDER MIJN KRITIEK OP DEZE SAMENLEVING IS JUIST DAT HET NIET MEER CHRISTELIJK IS!

NOGMAALS UTOPIA BESTAAN (NOG) NIET!

Chub

sienja
08-07-04, 16:29
waar heb jij het nou over , onze ouders hebben dit land ook op gebouwd en hoe bedoel je teruggaan naar het land van herkomst waar kom jij dan vandaan. wij moslims klagen omdat het constant over de moslims gaat en niet over andere geloven. het feit dat we hier zijn is een keuze van onze ouders geweest. en wie zegt dat wij klagen.

Mohaa
08-07-04, 16:37
Geplaatst door Chubb

Chub

Ze blijven hier omdat ze van Nederland ook een Moslimland willen maken. Snap dat dan!!!

Misschien is het verstandiger als jij een ticket koopt?

sienja
08-07-04, 17:15
dat was wel een goeie mooha :zwaai: :giechel:

Badrtje
09-07-04, 10:29
Bismillah,

assalaamoe 3alaa menni taba3a alhoeddaa
voor jullie van badr,

Chubb een citaat van u;

"Toch hier in Nederland willen blijven en niet van hun spaarcentjes een ticket kopen TERUG naar een omgeving waar de normen en waarden van de islam gelden?" (einde citaat)

Helemaal mee eens, alleen vraag ik me dan het volgende af wat doen we met die duizenden Nederlandse Moslims ???

We kunnen hier wel in Nederland de grenzen sluiten voor moslims alleen het "probleem" is jullie eigen kinderen bekeren tot de islaam ZIJ kunnen zich toch wel minimaal beroepen op hun vrijheid van godsdienst???

Sterker nog mijn ervaring is dat de moslims die bekeerd zijn tot de islaam nog "strenger" praktizeren dan de moslims die de islaam van huis af mee kregen.

wa a3laikoemoe salaamoelaaaah