PDA

Bekijk Volledige Versie : 1000 jaar oude push-up beha gevonden



barfly
11-06-04, 08:21
In de Chinese provincie Binnen-Mongolia (Nei Monggol) hebben archeologen een bustehouder met cup-vullingen gevonden die minstens duizend jaar oud is. De beha is volgens het nieuwsbericht goudkleurig en werd gevonden in een graftombe in de Aohan regio.


Volgens archeoloog Shao Guotian dateert het kledingstuk uit de Liao dynastie. Het is gemaakt van fijne zijde en heeft schouder- en rugbandjes. "Het lijkt net een hedendaagse brassière," zei hij. "Het is jammer dat een groot deel van de katoenen vulling van de cups reeds vergaan is."

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/42699

Het is nu wel duidelijk dat de Chinese beschaving al floreerde toen we hier nog in berevelletjes met knuppels onze vrouwen verleiden!

Bofko
11-06-04, 08:47
Geplaatst door barfly

Het is nu wel duidelijk dat de Chinese beschaving al floreerde toen we hier nog in berevelletjes met knuppels onze vrouwen verleiden!

:cool: Berevellen en knuppels doen het nog steed goed als verleidingsmiddel.

SalmayaSale
11-06-04, 13:25
Geplaatst door Bofko
:cool: Berevellen en knuppels doen het nog steed goed als verleidingsmiddel.



Oh ja! Zeker in SMland :koppel:

jesse
11-06-04, 13:59
Geplaatst door barfly
[Het is nu wel duidelijk dat de Chinese beschaving al floreerde toen we hier nog in berevelletjes met knuppels onze vrouwen verleiden! [/B]

Dit heeft niets met beschaving te maken!
Maar alles met kleine tietjes die ook nog gaan hangen.

barfly
11-06-04, 14:02
Geplaatst door jesse
Dit heeft niets met beschaving te maken!
Maar alles met kleine tietjes die ook nog gaan hangen.

Jawel, maar het is wel opmerkelijk dat de Chinezen daar 1000 jaar geleden al een oplossing voor hadden.

jesse
11-06-04, 14:05
Geplaatst door barfly
Jawel, maar het is wel opmerkelijk dat de Chinezen daar 1000 jaar geleden al een oplossing voor hadden.

Silliconen is een oplossing. Een bh is een probleem!

barfly
11-06-04, 14:07
Geplaatst door jesse
Silliconen is een oplossing. Een bh is een probleem!

Ik twijfel misschien als ze 1000 jaar oude graven ontdekken met dames erin met siliconen borsten dan....

SalmayaSale
11-06-04, 14:07
Geplaatst door jesse
Dit heeft niets met beschaving te maken!
Maar alles met kleine tietjes die ook nog gaan hangen.


Kleine hangende tieten bestaan al eeuwen. De opplossing daarvoor "Push-beha" niet zo lang. :mrt:
Dat de chinezen al 100 jaar geleden aan gedacht hadden bewijst dat zij gewoon voor liepen qua beschaving. Dus het heeft wel met beschaving te maken :fplet:
FOCUS :slaap:

jesse
11-06-04, 14:08
Geplaatst door SalmayaSale
Kleine hangende tieten bestaan al eeuwen. De opplossing daarvoor "Push-beha" niet zo lang. :mrt:
Dat de chinezen al 100 jaar geleden aan gedacht hadden bewijst dat zij gewoon voor liepen qua beschaving. Dus het heeft wel met beschaving te maken :fplet:
FOCUS :slaap:

Ik dacht dat ik grappig was.

SalmayaSale
11-06-04, 14:25
Geplaatst door jesse
Ik dacht dat ik grappig was.



Grappig mag wel maar niet ten kost van tieten.
Je begrijpt toch wel dat sommige wel op hun tieten getrapt zouden voelen. :strik:

Vergeet de tieten en focus op de "Chinese beschaving" ;)

jesse
11-06-04, 16:29
Geplaatst door SalmayaSale
Grappig mag wel maar niet ten kost van tieten.
Je begrijpt toch wel dat sommige wel op hun tieten getrapt zouden voelen. :strik:

Vergeet de tieten en focus op de "Chinese beschaving" ;)

Ok, ik zal het nooit meer doen.

mvitlongue
11-06-04, 19:43
Tieten die groot genoeg zijn, in combinatie met push-up bh's, leveren een overloopverschijnsel op. Ook leuk. Ziet er heel weelderig uit, terwijl je het uitgepakte resultaat toch aardig in de hand kunt houden. :giechel:

barneveld
11-06-04, 20:08
Geplaatst door barfly
In de Chinese provincie Binnen-Mongolia (Nei Monggol) hebben archeologen een bustehouder met cup-vullingen gevonden die minstens duizend jaar oud is. De beha is volgens het nieuwsbericht goudkleurig en werd gevonden in een graftombe in de Aohan regio.


Volgens archeoloog Shao Guotian dateert het kledingstuk uit de Liao dynastie. Het is gemaakt van fijne zijde en heeft schouder- en rugbandjes. "Het lijkt net een hedendaagse brassière," zei hij. "Het is jammer dat een groot deel van de katoenen vulling van de cups reeds vergaan is."

Bron: http://frontpage.fok.nl/nieuws/42699

Het is nu wel duidelijk dat de Chinese beschaving al floreerde toen we hier nog in berevelletjes met knuppels onze vrouwen verleiden!


stond ook een maat op de cup die ze gevonden hebben

barfly
11-06-04, 20:17
Geplaatst door barneveld
stond ook een maat op de cup die ze gevonden hebben

Ik copieer mijn bronnen altijd heel nauwkeurig.