PDA

Bekijk Volledige Versie : Rita Verdonk eist domeinnaam terug. Rechtenstudenten starten website RitaVerdonk.nl



Zwarte Schaap
11-06-04, 10:06
Rita Verdonk eist domeinnaam terug

AMSTERDAM/DEN HAAG - Minister Verdonk (Vreemdelingenzaken en Integratie) komt in het verweer tegen de protestsite www.ritaverdonk.nl. Een aantal Amsterdamse rechtenstudenten is op de internetpagina kritisch over het uitzetbeleid van de minister. Verdonk heeft de domeinnaam van de eigenaar teruggevraagd.

In een brief aan de eigenaar van het domein beargumenteert Verdonk dat de internetpagina voor verwarring en misleiding kan zorgen. Verder beschouwt de minister de registratie van haar naam als een inbreuk op haar persoonlijke levenssfeer.

Eigenaar S. Timmer van het domein heeft Verdonk laten weten dat hij alleen de webruimte ter beschikking stelt. Het is een zaak tussen de studenten en de minister, stelt hij.

De domeinnaam ritaverdonk.nl is nog geen twee maanden geleden geregistreerd. Direct na haar aantreden legde het ministerie van Justitie wel de domeinnaam ministerverdonk.nl vast.


Bron: de Telegraaf 11/06/04



Rechtenstudenten starten website RitaVerdonk.nl tegen uitzetbeleid

Onlangs werd de nieuwe website van Rita Verdonk, minister voor Vreemdelingenzaken en Integratie aangekondigd (ministerverdonk.nl). Enkele studenten zagen hun kans toen zij zagen dat de ambtenaren van V&I het meer voor de hand liggende RitaVerdonk.nl ongeregistreerd lieten.

'Het was een uitgelezen mogelijkheid, nu de minister niet is gezwicht voor de betere argumentatie, de vele demonstraties en de debatten, om ook op een moderne manier aandacht te vragen voor deze kwestie', aldus Fleur, een van de studentes.

De site windt er geen doekjes om en heeft een heldere boodschap: 'Als ook maar één van de 26.000 vluchtelingen na terugkeer gemarteld of gedood wordt is zij (indirect) medeverantwoordelijk.'

Wat als de minister 'haar' site opeist? Fleur: 'dat zien we dan wel weer, maar dan gaan we gewoon verder op onze eigen site Rechtenstudenten.nl, die binnenkort de lucht in gaat. Het is trouwens geen merk of handelsnaam, en gelet op de domeinnaamjurisprudentie zitten we niet in de gevarenzone. Na Balkenende II, en dat is spoedig (lacht en hoopt ze), mag ze 'm hebben.'

Met name de mogelijke uitzetting van kinderen, geboren en getogen in Nederland en die nu 'beter Nederlands spreken dan bijvoorbeeld Maxime Verhagen (CDA-voorman)' is de studenten een doorn in het oog.

De site is opgedragen aan een Afrikaanse vluchtelinge, wier lot onbekend is. (21 april 2004, bron: NLJD.nl / www.juridischdagblad.nl)

Waterval
11-06-04, 11:40
www.ritaverdonk.nl




:duim:

nard
11-06-04, 12:43
Hm... moet je cerebraal wel bijzonder geatrofieerd zijn wil je dat een goeie site vinden. Alleen maar gillen, stampen en zeiken.

Trouwens stom dat mevrouw de minister haar site terugvordert; werkelijk iedereen gaat nu op die site kijken. Heel dom.

vlegeltje
11-06-04, 12:59
Geplaatst door nard
Trouwens stom dat mevrouw de minister haar site terugvordert; werkelijk iedereen gaat nu op die site kijken. Heel dom.

Ha, het inzicht begint langzaam door te breken bij Nard.

Deze minister is dom. Heel dom.

plexus
11-06-04, 13:08
alvast een paar alternatieven...
www.ritaverdonk.info
www.ritaverdonk.biz
www.ritaverdonk.com
www.ritaverdonk.net
www.ritaverdonk.org
www.rita-verdonk.nl
www.rverdonk.nl
www.ritaverdonk.tv
www.r-i-t-a-v-e-r-d-o-n-k.nl
www.donkey-rita.nl

Waterval
11-06-04, 13:13
Geplaatst door nard
Hm... moet je cerebraal wel bijzonder geatrofieerd zijn wil je dat een goeie site vinden. Alleen maar gillen, stampen en zeiken.




Uhuh... :handbang:

nard
11-06-04, 13:23
Geplaatst door vlegeltje
Ha, het inzicht begint langzaam door te breken bij Nard.

Deze minister is dom. Heel dom.

Ach, objectieve beschouwing....

Mensen waar ik achter sta, kunnen ook wel eens dom gedrag vertonen. Ik kijk daar niet van op hoor, itt velen........

euhh
11-06-04, 13:26
Geplaatst door vlegeltje
Ha, het inzicht begint langzaam door te breken bij Nard.

Deze minister is dom. Heel dom.

Hoezo is deze minister dom dan, ze voert alleen uit wat de afgelopen 12 jaar is verzonnen maar alleen nooit uitgevoerd is, het is niet zo dat zij dit asiel beleid heeft verzonnen.
+/- 90% van de huidige regels is door de diverse paarse kabinetten verzonnen.

Waterval
11-06-04, 13:47
Geplaatst door euhh
Hoezo is deze minister dom dan, ze voert alleen uit wat de afgelopen 12 jaar is verzonnen maar alleen nooit uitgevoerd is, het is niet zo dat zij dit asiel beleid heeft verzonnen.




... deden sommige soldaten ook.

Ron Haleber
11-06-04, 14:11
Geplaatst door Waterval
... deden sommige soldaten ook.

Jammer waterval, de Dierenpartij heeft verloren... Wat moet dat nu met die zeehond van jou...???

Heb je voor hem ook al asyl aangevraagd bij Rita?

Of is hij uitgeprocedeerd en breng je hem naar Ter Apel?

euhh
11-06-04, 14:12
Geplaatst door Waterval
... deden sommige soldaten ook.

sjonge sjonge, nee deze opmerking getuigt van intelligentie hoor, ik hoop dat als er ooit aliens landen op onze planeet dat ze niet als eerste met jou in aanraking komen want dan denken ze gelijk dat er geen intelligent leven op deze planeet is.

vlegeltje
11-06-04, 15:37
Geplaatst door nard
Mensen waar ik achter sta, kunnen ook wel eens dom gedrag vertonen. Ik kijk daar niet van op hoor, itt velen........

Ik sta niet achter mensen die dom gedrag vertonen.

Maar het getuigt van bewonderenswaardige flexibiliteit van jouw cerebrale vermogens om achter het domme gedrag van anderen te staan en daar niet eens van op te kijken.

nard
11-06-04, 16:14
Geplaatst door vlegeltje
Ik sta niet achter mensen die dom gedrag vertonen.

Maar het getuigt van bewonderenswaardige flexibiliteit van jouw cerebrale vermogens om achter het domme gedrag van anderen te staan en daar niet eens van op te kijken.

Ach, ;) zelfs jij zou wat dat betreft een potje bij me kunnen breken.....

vlegeltje
11-06-04, 16:59
Geplaatst door nard
Ach, ;) zelfs jij zou wat dat betreft een potje bij me kunnen breken.....

:verward:

Julien
11-06-04, 17:17
dat mens klaagt ook over alles en iedereen :moe: