PDA

Bekijk Volledige Versie : Geiten en meer......

MAXXXMAN
11-06-04, 12:54
Op de UVA in Amsterdam wordt Psychologie gegeven. Een keuzevak hier is Sexuologie. Leerboek hierbij is Sexuologie onder redactie van o.a. Dhr. Slob.

Hierin staat overduidelijk dat het in de Islam gewoon is dat als een man geen bruid heeft, of geen bruidschat mag/kan betalen hij zich mag overgeven aan passieve sex (masturberen) en actieve sex (homo & SEX MET DIEREN). In de islam acht men de actieve sex belangrijker.

Wat zegt de Koran hier eigenlijk over? Sex met dieren. Dat is toch je reinste ranzigheid? Dan is het woord geitenne.ker toch volledig op zijn plaats?

Waterval
11-06-04, 13:16
Geplaatst door MAXXXMAN

Wat zegt de Koran hier eigenlijk over? Sex met dieren. Dat is toch je reinste ranzigheid? Dan is het woord geitenne.ker toch volledig op zijn plaats?

Niet als je er een hele groep mensen mee aan wilt duiden, ongeacht of je ze de daad met een geit hebt zien verrichten of niet. Lijkt mij.

MAXXXMAN
11-06-04, 13:28
Geplaatst door Waterval
Niet als je er een hele groep mensen mee aan wilt duiden, ongeacht of je ze de daad met een geit hebt zien verrichten of niet. Lijkt mij.

Tja, in alle gevallen generalisatie (broeders & zusters) maar net wanneer het uitkomt dan toch?

Waterval
11-06-04, 13:45
Geplaatst door MAXXXMAN
Tja, in alle gevallen generalisatie (broeders & zusters) maar net wanneer het uitkomt dan toch?

Wat jij wil. Is jouw leven/ zienswijze ding waar je je mee bezig houdt, wilt houden.

Zou je de link tussen generaliseren en elkaars broeders/ zusters zijn iets kunnen toelichten?

:)

MAXXXMAN
11-06-04, 14:29
Mijn punt was meer de subjectiviteit in generalisering:

' Onze broeder en zusters in Irak en Pakistan moeten we steunen '

Dan is de Islam een wij.

Geoorloofd sex met dieren

Dan is de Islam een zij

En zo zijn er nog wel 100-en voorbeelden (Nederlands elftal wint WIJ, Nederlands elftal verliest, ZIJ) maar daar ging de Topic niet over. Meer ben ik benieuwd naar wat de Koran over Sex met Dieren zegt.

PS; Bizar idee eigenlijk dat nederlandse psychologie studenten leren dat sex met dieren in de Islam geoorloofd is!

casabarata
11-06-04, 18:04
als je over zulke onderwerpen gaat praten wil je aub de islaam der buiten houden kijk waar je die mee mengt

MAXXXMAN
11-06-04, 18:26
Geplaatst door casabarata
als je over zulke onderwerpen gaat praten wil je aub de islaam der buiten houden kijk waar je die mee mengt

Ja sorry...ik heb dat boek niet geschreven. Ik constateer en vraag alleen. Let wel...we hebben het hier over een universitair leerboek.

Jane Doe
11-06-04, 18:52
Even voor de duidelijkheid: sex met dieren en sex met hetzelfde geslacht is absoluut verboden volgens de Islam.

Muslimaah
12-06-04, 11:05
Geplaatst door MAXXXMAN
Op de UVA in Amsterdam wordt Psychologie gegeven. Een keuzevak hier is Sexuologie. Leerboek hierbij is Sexuologie onder redactie van o.a. Dhr. Slob.

Hierin staat overduidelijk dat het in de Islam gewoon is dat als een man geen bruid heeft, of geen bruidschat mag/kan betalen hij zich mag overgeven aan passieve sex (masturberen) en actieve sex (homo & SEX MET DIEREN). In de islam acht men de actieve sex belangrijker.

Wil jij nu beweren dat je denkt dat Moslims sex mogen hebben met dieren? :jammer:

Omdat het in of ander boek wordt beweerd door een achterlijke de heer Slob?

Lijkt mij een beetje Goebbelachtig.

[arab]last-hope
12-06-04, 21:53
Ho eens even..!!!

waar haal je dat vandaan dat een moslim met dieren mag neu*en?
dat is heeeeeelemaal niet waar :)!

btw.. een paar dagen geleden was het op het nieuws dat een of andere nederlander een koe had genaait... zal ik jou dus maar koeien naaier noemen?! of zie je de fout al die je maakt..??

alle moslims zijn idd mijn broeders en zusters maar niet alle moslims weten precies wat de islam in houdt :)! dat zou je eigelijk moeten weten..tenzij je hier alleem maar komt om ons te overtuigen dat ons geloof fout is!!

de groeten vriend! :o

MAXXXMAN
14-06-04, 12:39
Wat ik vind is niet belangrijk en/of interessant!

Waar het mij enkel om gaat is het feit dat er op de UVA in Amsterdam (wetenschappelijk onderwijs) les wordt gegeven in Sexuologie en dat uit een boek waarin vermeld staat dat actieve sex in de islam is toegestaan als een man geen bruidschat kan betalen en/of een bruid kan vinden. Onder actieve sex verstaat men Sex met dieren en in de hierarchie wordt dit boven passieve sex (masturbatie) geplaatst.

Nogmaals ik heb dit niet bedacht en ik heb dit niet verzonnen. Ik was alleen benieuwd wat de Koran hierover zegt. Hier wordt alles ontkend. Ik vind het dan alleen raar dat de UVA dergelijke inzichten dan toch doceert.

Fykria
30-06-04, 23:24
Ik heb een tijdje gelden een boek gelezen en ik ben nu wel de naam vergeten. Maar het ging grotendeels ook over sex binnen de islam. In de tijd van de grote veroveringen en de oorlogen. Toen mannen maanden lang weg waren van huis en hun partner. Mochten de mannen zich zelf wel masturberen. Als de ze zo opgewonden waren geraakt en bang iets haraams te doen door actieve sex te hebben met het zelfde geslacht,om overspel te plegen of om een hoer te bzoeken. Deze zaken waren meer haram en in deze gevallen mochten die arme man zichzelf bevredigen.

amadeus
01-07-04, 16:16
Volgens Ayatollah Khomeini mag het in elk geval WEL:

A man can have sex with animals such as sheep, cows, camels and so on.
However he should kill the animal after he has his orgasm. He should not
sell the meat to the people in his own village, however selling the meat to the next door village should be fine. From Khomeini's book, "Tahrirolvasyleh", fourth volume, Darol Elm, Gom,
Iran, 1990

"If one commits the act of sodomy with a cow, a ewe, or a camel, their urine and their excrement become impure, and even their milk may no longer be consumed. The animal must then be killed and as quickly as possible and burned."
The little green book, Sayings of Ayatollah Khomeini, Political, Phylosophica, Social and Religious with a special introduction by Clive Irving, ISBN number 0-553-14032-9, page 47

Joesoef
01-07-04, 20:46
Ik had zo een vermoeden dat dit verhaaltje met citaten van Khomeini er aan zat te komen. Wat is het toch opmerkelijk dat dit boek in Iran zelf niet verkrijgbaar is. Zegt genoeg denk ik.

02-07-04, 14:52
Geplaatst door Joesoef
Ik had zo een vermoeden dat dit verhaaltje met citaten van Khomeini er aan zat te komen. Wat is het toch opmerkelijk dat dit boek in Iran zelf niet verkrijgbaar is. Zegt genoeg denk ik.

Ja dat denk ik ook, ook al hoor ik niks.
:duim:

Tara
03-07-04, 03:29
Geplaatst door [arab]last-hope

btw.. een paar dagen geleden was het op het nieuws dat een of andere nederlander een koe had genaait... zal ik jou dus maar koeien naaier noemen?! of zie je de fout al die je maakt..??

Tssssss....een Nederlander die een koe naait.....niet te geloven zeg!!!

Flauwekul natuurlijk om er van uit te gaan dat elke moslim een dierenneuker is of moet ik zeggen een geitenneuker, btw..een Nederlander wordt vaak een mierenneuker genoemd...maar goed, daar wil ik me geen voorstelling bij maken. :tik:

Maar goed, het is wel zo dat veel moslims vergeleken worden met geitenneukers en dat ze het niet zo nauw nemen met waar ze hun hengel indouwen als ze maar aan hun trekken komen. Zelf denk ik dat dat allemaal reuze mee valt, maar goed de vooroordelen gaan van beide kanten op. Er zijn moslims die met gemak hun onderbuikse pretletter in een geit stoppen en er zijn Nederlanders die hun pretletter blijkbaar in een koe steken. Ik kan me alleen niet voorstellen dat je klaar kunt komen op een geit of een koe een kat of een konijn, sexueel zit er dan toch een flink steekje los bij je los!!