PDA

Bekijk Volledige Versie : Een shamalia gezocht die mijn gebroken hart kan genezen!

Si Tetouanie
12-06-04, 11:50
Ik heb een relatie gehad met een mooie Marokkaanse meid. Wij konden het heel goed met elkaar vinden, maar plots heb ik ontdekt dat zij iemand anders heeft leren kennen. Als ik het niet had ontdekt en het aan haar had gevraagd of ze iemand anders heeft, dan zou ze het mij nooit hebben gezegd. Die teringjong heeft haar na 1 ontmoeting haar hand gevraagd en zij heeft ja geantwoord, dat stuk verdriet! Gadver, :stomp: :aftel: :fuckit2: :schok:
ik kon haar wel :auw:, maar ja. Ik ga mijn handen niet vuil maken. Daarnaast beweert ze dat zij mij geen verdriet wilde doen en dat zij nog steeds van mij houdt. Ze heeft mij een aantal mails gestuurd met dat ze nog steeds ontzettend gek op me is. Nou, wat een bullshit om misselijk van te worden :kots2:. Ik ben er wel overheen, maar je voelt je wel ontzettend genaaid! Maar goed, ik wil graag een meid leren kennen die uit schamal komt, eerlijk, mooi, en natuurlijk grappig en serieus!

Ik verzoek om serieuze reacties en geen negatieve commentaar. Alvast bedankt! :zwaai: :duim:

tatouzint
12-06-04, 15:18
salamoe 'aleikoem

ik vindt het heel erg voor jou. En inshallah zal je de ware vinden
heb gewoon geduld!!!!!!!!!

RealLady
14-06-04, 08:58
Dag jongen met een gebroken hart...

Het is pijnlijk wat je mee hebt gemaakt, zo te lezen hou je nog van haar, zij blijkbaar niet echt van jou want anders was ze wel bij jou gebleven.Helaas is er niets uitgevonden tegen liefdesverdriet, probeer haar uit je hoofd te zetten, tijd heelt alle wonden zeggen ze toch????

misschien is het handig om jezelf voor te stellen, leeftijd...werkend?studerend?? kan misschien helpen om reacties te krijgen...

veel liefs van een chamalia...

Si Tetouanie
19-06-04, 19:25
Zusters, hartelijk dank voor jullie reactie. Ik heb haar allang vergeten, zelf al toen ze het mij heeft verteld. Maar goed, ik ben zoekende gezien mijn leeftijd. Ik wil graag een meid kennen die mij alle aandacht en liefde kan geven. Eigenlijk ben ik iemand die rustig afwacht en wel ziet wat hij op zijn bordje krijgt. Maar ach, als ik nu een mooie meid leer ken dan is het mooi meegenomen, of niet??? Hopelijk reageert er nog iemand! :love:

RealLady
21-06-04, 15:25
Dag si titouani....ik ben zelf ook chamalia...een vraag waar uiot tetouan? en hoe oud ben je nou?

groetjes!!