PDA

Bekijk Volledige Versie : allochtonen slaan elkaar het hoofd in



862959
12-06-04, 22:20
Oerhollandse 'buitenlanders' in conflict
Bron: Brabants Nieuwsblad/ De Stem

In Hoogerheide vond afgelopen april een wel héél opmerkelijke ruzie plaats. Twee oerhollandse mannen kwamen elkaar op straat tegen en zagen elkaar aan voor buitenlander. Ze kregen daarover ruzie en omdat het daar niet bij bleef, moest één van hen deze week voor de politierechter verschijnen.

Om een eind te maken aan de woordenwisseling trok de twintigjarige E.S. een wapen en bedreigde daarmee de andere amokmaker, R.D. Hij zei het wapen te hebben gepakt toen D. opeens begon met schelden en vloeken in “meerdere talen”. “Ik dacht die buitenlander is gedrogeerd en ik raakte over mijn toeren”, zo gaf hij verder aan.

“Maar D. heeft verklaard dat hij juist u voor een buitenlander aanzag”, zei de rechter die de humor van de zaak wel in zag. Maar humor of niet; hij vond het geen manier van doen en veroordeelde S. tot het betalen van een boete van 150 euro en twee weken voorwaardelijk. Ondanks dat uit het procesverbaal niet duidelijk werd om welk wapen het nu precies ging; een mes, een pistool of iets dat daarop leek.


:nerveus: :vierkant:

nl-x
12-06-04, 22:26
Heel flauw vraagje... Maar waarom staat er nou niet iets zoals Ehmed S en Redouan D ? (Maw waarom staan de voornamen er nu niet gewoon bij?)

862959
12-06-04, 22:32
misschien omdat het al duidelijk is dat het geen allochtonen zijn???

ik bedoel, duidelijk dat het geen buitenlanders zijn dus waarom de namen toevoegen???

barfly
12-06-04, 22:37
Geplaatst door nl-x
Heel flauw vraagje... Maar waarom staat er nou niet iets zoals Ehmed S en Redouan D ? (Maw waarom staan de voornamen er nu niet gewoon bij?)

Om hun privacy niet te schenden natuurlijk!

Mark
12-06-04, 22:51
In Hoogerheide weten ze alleen al met deze afkortingen precies wie het zijn :)