PDA

Bekijk Volledige Versie : 22-jarige lerares assistente heeft sex met 6 leerlingen, mogelijk 100 jaar cel



Mark
14-06-04, 08:34
Female Teacher's Aide Charged With Having Sex With 6 Male Students

22 year old Wicomico Middle School teacher's aide Lindsay Renee Allen faces 96 counts on allegations that she had sex with 6 male students aged 12 to 16. She is out of the Wicomico County Detention Center on $100,000 bond.
Investigators say she has admitted to having sex with the boys at her house and, on June 6, to having sex with three boys aged 12, 14 and 15 at once. The school's resource officer got wind of what was happening and alerted a child advocacy center.
Investigators add that the aide said that in one incident she had sex with a boy at his house. The prosecutor says "She was also a mentor, and a child is entitled to look up to a teacher and see them as a role model." A 100 years in jail is possible.

Source: www.delmarvanow.com

Tomas
14-06-04, 09:17
Een gevangenisstraf?

Kan me niet voorstellen dat die jongens dat nodig achten.

Mark
14-06-04, 09:24
Geplaatst door Tomas
Een gevangenisstraf?

Kan me niet voorstellen dat die jongens dat nodig achten.

wil je je reactie nog veranderen als ik je vertel dat ik van een man van 22 een vrouw heb gemaakt en van meisjes van 12 en 14 jongens?

:)

Joesoef
14-06-04, 09:28
Vroeg rijp vroeg rot.

Tomas
14-06-04, 09:32
Geplaatst door Mark
wil je je reactie nog veranderen als ik je vertel dat ik van een man van 22 een vrouw heb gemaakt en van meisjes van 12 en 14 jongens?

:)

Als jij je artikel verandert, dan mag ik mijn reactie veranderen.

Maar als het is wat er staat, dan denk ik dat die jongens balen dat ze de gevangeins in verdwijnt.

Mark
14-06-04, 09:35
Geplaatst door Tomas
Als jij je artikel verandert, dan mag ik mijn reactie veranderen.

Maar als het is wat er staat, dan denk ik dat die jongens balen dat ze de gevangeins in verdwijnt.

Ja ik zou ook met plezier naar school gaan met zo'n lerares, als ze 22 was dan :p

Joesoef
14-06-04, 09:37
Op dezelfde site nog meer keurig nieuws, daar weten ze hoe het hoort. Je moet beginnen bij de ouders!


Cursing in school lands parent in jail

By Deborah Gates
Daily Times Staff Writer

--------------------------------------------------------------------------------

PRINCESS ANNE -- A parent who police say barged into her children's elementary school shouting obscenities at the principal not only was convicted of disorderly conduct, her children almost became wards of the state after a Somerset County District Court judge sentenced her to 10 days in jail.

Natice Saunders, 26, a mother of three children, ages 4, 5 and 7, broke into tears at her June 3 trial after Judge R. Patrick Hayman ordered her to jail for "unacceptable" behavior at the Princess Anne Primary School for children in grades pre-kindergarten through three.

"It undermines all the discipline that the people operating the school are trying to (achieve)," Hayman said. "It is unforgivable and needs to be punished. There is no excuse."

Hayman denied a request by the single mother to arrange after-school care for her children who would arrive home that afternoon on a school bus.

"(The court) will notify Social Services she went to jail," he said.

Although the Somerset County Department of Social Services was notified, the children's father intervened, according to a District Court spokeswoman.

"We (called), but the father came and took them to a family member," the spokeswoman said.

Hayman also denied a request by public defender John Rue to allow his client to serve out the sentence on weekends.

According to recorded court testimony, Saunders entered the school off Linwood Avenue in Princess Anne on March 23 to meet with principal Deborah Dean regarding a school bus incident that involved her 4-year-old.

Dean told police Saunders "was yelling and speaking loudly" in the presence of passersby, and shouting, "I'm tired of my kids getting the (short) end of the stick," Edmund Widdowson, assistant state's attorney, said in court.

Dean ushered Saunders into her office, asking her "to not yell and curse in front of students," Widdowson had said. Inside the principal's office, Dean claimed Saunders continued to use profanity, he said.

The parent walked toward the pre-kindergarten area of the school saying two vulgar words, according to Widdowson. "Mr. Butler, the bus driver, heard," the prosecutor said.

In court, Rue explained that his client became flustered when her tearful 7-year-old child telephoned from school to report that the 4-year-old sibling had been in a school bus mix-up. "The 7-year-old was crying and (Saunders) came to school in an upset manner," Rue said.

He also apologized for Saunders' failure to respond when Hayman asked her in court to state her innocence or guilt.

"This is her first time in court. She's nervous," Rue said.

Said Hayman: "I don't think my tone is intimidating. I asked, 'Are you guilty?'"

Replied Saunders: "Yes."

Karen-Lee Brofee, superintendent of county schools, did not return calls seeking comment on whether the incident set a precedent.

"It is the first time that I know of," said a spokeswoman at the Princess Anne Police Department, who noted that Saunders was not arrested by the police resource officer at the primary school, but rather, was served a criminal summons to appear in court.

Evian
14-06-04, 14:35
Geplaatst door Tomas
Een gevangenisstraf?

Kan me niet voorstellen dat die jongens dat nodig achten.


Jij weet niet wat de gevolgen zijn of kunnen zijn van sexueel misbruik van een kind... Vnl gebruikte kinderen tm 13 jaar ervaren op latere leeftijd ernstige problemen...

taouanza
14-06-04, 14:44
Geplaatst door Mark
Ja ik zou ook met plezier naar school gaan met zo'n lerares, als ze 22 was dan :p

Ja want alle 22jarigen zien eruit als Pamela Anderson.:rolleyes:

Mark
14-06-04, 14:49
Geplaatst door taouanza
Ja want alle 22jarigen zien eruit als Pamela Anderson.:rolleyes:

ok, ok sommige lijken meer op Sonja silva maar dat moet dan maar ;)

barfly
14-06-04, 14:53
Toen ik 14 was droomde ik van dit soort leraren :p

Mark
14-06-04, 14:56
Geplaatst door barfly
Toen ik 14 was droomde ik van dit soort leraren :p

Ik meer van leraressen, maar ieder zijn eigen voorkeur :)

Evian
14-06-04, 14:58
Geplaatst door barfly
Toen ik 14 was droomde ik van dit soort leraren :p


Ik fantaseerde vroeger zo vaak over mw. Grembergen mijn docente Frans en tegelijkertijd mijn mentor, slank, grote tieten, mooie groene ogen... Tot op de dag van vandaag geloof ik er heilig in dat ze een oogje op me had. Ze gaf me altijd als eerste een voorleesbeurt en aaide me altijd over m'n haar als ze voorbij liep...:).

Bofko
14-06-04, 14:58
Geplaatst door Mark
Ik meer van leraressen, maar ieder zijn eigen voorkeur :)

Bederf barflys nieuwe image nou niet.

barfly
14-06-04, 15:00
Geplaatst door Bofko
Bederf barflys nieuwe image nou niet.

Ik kan je verklappen dat ik er weinig succes mee heb, ik denk dat beheer nieuwe gebruikers heimelijk op de hoogte brengt :(

Bofko
14-06-04, 15:08
Geplaatst door barfly
Ik kan je verklappen dat ik er weinig succes mee heb, ik denk dat beheer nieuwe gebruikers heimelijk op de hoogte brengt :(

Tsjah, of cyber-travestie is toch een vak apart.

850
14-06-04, 15:12
Geplaatst door Tomas
Een gevangenisstraf?

Kan me niet voorstellen dat die jongens dat nodig achten.

Een paar maanden geleden was je beduidend harder in je oordeel over seks met jongeren.
:corcky: Maar ja, het warme zomerse weer vertroebelt de geest ofzo.....

Mark
14-06-04, 15:17
Geplaatst door 850
Een paar maanden geleden was je beduidend harder in je oordeel over seks met jongeren.
:corcky: Maar ja, het warme zomerse weer vertroebelt de geest ofzo.....

dat waren meisjes, die houden niet van sex.

nard
14-06-04, 15:18
Geplaatst door Evian
Ik fantaseerde vroeger zo vaak over mw. Grembergen mijn docente Frans en tegelijkertijd mijn mentor, slank, grote tieten, mooie groene ogen... Tot op de dag van vandaag geloof ik er heilig in dat ze een oogje op me had. Ze gaf me altijd als eerste een voorleesbeurt en aaide me altijd over m'n haar als ze voorbij liep...:).

Hm, bij jou ook al Frans??

Zou 't 'm in 't vak zitten??


Trouwens, die laatste zin geloof ik niet. Gewoon puberaal wensvol denken.....
Ze had in werkelijkheid een schurfthekel aan je en deed haar best om dat niet te laten merken. Bang om afgebrand te worden liet ze het tegenovergestelde gedrag zien...... :hihi:

850
14-06-04, 15:21
Geplaatst door Mark
dat waren meisjes, die houden niet van sex.

dubbel......... :zegniets:

850
14-06-04, 15:23
Geplaatst door 850
Ja stom van me.
Ik was vergeten dat het wel oké is om als volwassen vrouw met jongeren seks te hebben maar dat een volwassen man een pedoseksuele smeerlap is als die seks met jongeren wilt.

Evian
14-06-04, 15:30
Geplaatst door nard
Hm, bij jou ook al Frans??

Zou 't 'm in 't vak zitten??


Trouwens, die laatste zin geloof ik niet. Gewoon puberaal wensvol denken.....
Ze had in werkelijkheid een schurfthekel aan je en deed haar best om dat niet te laten merken. Bang om afgebrand te worden liet ze het tegenovergestelde gedrag zien...... :hihi:


Ik geloof dat de meeste docentes met natte slipjes op school een taal onderwijzen...:). Frans was in elk geval mijn favo vak...:).

Misschien was het niet zo, maar ik geloofde er wel in... Je wil niet weten hoeveel zeeptabletten ik heb verbruikt door haar toedoen...:).

Had ik al gezegd dat ze een rondere kont had dan welke Surinaamse ook? Shit, ik zie d´r nu voor me!

nard
14-06-04, 15:35
Geplaatst door Evian
Ik geloof dat de meeste docentes met natte slipjes op school een taal onderwijzen...:). Frans was in elk geval mijn favo vak...:).

Misschien was het niet zo, maar ik geloofde er wel in... Je wil niet weten hoeveel zeeptabletten ik heb verbruikt door haar toedoen...:).

Had ik al gezegd dat ze een rondere kont had dan welke Surinaamse ook? Shit, ik zie d´r nu voor me!

Aha, ik ben de gelukkige die jou heb geholpen de geestelijke incarnatie weer kompleet te maken?

Graag gedaan, kerel, geniet ervan .........

;)

Mark
14-06-04, 15:37
Geplaatst door Evian
Ik geloof dat de meeste docentes met natte slipjes op school een taal onderwijzen...:). Frans was in elk geval mijn favo vak...:).

Misschien was het niet zo, maar ik geloofde er wel in... Je wil niet weten hoeveel zeeptabletten ik heb verbruikt door haar toedoen...:).

Had ik al gezegd dat ze een rondere kont had dan welke Surinaamse ook? Shit, ik zie d´r nu voor me!

Handen boven het toetsenbord :student:

nard
14-06-04, 15:50
Geplaatst door Mark
Handen boven het toetsenbord :student:

:rolleyes:

Calvinist ....

Tomas
14-06-04, 17:27
Geplaatst door 850
Een paar maanden geleden was je beduidend harder in je oordeel over seks met jongeren.
:corcky: Maar ja, het warme zomerse weer vertroebelt de geest ofzo.....

Het is mij al langer duidelijk dat pedofielen zich achter deze redenering verschuilen, hoor. Gelijkheid enzo.

Buiten het simpele feit dat het in dit topic slechts om puberale fantasien gaat zijn er toch echt enorme verschillen tussen meisjes en jongens op sexueel gebied. Maar ik denk niet dat het veel zin heeft om dat tegen iemand die toch willens en wetens geilt op kleine meisjes uit te leggen. Die heeft zijn zinnen nu eenmaal gezet.

850
14-06-04, 17:32
Geplaatst door Tomas
Het is mij al langer duidelijk dat pedofielen zich achter deze redenering verschuilen, hoor. Gelijkheid enzo.

Buiten het simpele feit dat het in dit topic slechts om puberale fantasien gaat zijn er toch echt enorme verschillen tussen meisjes en jongens op sexueel gebied. Maar ik denk niet dat het veel zin heeft om dat tegen iemand die toch willens en wetens geilt op kleine meisjes uit te leggen. Die heeft zijn zinnen nu eenmaal gezet.

:slapen: Bla bla bla praat je er maar onderuit schijnheilig ventje.....

Tomas
14-06-04, 17:40
Geplaatst door 850
:slapen: Bla bla bla praat je er maar onderuit schijnheilig ventje.....

Deze vrouw heeft het puur uit persoonlijke lustbevrediging gedaan. Ze heeft misbruik gemaakt van deze jongetjes. Dat is niet leuk voor ze. Maar mezelf kennende komen ze er heus wel overheen. Maar een volwassen man die misbruik maakt voor zijn eigen plezier van een klein meisje moet simpelweg uit deze samenleving verwijdert worden. Dat jij dat verschil wilt ontkennen komt omdat jij die man bent of wilt zijn. Dat laatste weet ik natuurlijk niet. Maar alleen in die situatie kan je jezelf voor de gek houden en geloven dat er echt geen verschil is. Ik denk dat jij zelfs zou kunnen geloven dat het voor een jongetje de eerste paar keer ook heel zeer kan doen en kan bloeden, als het je uitkomt.

Tomas
14-06-04, 17:49
Geplaatst door 850
:slapen: Bla bla bla praat je er maar onderuit schijnheilig ventje.....

Oh ja, en nog iets. Ik fantaseer hier vanuit de positie als pubertje tov een volwassen vrouwn, niet zoals jij als volwassen man wat je allemaal zou kunnen doen met zo'n kleion meisje. Ook een verschil dat je liever niet ziet.

850
14-06-04, 17:57
Geplaatst door Tomas
Deze vrouw heeft het puur uit persoonlijke lustbevrediging gedaan. Ze heeft misbruik gemaakt van deze jongetjes. Dat is niet leuk voor ze. Maar mezelf kennende komen ze er heus wel overheen. Maar een volwassen man die misbruik maakt voor zijn eigen plezier van een klein meisje moet simpelweg uit deze samenleving verwijdert worden. Dat jij dat verschil wilt ontkennen komt omdat jij die man bent of wilt zijn. Dat laatste weet ik natuurlijk niet. Maar alleen in die situatie kan je jezelf voor de gek houden en geloven dat er echt geen verschil is. Ik denk dat jij zelfs zou kunnen geloven dat het voor een jongetje de eerste paar keer ook heel zeer kan doen en kan bloeden, als het je uitkomt.

Ongeloofelijk zoals jij redeneert. Te stomzinnig voor woorden!
Dus een volwassen vrouw mag wél een kind seksueel misbruiken maar een volwassen man mag dat níet.
En als ik dat niet wil snappen dan ben ik waarschijnlijk zelf een pedoseksueel die geilt op jonge meisjes.
:duim: Ja tomas je hebt ze lekker op een rijtje.

850
14-06-04, 18:01
Geplaatst door Tomas
Oh ja, en nog iets. Ik fantaseer hier vanuit de positie als pubertje tov een volwassen vrouwn, niet zoals jij als volwassen man wat je allemaal zou kunnen doen met zo'n kleion meisje. Ook een verschil dat je liever niet ziet.

Man ga toch weg met je hypocriete gezwam!
Tjeezus wat ben jij een slappe dweil...........

Tomas
14-06-04, 18:04
Geplaatst door 850
Ongeloofelijk zoals jij redeneert. Te stomzinnig voor woorden!
Dus een volwassen vrouw mag wél een kind seksueel misbruiken maar een volwassen man mag dat níet.
En als ik dat niet wil snappen dan ben ik waarschijnlijk zelf een pedoseksueel die geilt op jonge meisjes.
:duim: Ja tomas je hebt ze lekker op een rijtje.

De mens wil in wezen toch graag "goed" gevonden worden. Daarom voelt de meest perverse crimineel de drang om zijn eigen (mogelijk nog gefantaseerde) misdaad goed te praten. Desnoods met verdraaiingen of eigen gefantaseerde projecties. Maakt niet uit. Alles kan en mag. Dat een crimineel toegeeft verkeerd te zijn is dan ook de grootste stap op weg naar genezing.

Tomas
14-06-04, 18:05
Geplaatst door 850
Man ga toch weg met je hypocriete gezwam!
Tjeezus wat ben jij een slappe dweil...........

Ben je echt niet meer in staat om iets zinnigs te zeggen? Is er dan echt niks meer van je zelfrespect over?

Ga jezelf nou eens goed na, waarom wil jij net als deze vrouw nou zo graag kleine kindertjes neuken? Kan je niet met volwassen vrouwen omgaan? Ben je bang voor ze? Doen ze niet wat je van ze verlangt? Wat is het 850?

850
14-06-04, 18:16
Geplaatst door Tomas
Ben je echt niet meer in staat om iets zinnigs te zeggen? Is er dan echt niks meer van je zelfrespect over?

Ga jezelf nou eens goed na, waarom wil jij net als deze vrouw nou zo graag kleine kindertjes neuken? Kan je niet met volwassen vrouwen omgaan? Ben je bang voor ze? Doen ze niet wat je van ze verlangt? Wat is het 850?

Ik heb inderdaad niks zinnigs meer te zeggen nee.
Tegen zulke slappe praatjes ben ik niet opgewassen.

Mark
14-06-04, 18:35
lol toen mijn broertje 21 was had ie een vriendinnetje van 15

100 jaar cel :)

Tomas
14-06-04, 18:38
Geplaatst door Mark
lol toen mijn broertje 21 was had ie een vriendinnetje van 15

100 jaar cel :)

Mijn nichtje van 15 heeft het laatst uit gemaakt met haar vriendje van 23. Ze heeft gelukkig maar een paar weken hoeven onderduiken voor ie het opgaf. Het leeftijdverschil valt eigenlijk best wel mee redeneerde mijn vrouw in het begin, maar ik vond 'm gelijk al niet sporen om iets met een schoolmeisje te willen. Dat mijn nichtje het wel interessant vond kon ik me wel voorstellen. Voor even.

S@deeQ.
14-06-04, 22:13
Geplaatst door 850
Dus een volwassen vrouw mag wél een kind seksueel misbruiken maar een volwassen man mag dat níet.


:nerd: 100% mee eens. ik smeek om misbruikt te worden door vrouwen :gniffel:

Mark
14-06-04, 22:47
Geplaatst door Tomas
Mijn nichtje van 15 heeft het laatst uit gemaakt met haar vriendje van 23. Ze heeft gelukkig maar een paar weken hoeven onderduiken voor ie het opgaf. Het leeftijdverschil valt eigenlijk best wel mee redeneerde mijn vrouw in het begin, maar ik vond 'm gelijk al niet sporen om iets met een schoolmeisje te willen. Dat mijn nichtje het wel interessant vond kon ik me wel voorstellen. Voor even.

hehehehe bij hun heeft het 2 jaar geduurd voordat we hem ervan overtuigd hadden wat voor een bitch zij wel niet is.

en na een paar weken hijgtelefoontjes liet ze hem met rust.

850
14-06-04, 23:30
Geplaatst door S@deeQ.
:nerd: 100% mee eens. ik smeek om misbruikt te worden door vrouwen :gniffel:


:fpuh: Jij slet



:gniffel: Er zal geen volwassen vrouw te vinden zijn die jou wilt misbruiken hihihihi

Bofko
14-06-04, 23:33
Geplaatst door 850
:fpuh: Jij slet



:gniffel: Er zal geen volwassen vrouw te vinden zijn die jou wilt misbruiken hihihihi

Ik vind dat ook Sadeeq er recht op heeft om aangerand te worden. :cool:

barfly
14-06-04, 23:40
Geplaatst door Bofko
Ik vind dat ook Sadeeq er recht op heeft om aangerand te worden. :cool:

Grijp je kans Sadeeq! :)

850
14-06-04, 23:49
Geplaatst door Bofko
Ik vind dat ook Sadeeq er recht op heeft om aangerand te worden. :cool:

......Ja door een groepje ruige dokwerkers :wink:

Bofko
14-06-04, 23:55
Geplaatst door 850
......Ja door een groepje ruige dokwerkers :wink:

Mogen van mij ook vrouwelijke olie-worstelaars zijn hoor. Dat maakt niet uit.