PDA

Bekijk Volledige Versie : populairste spelers van oranje



Simon
14-06-04, 15:58
Hieronder de populairste spelers van oranje volgens wat journalisten

De populairste elf:

1. Rafael van der Vaart
2. Patrick Kluivert
3. Ruud van Nistelrooij
4. Wesley Sneijder
5. Clarence Seedorf
6. Johnny Heitinga
7. Edgar Davids
8. Arjen Robben
9. Frank de Boer
10. Jaap Stam
11. Roy Makaay

Maar dit is gebaseerd op het aantal zoekopdrachten in Google. Dus de definitie van populariteit is dan nogal aanvechtbaar volgens mij.

De meest populaire zoektermen van Google in april:

1. idols
2. yu-gi-oh
3. spongebob
4. usher
5. voetbal
6. ajax
7. katja schuurman
8. feyenoord
9. david beckham
10. rebecca loos

barfly
14-06-04, 16:29
Geplaatst door Simon
Hieronder de populairste spelers van oranje volgens wat journalisten

De populairste elf:

1. Rafael van der Vaart
2. Patrick Kluivert
3. Ruud van Nistelrooij
4. Wesley Sneijder
5. Clarence Seedorf
6. Johnny Heitinga
7. Edgar Davids
8. Arjen Robben
9. Frank de Boer
10. Jaap Stam
11. Roy Makaay

Maar dit is gebaseerd op het aantal zoekopdrachten in Google. Dus de definitie van populariteit is dan nogal aanvechtbaar volgens mij.

De meest populaire zoektermen van Google in april:

1. idols
2. yu-gi-oh
3. spongebob
4. usher
5. voetbal
6. ajax
7. katja schuurman
8. feyenoord
9. david beckham
10. rebecca loos

Ik begrijp niet dat Kluivert populairder is dan Van Nistelrooij. Als er eentje een arrogant verwent pestventje is dan is dat Kluivert wel.

Simon
14-06-04, 16:30
Geplaatst door barfly
Ik begrijp niet dat Kluivert populairder is dan Van Nistelrooij. Als er eentje een arrogant verwent pestventje is dan is dat Kluivert wel.

Ja dat is de aanvechtbare onderzoekmethode. Immers, op 'Osama Bin Laden' zal ook wel veel gezocht worden via Google maar echt niet alleen omdat hij populair is.

barfly
14-06-04, 16:36
Geplaatst door Simon
Ja dat is de aanvechtbare onderzoekmethode. Immers, op 'Osama Bin Laden' zal ook wel veel gezocht worden via Google maar echt niet alleen omdat hij populair is.

Misschien kan ie wel heel goed voetballen :)

850
14-06-04, 16:46
Geplaatst door barfly
Ik begrijp niet dat Kluivert populairder is dan Van Nistelrooij. Als er eentje een arrogant verwent pestventje is dan is dat Kluivert wel.

Die pafferige pipo uit Argentinie is ook zon arrogante zak maar mensen verafgoden hem.

Goed voetbalen maakt bemind......

barfly
14-06-04, 17:09
Geplaatst door 850
Die pafferige pipo uit Argentinie is ook zon arrogante zak maar mensen verafgoden hem.

Goed voetbalen maakt bemind......

Hmm, je bedoelt Maradona? Die heeft Argentinie naar het WK geschopt en dan ben je al snel heilig. Als Kluivert Nederland een WK had bezorgt dan was ie ook mijn held geweest! :)

850
14-06-04, 17:30
Geplaatst door barfly
Hmm, je bedoelt Maradona? Die heeft Argentinie naar het WK geschopt en dan ben je al snel heilig. Als Kluivert Nederland een WK had bezorgt dan was ie ook mijn held geweest! :)

Ja ik bedoelde Madonna. Wat een afzichtelijke lamzak is die vent.
:fplet: Kluivert heeft toch Ajax naar de top geschopt jaren geleden?

:hihi: De voetballer die in zn eigen doel schiet is mijn held.

Pytaghoras
14-06-04, 19:07
Geplaatst door Simon
Ja dat is de aanvechtbare onderzoekmethode. Immers, op 'Osama Bin Laden' zal ook wel veel gezocht worden via Google maar echt niet alleen omdat hij populair is.

Ik denk dat de populariteit van OBL neutraal is in de zin dat er evenveel mensen zijn die hem als held zien en mensen die hem haten.

Kan OBL ook goed voetballen? Ik denk dat hij geschikt is als keeper. Niemand die in zijn buurt durft te komen om te scoren.

barfly
14-06-04, 19:25
Geplaatst door Pytaghoras
Ik denk dat de populariteit van OBL neutraal is in de zin dat er evenveel mensen zijn die hem als held zien en mensen die hem haten.

Kan OBL ook goed voetballen? Ik denk dat hij geschikt is als keeper. Niemand die in zijn buurt durft te komen om te scoren.

Denk je echt dat OBL net zo populair is als dat ie gehaat wordt? :)

gbkm
15-06-04, 00:03
Diego is Heilig,met afstand de allerbeste ooit.

gbkm
15-06-04, 00:06
Persie hoort natuurlijk in Het Nederlands Elftal,maar hij weigert om in een oranje shirt te spelen.



Leve De Republiek

prikkerd
15-06-04, 03:27
simon en barfly typische blanke Nederlanders


van nistelrooij komt net om de hoek kijken terwijl kluivert de meest productieve spits van Nederland tot nu is



altijd maar zeiken over de donkere voetballers....walgelijk gewoon

Neem voorbeeld aan Frankrijk zou ik zeggen


:dood:

gbkm
15-06-04, 11:10
Heeft niks met kleur te maken,volgens mij heeft hij ook iemand dood gereden en wat al niet meer.


In het oranje worden we nooit Wereldkampioen.

Simon
15-06-04, 11:21
Geplaatst door prikkerd
kluivert de meest productieve spits van Nederland tot nu is



Nou ik vind het de meest overschatte nederlandse speler. Verder is het een moordenaar en een verkrachter maar dat mag je niet hardop zeggen.

barfly
15-06-04, 11:51
Geplaatst door prikkerd
simon en barfly typische blanke Nederlanders


van nistelrooij komt net om de hoek kijken terwijl kluivert de meest productieve spits van Nederland tot nu is



altijd maar zeiken over de donkere voetballers....walgelijk gewoon

Neem voorbeeld aan Frankrijk zou ik zeggen


:dood:

Dat heeft allemaal niks met kleur te maken, ik ben bijvoorbeeld altijd een groot liefhebber geweest van Gullit en die kan je niet bepaald blank noemen.

Mark
15-06-04, 11:55
Geplaatst door Simon
Verder is het een moordenaar en een verkrachter maar dat mag je niet hardop zeggen.

Als BN'er mag je verkrachten en moorden.