PDA

Bekijk Volledige Versie : Hangt ervan af of je het zelf wilt?

Layla Mo
15-06-04, 07:39
Hallo fewer,

Ik ben het eerlijk gezegd niet helemaal eens met jou bericht!
Als ik jou bericht vorig jaar had gelezen was ik het helemaal met jou eens dat het verboden zou moeten worden om een partner uit het buitenland te halen!
Maar nu ben ik het er totaal niet mee eens! Zoiets mag nooit verboden worden, stel je vindt iemand echt leuk in Marokko of waar dan ook? Dan zal je nooit met diegene kunnen gaan trouwen omdat het verboden is!

Ik ben zelf ook verliefd op een marokkaanse jongen uit Marokko!
Om eerlijk tegen je te zijn, ik had NOOIT gedacht dat mij zoiets zou overkomen. (iemand uit het buitenland)
En ding weet ik heel zeker, ik wil graag mijn toekomst met hem delen!
Het zou dus erg zijn als het verboden werd om een partner uit het buitenland hierheen te halen. Ik zou er in ieder geval kapot van zijn!

Wat ik wel vind, is dat het verboden moet worden om tegen je zin in uitgehuwelijkt te worden!! Het zou niet mogen dat iemand per se (ook al is diegene niet verliefd of vindt diegene niet leuk) met iemand uit het buitenland moet trouwen!

Groetjes Layla

The Night
16-06-04, 21:54
Hoi Hoi

Ik vind dat een KEUZEN nooit uitgesloten mag zijn.

Je weet niet waar het Lot je roept.

En liefde is liefde je kan niet trouwen met iemand waar je geen gevoel voor hebt,terwijl het nog wel gebeurt dat je wordt uitgehuwelijkt.

Ik zou tegen de gene willen zeggen om nooit NOOIT te zeggen want zoals Layla weet je het NOOIT.

En NEEEEEEE ik ben er tegen je mag niks voor een ander uitsluiten.
Dus wat kan moet gewoon kunnen.

Maar wel onder bepaalde regels weer.

OKIDOKI take care

Fykria
28-06-04, 15:43
Liefde kent geen grenzen. Wat maakt het nu uit of je parter van hier is of van ergens anders. Er zijn vele primaire zaken dan dat. Dat is wederzijdse liefde,repect en vertrouwen enz enz. Het zou nooit of nooit verboden moeten zijn.