PDA

Bekijk Volledige Versie : Populair cadeau voor afstuderende dochters in de VS: nieuwe borsten



Mark
15-06-04, 10:39
New Popular Graduation Present: Breast Implants

Dr. Stephen Greenberg, a surgeon who does breast implants, says: "There is a trend in which parents are giving implants as a gift, including as a graduation present." Greenberg works in Manhattan and Woodbury, Long Island.
The American Society for Aesthetic Plastic Surgery says 11,326 18 year olds received breast implants in 2003 compared to 3,872 in 2002. Greenberg says "Most do it as a self-esteem booster." It normally costs somewhere between $3,500 to $7,000.
Kathy Keithley Johnston, who belongs to the anti-implant group Toxic Discovery, warns that implants can lead to disfigurement. It is well known that implants can rupture or deflate over time. Most need to be replaced.
Source: www.nypost.com

sienia
15-06-04, 10:50
Allemaal de schuld van de media.
:hihi:

En dan ook nog programma´s als extreme makeover (ok kijk er graag naar) die het doen lijken of dit soort dingen dood normaal zijn.

Mark
15-06-04, 10:51
Ik leg persoonlijk de schuld bij moeder natuur, die had de gemiddelde mens gewoon veel mooier moeten maken. :fpetaf:

sienia
15-06-04, 10:53
Geplaatst door Mark
Ik leg persoonlijk de schuld bij moeder natuur, die had de gemiddelde mens gewoon veel mooier moeten maken. :fpetaf:
Persoonlijk had ik liever een C cup gewild.... :(

taouanza
15-06-04, 10:55
Jammer dat het geen islamitische gewoonte is kunnen we erover klagen waarom vrouwen grotere borsten moeten hebben om succesvol te zijn.

Mark
15-06-04, 10:57
Geplaatst door sienia
Persoonlijk had ik liever een C cup gewild.... :(

Life is hard :)

Mark
15-06-04, 10:58
Geplaatst door taouanza
Jammer dat het geen islamitische gewoonte is kunnen we erover klagen waarom vrouwen grotere borsten moeten hebben om succesvol te zijn.

Kom kom iedereen wordt op uiterlijk beoordeeld, behalve de rijken en machtigen van deze aarde :)

sjo
15-06-04, 11:00
Geplaatst door Mark
Kom kom iedereen wordt op uiterlijk beoordeeld, behalve de rijken en machtigen van deze aarde :)

Tenslotte moet je connecties hebben of tieten. Liefst allebei.

groeten
sjo

taouanza
15-06-04, 11:14
Geplaatst door Mark
Ik leg persoonlijk de schuld bij moeder natuur, die had de gemiddelde mens gewoon veel mooier moeten maken. :fpetaf:

Geloof je het zelf. Schoonheidsidealen zijn altijd gebasseerd op uitzonderingen. Dus als alle vrouwen grote memmen hadden was het schoonheidsideaal cup AA.:rolleyes:

Mark
15-06-04, 11:16
Geplaatst door taouanza
Geloof je het zelf. Schoonheidsidealen zijn altijd gebasseerd op uitzonderingen. Dus als alle vrouwen grote memmen hadden was het schoonheidsideaal cup AA.:rolleyes:

nee hoor, het gaat puur om symmetrie (teken van gezondheid = gezonde nakomelingen) en om vruchtbaarheid (grote borsten).

mensen met misvormde gezichten zijn ook uitzonderingen maar worden niet bepaald als mooi gezien.

taouanza
15-06-04, 11:19
Geplaatst door Mark
nee hoor, het gaat puur om symmetrie (teken van gezondheid = gezonde nakomelingen) en om vruchtbaarheid (grote borsten).

mensen met misvormde gezichten zijn ook uitzonderingen maar worden niet bepaald als mooi gezien.

Nou tijdens een grote beschaving waren mismaakte voeten eeuwelang sexueel opwindend.
En in veel culturen is dik nog steeds een schoonheidsideaal.
Hoe dikker hoe beter.
Ik ken me nog de grappen herinneren over de kont van J Lopez maar nu is het ook weer oke om een grote kont te hebben.

Mark
15-06-04, 11:25
Geplaatst door taouanza
Nou tijdens een grote beschaving waren mismaakte voeten eeuwelang sexueel opwindend.
En in veel culturen is dik nog steeds een schoonheidsideaal.
Hoe dikker hoe beter.
Ik ken me nog de grappen herinneren over de kont van J Lopez maar nu is het ook weer oke om een grote kont te hebben.

Betreffende Lopez: er is dik en er zijn rondingen. lopez heeft rondingen en een bolle kont, een echte dikke reet vinden niet veel mensen mooi.

Er spelen ook nog andere dingen: mensen vinden eigenschappen die aan kinderen doen denken mooi (hetzelfde mechanisme waarom jonge dieren schattig zijn). Vandaar die kleine voetjes (en dan konden die vrouwtjes ook niet wegrennen bij hun man).

vlegeltje
15-06-04, 11:36
Heeft niemand dat tieten programma gezien gisteren op Ned. 3 ???

Geweldig programma :melig:

vlegeltje
15-06-04, 11:38
Vergezicht: De positie van vrouwen in een samenleving

10-delige Serie documentaires uit uiteenlopende landen. Afl.2 : Twee erwten op een plankje.
Hoe vrouwen met kleine borsten kunnen overleven in een rondborstige wereld... Tienduizenden vrouwen worstelen met de acceptatie van de grootte van hun borsten. Twee van hen die een borstvergroting overwogen vertellen hun persoonlijk verhaal en geven antwoord op de vraag: is groter altijd beter?

Flatly stacked, Canada 2003.

barfly
15-06-04, 11:43
Geplaatst door taouanza
Nou tijdens een grote beschaving waren mismaakte voeten eeuwelang sexueel opwindend.
En in veel culturen is dik nog steeds een schoonheidsideaal.
Hoe dikker hoe beter.
Ik ken me nog de grappen herinneren over de kont van J Lopez maar nu is het ook weer oke om een grote kont te hebben.

Jij doelt op China met die misvormde voeten. Dat was gewoon een smerige onderdeel van de vruwen onderdrukking dat tot schoonheids ideaal is verheven. Het is namelijk onmogelijk om ver te lopen met de zogenaamde Lotusvoetjes, een verzekering voor de echtgenoot dat zijn vrouw van hem afhankelijk zal blijven.

taouanza
15-06-04, 11:50
Geplaatst door Mark
Betreffende Lopez: er is dik en er zijn rondingen. lopez heeft rondingen en een bolle kont, een echte dikke reet vinden niet veel mensen mooi.

Er spelen ook nog andere dingen: mensen vinden eigenschappen die aan kinderen doen denken mooi (hetzelfde mechanisme waarom jonge dieren schattig zijn). Vandaar die kleine voetjes (en dan konden die vrouwtjes ook niet wegrennen bij hun man).

Kleine kinderen hebben geen rondingen en grote borsten.:rolleyes:
En gebonden voeten zijn helemaal niet klein maar misvormd en mannen vonden het opwindend om ze te strelen als voorspel.(kleine voeten waren een statussymbool dat betekende dat de vrouw niet hoefde te werken en personeel had alleen jammer dat ook het persoon voeten ging binden)
Ik blijf erbij dat schoonheidsidealen aangepraat kunnen worden.

Mark
15-06-04, 11:57
Geplaatst door taouanza
Kleine kinderen hebben geen rondingen en grote borsten.:rolleyes:

Het zijn verschillende manieren om tot hetzelfde te komen. Door de natuur en genen gestuurde reacties op verschillende zaken. Dus mensen vinden kinderen schattig, symmetrie en vruchtbaarheid mooi.

Waarom? Om een reden: de voortplanting en het voortbestaan van de soort. Hoe gezonder hoe meer kans op overleven.

Door die mechanismen heeft de mens het tot nu toe overleefd.

Het is niet meer en niet minder.


Geplaatst door taouanza

En gebonden voeten zijn helemaal niet klein maar misvormd en mannen vonden het opwindend om ze te strelen als voorspel.(kleine voeten waren een statussymbool dat betekende dat de vrouw niet hoefde te werken en personeel had alleen jammer dat ook het persoon voeten ging binden)
Ik blijf erbij dat schoonheidsidealen aangepraat kunnen worden.

Natuurlijk kunnen er in een cultuur op bepaalde vlakken andere schoonheididealen zijn die door de groep bepaald worden. Maar de basis blijft er.

taouanza
15-06-04, 12:12
Geplaatst door Mark
Het zijn verschillende manieren om tot hetzelfde te komen. Door de natuur en genen gestuurde reacties op verschillende zaken. Dus mensen vinden kinderen schattig, symmetrie en vruchtbaarheid mooi.

Waarom? Om een reden: de voortplanting en het voortbestaan van de soort. Hoe gezonder hoe meer kans op overleven.

Door die mechanismen heeft de mens het tot nu toe overleefd.

Het is niet meer en niet minder.



Natuurlijk kunnen er in een cultuur op bepaalde vlakken andere schoonheididealen zijn die door de groep bepaald worden. Maar de basis blijft er.

Ik weet percies naar welke docu je hebt gekeken met je symetrie:rolleyes:

mark61
15-06-04, 12:22
Geplaatst door vlegeltje
Heeft niemand dat tieten programma gezien gisteren op Ned. 3 ???

Geweldig programma :melig:

Ja hij was leuk. Ongelooflijk hoe sommige vrouwen denken dat hun levensgeluk afhangt van de grootte van hun borsten. Maar deze vrouwen waren dus toch tot 'inkeer' gekomen.

Mark
15-06-04, 12:53
Geplaatst door taouanza
Ik weet percies naar welke docu je hebt gekeken met je symetrie:rolleyes:

Docu's, kranten, collegedictaat het staat overal :)

mark61
15-06-04, 12:59
Er zijn twee soorten schoonheidsidealen: 'genetische' die zogezegd duiden op vruchtbaarheid en gezondheid (dat is ook maar een veronderstelling overigens) en 'culturele'. Zo werd er een aantal jaar geleden een schoonheidswedstrijd georganiseerd in Burkina Faso, wat al controversiëel was vanwege het islamitische karakter van het land, maar ook bleek dat er in Afrika nu grote verwarring bestaat over wat mooi is. De klassieke welgevulde, dus gezonde schoonheid, of het uit het westen geïmporteerde slanke-den-ideaal? Ze zijn er nog niet uit. Ik ook niet trouwens. Mooi zit eerst van binnen, dan van buiten zullen we voor het gemak maar zeggen.

850
15-06-04, 14:42
Geplaatst door Mark
Het zijn verschillende manieren om tot hetzelfde te komen. Door de natuur en genen gestuurde reacties op verschillende zaken. Dus mensen vinden kinderen schattig, symmetrie en vruchtbaarheid mooi.

Waarom? Om een reden: de voortplanting en het voortbestaan van de soort. Hoe gezonder hoe meer kans op overleven.

Door die mechanismen heeft de mens het tot nu toe overleefd.

Het is niet meer en niet minder.



Natuurlijk kunnen er in een cultuur op bepaalde vlakken andere schoonheididealen zijn die door de groep bepaald worden. Maar de basis blijft er.

:rolleyes: Grote tieten heeft niks met symmetrie en vruchtbaarheid te maken. Tis eerder een verstoring van de symmetrie.
Jij redeneert vanuit het westerse denken waarin er een obsessie voor grote borsten heerst maar goddank vind het overgrote deel vd wereld dat totaal niet interessant.

850
15-06-04, 14:44
Geplaatst door taouanza
Ik weet percies naar welke docu je hebt gekeken met je symetrie:rolleyes:

:lekpuh: Dat soort populaire pseudo-wetenschappelijke-BBC-prietpraat-docu's wordt gemaakt door westerse mensen die denken dat slanke vrouwen met brede heupen en grote tieten de garantie is voor een gezond nageslacht.

mark61
15-06-04, 14:51
Geplaatst door 850
:rolleyes: Grote tieten heeft niks met symmetrie en vruchtbaarheid te maken. Tis eerder een verstoring van de symmetrie.
Jij redeneert vanuit het westerse denken waarin er een obsessie voor grote borsten heerst maar goddank vind het overgrote deel vd wereld dat totaal niet interessant.

Afrikanen worden inderdaad niet gefascineerd door grote tieten, voorzover ik heb kunnen vaststellen. Wel door dikte (vrouwen en mannen).

Ik geloof inderdaad dat dat soort 'onderzoek' bedoeld is om de geile preoccupaties van middle-aged white men te bevestigen.

sjo
15-06-04, 19:55
Geplaatst door 850
:rolleyes: Grote tieten heeft niks met symmetrie en vruchtbaarheid te maken. Tis eerder een verstoring van de symmetrie.
Jij redeneert vanuit het westerse denken waarin er een obsessie voor grote borsten heerst maar goddank vind het overgrote deel vd wereld dat totaal niet interessant.

Leer nou eens van je obsessies te genieten joh.......
Ze kunnen me niet groot genoeg zijn.....als ze maar even groot zijn, en vooral niet even klein.


Dat is ook symetrie.
En ja, vrouwen met grote borsten zijn gelukkiger.

Bron : Passie (maart 2004)

groeten
sjo