PDA

Bekijk Volledige Versie : El-Qaida slaat toe in Nederland



assassijn
15-06-04, 19:23
(bron: Friesch Dagblad (http://www.frieschdagblad.nl/artikel.asp?artID=18808)

Gorredijk – Als J. Miltenburg uit Gorredijk niet deze week zijn creditcardgegevens aan ‘Al Qaeda’ doorspeelt, wordt hij volgende week vermoord door het terrorismenetwerk van Osama bin Laden.
Dat is de strekking van een dreigmail die de Gorredijkster gisteren ontving vanaf het adres [email protected]. Hij moet 2000 euro overmaken aan de groepering. Miltenburg is danig van streek door de mail. ,,Ik weet natuurlijk niet of het echt is, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Ze hebben bewezen dat ze gek genoeg zijn.” Sinds gistermiddag kijkt Miltenburg daarom goed om zich heen als hij naar buiten gaat, en houdt hij ramen en deuren gesloten. Hij heeft de politie ingeseind, en ook de provider die het adres van de ‘terroristen’ beheert. ,,Ik ben benieuwd hoeveel anderen dit bericht ook hebben gehad.”
Volgens Miltenburg neemt de politie zijn melding serieus op. Een woordvoerder wilde dat vanochtend nog niet bevestigen.

Had dit toch eigenlijk eerder verwacht van de Telegraaf...maar laten we vooral op onze hoede zijn,El-Qaida heeft Nederland in het vizier,getuige bovenstaand bericht : paranoid: