PDA

Bekijk Volledige Versie : De niet voetbal topic



nl-x
15-06-04, 20:12
Mooi... zijn alle voetbalsukkels opgerot :) ?

Wie is er nog over hier :verrassin

plexus
15-06-04, 20:17
:zwaai:

Donna
15-06-04, 20:18
:droef:

Nee, dat kan gewoon niet........

:brozac:

amandabeek
15-06-04, 20:19
:jumping:

Tinkelbel
15-06-04, 20:19
:giechel: :giechel:

hoezo hou je niet van voetbal. Wel apart voor een jongen...

nl-x
15-06-04, 20:19
:duits: :duits: :duits:

Donna
15-06-04, 20:20
Geplaatst door nl-x
:duits: :duits: :duits:


Verraad!

:kwaad:

850
15-06-04, 20:21
:hihi: Ik hoorde net een hoop boeh geroep op straat. Kneem aan dat Duitsland een balletje in het doel van de kaaskoppies gekopt hebben...........

Goodnight
15-06-04, 20:31
Geplaatst door 850
:hihi: Ik hoorde net een hoop boeh geroep op straat. Kneem aan dat Duitsland een balletje in het doel van de kaaskoppies gekopt hebben...........

Ik wordt gedwongen om te kijken.....
De televisie is gegijzeld door mijn zoon.
Ik haat voetbal!

Maarruh Oranje werd net een beetje vernederd...vond ut wel zielig eigenlijk.

Maar goed des te sneller ze er uit vliegen...des te sneller ik mijn nieuwe oranje gympen aan kan :duim:

Goodnight
15-06-04, 20:33
En de tijd dood ik door te smsen met David.
k moest iedereen de groeten doen...lief he?

nl-x
15-06-04, 20:34
He nee... tis rust... Daar zullen ze allemaal weer komen...

Bofko
15-06-04, 20:38
:mad: Wat een ***wedstrijd. Nederland nog nooit zo zwak zien spelen. En dat geouwehoer op TV erover hoef ik niet te horen.

850
15-06-04, 20:39
Geplaatst door Goodnight
Ik wordt gedwongen om te kijken.....
De televisie is gegijzeld door mijn zoon.
Ik haat voetbal!

Maarruh Oranje werd net een beetje vernederd...vond ut wel zielig eigenlijk.

Maar goed des te sneller ze er uit vliegen...des te sneller ik mijn nieuwe oranje gympen aan kan :duim:

:vreemd: Tis natuurlijk spelen met vuur om na de nederlaag van het Nederlandse elftal doodleuk met oranje gympen te gaan rondlopen.

Voetbal is een achterlijke sport :terrorist
Wie verzint het nou om 22 gekken 90 minuten lang achter een bal te laten rennen?! :schok:

Goodnight
15-06-04, 20:40
Geplaatst door Bofko
:mad: Wat een ***wedstrijd. Nederland nog nooit zo zwak zien spelen. En dat geouwehoer op TV erover hoef ik niet te horen.

:D Tis er Bofko??

Bofko
15-06-04, 20:43
Geplaatst door Goodnight
:D Tis er Bofko??

Ben vandaag maar blij dat je niet van voetbal houdt . :boos:

Goodnight
15-06-04, 20:43
Geplaatst door 850
:vreemd: Tis natuurlijk spelen met vuur om na de nederlaag van het Nederlandse elftal doodleuk met oranje gympen te gaan rondlopen.

Voetbal is een achterlijke sport :terrorist
Wie verzint het nou om 22 gekken 90 minuten lang achter een bal te laten rennen?! :schok:

Ik heb ze gekregen en de gever had niet van tevoren bedacht dat het rond deze periode EK is....
Ik ga ECHT NIET nu mee rondlopen....net alsof ik me met voetbal identificeer ofzo.....
Zodra dat gedoe weer achter de rug is haal ik ze natuurlijk te voorschijn.
En diegenen die daar aanstoot aan nemen zijn gewoon onsportievelingen :D

Voetbal is de idiootste sport die ze ooit bedacht hebben....stelletje imbecielen en ze worden nog vet betaald ook.

Maar he ik zie hier mannen dan vrouwen....
het was toch zo dat vrouwen een hekel aan voetbal hebben?
Of zijn jullie gewoon verwijfd? :vreemd:

barfly
15-06-04, 20:44
Geplaatst door Goodnight
Ik wordt gedwongen om te kijken.....
De televisie is gegijzeld door mijn zoon.
Ik haat voetbal!

Maarruh Oranje werd net een beetje vernederd...vond ut wel zielig eigenlijk.

Maar goed des te sneller ze er uit vliegen...des te sneller ik mijn nieuwe oranje gympen aan kan :duim:

Goedzo! Dat jochie moet gewoon EK kunnen kijken!


Wisten jullie al dat ik een hekel heb aan Duitsers?

barfly
15-06-04, 20:45
Geplaatst door 850
:hihi: Ik hoorde net een hoop boeh geroep op straat. Kneem aan dat Duitsland een balletje in het doel van de kaaskoppies gekopt hebben...........

Jij mag wel uitkijken ik laat je signalement in Amsterdam rond gaan om je kort te schoppen :mad:

barfly
15-06-04, 20:46
Geplaatst door nl-x
Mooi... zijn alle voetbalsukkels opgerot :) ?

Wie is er nog over hier :verrassin

Weet jij dat ik een hekel heb aan Duitsers?

Goodnight
15-06-04, 20:46
Geplaatst door barfly
Goedzo! Dat jochie moet gewoon EK kunnen kijken!


Wisten jullie al dat ik een hekel heb aan Duitsers?

Ik moet helaas constateren dat ik als moeder heb gefaald: mijn zoon is voetbal gek en is van plan ALLE wedstrijden van de EK te bekijken....

Duitsers zijn hele aardige mensen.... :stout:

Bofko
15-06-04, 20:47
Geplaatst door barfly
Weet jij dat ik een hekel heb aan Duitsers?

Ik wist dat niet ....

nl-x
15-06-04, 20:56
De heerlijke stilte toch zo :) ... Iedereen weer weg

850
15-06-04, 20:58
Geplaatst door Goodnight

Zodra dat gedoe weer achter de rug is haal ik ze natuurlijk te voorschijn.
En diegenen die daar aanstoot aan nemen zijn gewoon onsportievelingen :D

Voetbal is de idiootste sport die ze ooit bedacht hebben....stelletje imbecielen en ze worden nog vet betaald ook.

Maar he ik zie hier mannen dan vrouwen....
het was toch zo dat vrouwen een hekel aan voetbal hebben?
Of zijn jullie gewoon verwijfd? :vreemd:

:melig2: Als Nederland deze wedstrijd verliest (en dat zal ook wel gebeuren) dan moet je expres thuis die oranje gympen gaan dragen.
:engel: "Kijk zoonlief, hoe vind je mn nieuwe gympen? Mooi heh zo'n oranje kleurtje!"


Kheb niet alleen een hekel aan voetbal maar heb ook langhaar en hou niet van dure auto's en hou niet van bier drinken. :corcky: Ben ik dan toch een verwijfd ventje? verveeld

850
15-06-04, 21:02
Geplaatst door barfly
Jij mag wel uitkijken ik laat je signalement in Amsterdam rond gaan om je kort te schoppen :mad:

:hihi:
Wat zal het worden? 0-1 of 0-2 of 0-3.............

Donna
15-06-04, 21:24
:D :D :D :D


GOOAAAL!

nl-x
15-06-04, 21:26
Ff snel weer overlopen ;)

:nl: :nl: :nl:

nl-x
15-06-04, 21:36
"Iedereen blij" ... bah, wat een happy end.

barfly
15-06-04, 21:39
Geplaatst door Goodnight
Ik moet helaas constateren dat ik als moeder heb gefaald: mijn zoon is voetbal gek en is van plan ALLE wedstrijden van de EK te bekijken....

Duitsers zijn hele aardige mensen.... :stout:

Ik ben van mening dat je als moeder 100% geslaagd bent :lole:

Bofko
15-06-04, 21:42
Pfff wat een opluchting. Met vechtvoetbal en een beetje geluk toch nog 1-1. Daarna de kans op meer. 80 minuten gebaald en 10 minuten gehoopt op meer. Terechte uitslag.

nl-x
15-06-04, 21:45
"Ach, winnen die Hollanders ook eens wat"

850
15-06-04, 21:50
Geplaatst door nl-x
"Ach, winnen die Hollanders ook eens wat"

Ik weet weinig van voetbal maar volgens mij hebben ze met 1-1 niet gewonnen.

Orakel
15-06-04, 22:00
Wat een boutwedstrijd! Tenenkrommend slecht, echt waar.
En die Dick Advocaat mogen ze van mij vierendelen, daarna stenigen en daarna van een hoog gebouw af flik.. :argwaan:... lazeren.
Davids d'r uithalen, wat een eikel.

En die 1-0 kwam door ogen-als-schoteltjes-Cocu. Tfoe!

nl-x
15-06-04, 22:02
Geplaatst door 850
Ik weet weinig van voetbal maar volgens mij hebben ze met 1-1 niet gewonnen.
Zou ik daarom die quotes er om heen hebben gezet dan :P ?

(Het slaat uiteraard op dat stomme McDonalds reclamespotje)

barfly
15-06-04, 22:07
Geplaatst door Orakel
Wat een boutwedstrijd! Tenenkrommend slecht, echt waar.
En die Dick Advocaat mogen ze van mij vierendelen, daarna stenigen en daarna van een hoog gebouw af flik.. :argwaan:... lazeren.
Davids d'r uithalen, wat een eikel.

En die 1-0 kwam door ogen-als-schoteltjes-Cocu. Tfoe!

Ik was me ook aan het afvragen wat ie gebruikt had... In ieder geval een enorme upper. :)

Mark
15-06-04, 22:32
Kut-Bouma!
Kut-zenden!
Kut-Davids!
Kut-vd Sar

Wat een drama... en dan na afloop zeggen dat je hard hebt gevochten en wel tevreden bent met de afloop.

barfly
15-06-04, 22:46
Geplaatst door Mark
Kut-Bouma!
Kut-zenden!
Kut-Davids!
Kut-vd Sar

Wat een drama... en dan na afloop zeggen dat je hard hebt gevochten en wel tevreden bent met de afloop.

Jij bent wel erg hard! Ik zie geeneens Duitse namen?!

Mark
15-06-04, 22:55
Geplaatst door barfly
Jij bent wel erg hard! Ik zie geeneens Duitse namen?!

Ik vond het weinig soeps, en de spelers hadden zelf niet eens door dat het slecht ging als ik op de interviews af mag gaan.

Bofko
15-06-04, 23:01
Geplaatst door Mark
Ik vond het weinig soeps, en de spelers hadden zelf niet eens door dat het slecht ging als ik op de interviews af mag gaan.

Jij vindt de Hollanders te superieur.

barfly
15-06-04, 23:03
Geplaatst door Mark
Ik vond het weinig soeps, en de spelers hadden zelf niet eens door dat het slecht ging als ik op de interviews af mag gaan.

Ik vond de 2e helft goed in het voordeel van Nederland. Terecht gelijk spel,. Poule-D lijkt leuk te worden...

Julien
15-06-04, 23:43
je zal maar Schweinsteiger heten.. :D

Bofko
15-06-04, 23:48
Geplaatst door Julien
je zal maar Schweinsteiger heten.. :D

:D .Ik zeg niks.

Wortel
16-06-04, 00:06
Deze "niet voetbal-topic" gaat nu al verontrustend lang over voetbal. Het klinkt bijgevolg een beetje als Prometheus die rukt aan zijn kettingen, maar die evengoed niet in staat is los te komen.

Zullen we het eens echt niet over voetbal hebben? Voor iemand zoals ik die geen bal verstand heeft van voetbal en die verbijsterd is over het al of niet bevestigd worden van de eigen nationale trots en groepsidentiteit, tengevolge van het al of niet plaatsen van een bal in een netje, zou deze ondraaglijke lichtheid van het bestaan een zeer welkome afleiding zijn.

Want zoals de Heideroosjes al eens zongen: Iedereen is gek, behalve jij... En dat is een beleving die met name tijdens de voetbalkoorts postvat.

mark61
16-06-04, 00:10
Geplaatst door Mark
Kut-Bouma!
Kut-zenden!
Kut-Davids!
Kut-vd Sar

Wat een drama... en dan na afloop zeggen dat je hard hebt gevochten en wel tevreden bent met de afloop.

Welnee, het drama is netjes omgebogen. Winst: er wordt gevochten, en er staat een team. Overmars is terug en godzijdank Kluivert niet. Pierre als plan B, van Nistelrooy heeft het eindelijk gedaan, briljante goal. Nou nog even weer echt 4-3-3 gaan spelen, Robben erbij en tis weer goed. Niet verliezen van de Tsjechen en klaar is kees. Prijsschieten tegen de uitgeputte Letten en Tsjechië moet vol tegen Duitsland. Ik zie het weer halfzonnig in.

mark61
16-06-04, 00:14
Geplaatst door Wortel
Want zoals de Heideroosjes al eens zongen: Iedereen is gek, behalve jij... En dat is een beleving die met name tijdens de voetbalkoorts postvat.

Das wel een eenzaam gevoel...

Wortel
16-06-04, 00:14
*zucht*

TonH
16-06-04, 00:37
Ik ben tijdens de eerste helft in slaap gevallen :slaap: en nu kan ik verdomme de slaap niet vatten. K*t-Hollanders. :duivels:

mark61
16-06-04, 00:40
Geplaatst door TonH
Ik ben tijdens de eerste helft in slaap gevallen :slaap: en nu kan ik verdomme de slaap niet vatten. K*t-Hollanders. :duivels:

Moet je morgen eens opletten als je Hellenen gezellig met de Spanjolen aan de tapas/mezedes gaan. Fijn voor de deelnemers, wellicht slaapverwekkend voor de toeschouwers. Maar wel lekker weer natuurlijk.

TonH
16-06-04, 00:49
Geplaatst door mark61
Moet je morgen eens opletten als je Hellenen gezellig met de Spanjolen aan de tapas/mezedes gaan. Fijn voor de deelnemers, wellicht slaapverwekkend voor de toeschouwers. Maar wel lekker weer natuurlijk.

Ach, zo erg als ooit tussen de Duitser en Oostenrijkers zal het wel niet worden.
Maar misschien wordt het een herhaling van Spanje-Joegoslavië. Een wedstrijd ergens 25 jaar geleden waarbij er zo ongenadig geschopt werd dat zelfs de scheids een trap onder zijn kont kreeg :D

Maarten
16-06-04, 01:39
Geplaatst door Wortel
Deze "niet voetbal-topic" gaat nu al verontrustend lang over voetbal.

Ik wist tot 3x toe niet meer welke kant welke partij ook weer op speelde.
Zo interessant was die wedstrijd.
Kortom, dit topic gaat niet meer over voetbal.

plexus
19-06-04, 19:51
up

850
19-06-04, 19:54
Geplaatst door plexus
up

Ik hoorde daarnet heel wat getoeter buiten op straat.............

plexus
19-06-04, 19:55
Geplaatst door 850
Ik hoorde daarnet heel wat getoeter buiten op straat.............

het zal niet waar zijn he..

850
19-06-04, 19:56
Geplaatst door plexus
het zal niet waar zijn he..

:melig2: Kweenie. Ik ga er niet mn tv speciaal voor aan zetten.....

plexus
19-06-04, 20:06
wie van de 3:
:moe: :moe: :moe:

Goodnight
19-06-04, 20:18
Ik hoorde net gejuich buiten toen ik even in mijn badkamer mijn eigen gezicht in de spiegel zat te bewonderen ( wist gelijk hoe ik er uitzag als ik geirriteerd ben, vaker blij kijken dus).

Dat kan volgens mij maar 1 ding beteken: het voetbal was al aan de gang en nog gruwelijker: ze hebben gescoord! Toch?

In ieder geval...tot mijn schrik stond mijn tv op voetbal terwijl ik de enige thuis ben. :vreemd:
Heb natuurlijk heel snel naar een ander gezelliger kanaal geswitched.

Joesoef
19-06-04, 20:32
Ff kijken op kazaa, doemaar met er is geen bal op tv :D .

850
19-06-04, 20:35
Geplaatst door Goodnight
Ik hoorde net gejuich buiten toen ik even in mijn badkamer mijn eigen gezicht in de spiegel zat te bewonderen ( wist gelijk hoe ik er uitzag als ik geirriteerd ben, vaker blij kijken dus).


:haha:

Voetbal kan het slechtse in de mens naar boven halen

:p Maar geef maar toe dat je het stiekum wel leuk vindt om het voetbal te zien. Jouw innerlijke-onderbewuste-Ik heeft de tv aangezet zonder dat je het doorhad.

Goodnight
19-06-04, 20:41
Geplaatst door 850
:haha:

Voetbal kan het slechtse in de mens naar boven halen

:p Maar geef maar toe dat je het stiekum wel leuk vindt om het voetbal te zien. Jouw innerlijke-onderbewuste-Ik heeft de tv aangezet zonder dat je het doorhad.

Nee ,nee ik weiger dat te geloven...de televisie stond de hele avond al aan.Waarschijnlijk heb ik gezapt voor ik wat andere dingen ging doen.

Maar wat ik toch wel het allerergste vond is wel het feit dat ik vandaag in de uitverkoop bijna allemaal oranje kleurige kledingstukken in mijn handen hield.
Heb ze natuurlijk snel weer teruggehangen..... :moe:

Goodnight
19-06-04, 20:43
Kijk nu gezellig TMF...Kelis---trick me

plexus
19-06-04, 21:36
hoeveel staat 't :zwaai:

850
19-06-04, 21:37
Geplaatst door Goodnight
Nee ,nee ik weiger dat te geloven...de televisie stond de hele avond al aan.Waarschijnlijk heb ik gezapt voor ik wat andere dingen ging doen.

Maar wat ik toch wel het allerergste vond is wel het feit dat ik vandaag in de uitverkoop bijna allemaal oranje kleurige kledingstukken in mijn handen hield.
Heb ze natuurlijk snel weer teruggehangen..... :moe:

:D Je ziet het: jouw onderbewuste-innerlijke-Ik wil niet alleen voetbal kijken maar wil ook actief deelnemen aan de oranje-gekte. De oranje gympen zijn al in huis en het scheelde niet veel of je had meer oranje kleding gekocht.

Ik was vanmiddag in verschillende toeristenwinkels op het Damrak. En het viel me op dat er buitenlandse toeristen waren die allerlei oranje spullen kochten: petjes, tshirts, toeters en ander spul. Das toch gek. Zoiets is toch alleen voor de Nederlanders die fan zijn van het oranje elftal? Ik snapte er niks van.
:brozac: Ik ben de halve middag kwijt geraakt naar het zoeken van een dreadhat zonder van die irritante reaggae kleuren. Ik heb niks kunnen vinden......

850
19-06-04, 21:40
Geplaatst door plexus
hoeveel staat 't :zwaai:

Kweenie. :zwaai: Ik denk dat ze gewonnen hebben want ik hoor nogal wat roemoer op straat.....

Goodnight
19-06-04, 21:42
Geplaatst door 850
Kweenie. :zwaai: Ik denk dat ze gewonnen hebben want ik hoor nogal wat roemoer op straat.....

Nee hoor volgens een bedroefde nieuwslezer hebben ze verloren.


Betekent dit nu dat ze er helemaal uitliggen? :zegniets:

Goodnight
19-06-04, 21:45
Geplaatst door 850
[B
Ik was vanmiddag in verschillende toeristenwinkels op het Damrak. En het viel me op dat er buitenlandse toeristen waren die allerlei oranje spullen kochten: petjes, tshirts, toeters en ander spul. Das toch gek. Zoiets is toch alleen voor de Nederlanders die fan zijn van het oranje elftal? Ik snapte er niks van.
:brozac: Ik ben de halve middag kwijt geraakt naar het zoeken van een dreadhat zonder van die irritante reaggae kleuren. Ik heb niks kunnen vinden...... [/B]

Zij zijn ook aangestoken door de oranje gekte.
Ik denk als je lang genoeg die kleur ziet, ga je denken dat je het mooi vindt.Een soort van kleurindoctrinatie zeg maar.
Ik gok erop dat mij dat nl ook is overkomen.

Maarruh wat voor kleuren wilde je dan?Ik bedoel die hoedjes zijn altijd rood/groen/geel toch?
Je had natuurlijk ook een oranjekleurige kunnen nemen. :D

850
19-06-04, 21:46
Geplaatst door Goodnight
Nee hoor volgens een bedroefde nieuwslezer hebben ze verloren.


Betekent dit nu dat ze er helemaal uitliggen? :zegniets:

:vreemd: Ooh, dan wonen er zeker Tjechen in mn straat......


Betekent dit nu dat ze er helemaal uitliggen?

:fparty: Haal je oranje gympen maar alvast tevoorschijn.

Goodnight
19-06-04, 21:49
Geplaatst door 850
[B
:fparty: Haal je oranje gympen maar alvast tevoorschijn. [/B]

Zeker weten!!!!! :lole:

taouanza
19-06-04, 21:54
Geplaatst door Goodnight
Zeker weten!!!!! :lole:

Om het er lekker in te wrijven.hehehehehe :duivels:

850
19-06-04, 21:54
Geplaatst door Goodnight
Zij zijn ook aangestoken door de oranje gekte.
Ik denk als je lang genoeg die kleur ziet, ga je denken dat je het mooi vindt.Een soort van kleurindoctrinatie zeg maar.
Ik gok erop dat mij dat nl ook is overkomen.

Maarruh wat voor kleuren wilde je dan?Ik bedoel die hoedjes zijn altijd rood/groen/geel toch?
Je had natuurlijk ook een oranjekleurige kunnen nemen. :D

:wow::wow::wow: Dat oranje heeft iets hypnotiserends........
Ik zag later op straat nog een luidruchtig groepje Britten lopen. Ook met oranje tshirts en van die hele grote oranje gekleurde piepschuim handen van 1 meter groot. Blijft een maf gezicht om toeristen met oranje-troep te zien lopen......

:tranen: Ja de meeste van die dreadhats zijn in rasta kleuren maar ik wil een zwarte. Die ik nu heb is versleten en is hoognodig aan vervanging toe.
Neeeeeeeeee géééén oranje dreadhat :kalasniko

Goodnight
19-06-04, 22:20
Geplaatst door 850
[B

:tranen: Ja de meeste van die dreadhats zijn in rasta kleuren maar ik wil een zwarte. Die ik nu heb is versleten en is hoognodig aan vervanging toe.
Neeeeeeeeee géééén oranje dreadhat :kalasniko [/B]

kan je niet halen waar je die eerste vandaan hebt gehaald?
Of laten maken voor mijn part...ze moeten toch wel in speciaalzaken hebben lijkt mij?

Ja en als je nou alleen maar de keuze heb tussen rasat kleuren en oranje? :blij:

850
19-06-04, 22:45
Geplaatst door Goodnight
kan je niet halen waar je die eerste vandaan hebt gehaald?
Of laten maken voor mijn part...ze moeten toch wel in speciaalzaken hebben lijkt mij?

Ja en als je nou alleen maar de keuze heb tussen rasat kleuren en oranje? :blij:

:o Ja ze hebben nog wel van die mutsen die ik nu heb maar mn dreads zijn nu inmiddels te lang geworden. Ik zoek een ruimere muts. :hihi: Ik ben vreselijk kritisch

Geen rasta kleuren en geen oranje kleur :motorzaag

:knipoog: Ik kijk nu naar Villa BVD op RTL4 en das lachen. Die gasten zitten te klagen en te klagen over de voetbalwedstrijd. :haha: Ik lach me plat...........

taouanza
19-06-04, 22:47
Geplaatst door 850
:o Ja ze hebben nog wel van die mutsen die ik nu heb maar mn dreads zijn nu inmiddels te lang geworden. Ik zoek een ruimere muts.

Geen rasta kleuren en geen oranje kleur :motorzaag

:knipoog: Ik kijk nu naar Villa BVD op RTL4 en das lachen. Die gasten zitten te klagen en te klagen over de voetbalwedstrijd. :haha: Ik lach me plat...........

Heb jij dreads?! :verward:

850
19-06-04, 22:49
Geplaatst door taouanza
Heb jij dreads?! :verward:

:verward: Is dat zo raar dan?

Dutchguy
19-06-04, 22:51
Geplaatst door 850
:verward: Is dat zo raar dan?

FOTOOOOO!!! :wohaa:

850
19-06-04, 23:21
Geplaatst door Dutchguy
FOTOOOOO!!! :wohaa:

:zozo: Ik heb enkel maar fotos met n muts op mn hoofd.
Zelden kom ik met losse dreads de deur uit.

:cool: Een vaag oud kiekje.....
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/19097jordan.jpg

Bofko
19-06-04, 23:35
Geplaatst door 850
:zozo: Ik heb enkel maar fotos met n muts op mn hoofd.
Zelden kom ik met losse dreads de deur uit.

:cool: Een vaag oud kiekje.....
http://www.maroc.nl/photopost/data/500/19097jordan.jpg

7 jaar oud ? :vreemd:

850
19-06-04, 23:42
Geplaatst door Bofko
7 jaar oud ? :vreemd:

:blowen: Bijna goed

Bofko
19-06-04, 23:44
Geplaatst door 850
:blowen: Bijna goed

Meer of minder ?

850
19-06-04, 23:48
Geplaatst door Bofko
Meer of minder ?

:nerd: ietsjespietsjes meer

Bofko
20-06-04, 00:15
Geplaatst door 850
:nerd: ietsjespietsjes meer

Ok, ik vraag niet verder.

Wel leuk initiatief trouwens,vage fotos´s plaatsen.... nog meer mensen ?

850
20-06-04, 00:18
Geplaatst door Bofko
.... nog meer mensen ?

bandiet De eerste letter is een B en de laatste letter een o