PDA

Bekijk Volledige Versie : Verdonk besmeurd met tomatenketchup



Mark
16-06-04, 21:38
Verdonk besmeurd met tomatenketchup

Uitgegeven: 16 juni 2004 19:38
Laatst gewijzigd: 16 juni 2004 19:56

AMSTERDAM - Minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie is woensdagmiddag in Amsterdam door demonstranten besmeurd met tomatenketchup. Dat gebeurde toen zij het Bijbels Museum binnen wilde stappen om de opening van een tentoonstelling bij te wonen.

De minister gaat aangifte doen bij de politie. Twee vrouwen zijn aangehouden voor belemmering en belediging, aldus de politie. Het is nog niet duidelijk welke motieven de actievoerders hadden en of zij van een organisatie zijn.

Cameraploeg

De demonstranten zouden zich aanvankelijk hebben voorgedaan als leden van een cameraploeg maar toen ze dichterbij kwamen gooiden ze met ketchup. De bewaking kon niet voorkomen dat de bewindsvrouw werd geraakt. De verdachten werden ter plekke in de kraag gevat.

Hoewel zij aangedaan was door de actie, heeft Verdonk toch haar speech gehouden, zei haar woordvoerster.

Taartincident

LPF-fractieleider Herben vindt dat de politie en het Openbaar Ministerie het incident met Verdonk goed moeten onderzoeken. "Ik reken erop dat justitie hiermee zorgvuldiger omgaat dan destijds met het taartincident met Pim Fortuyn. Het begon toen ook met een vrij onschuldige actie."

Herben heeft hier een "onprettig gevoel" bij en wil weten of er banden bestaan tussen de nu opgepakte actievoerders en bepaalde organisaties. "Ze kunnen uit dezelfde kring komen als de taartgooiers."

S@deeQ.
16-06-04, 22:51
:aanwal:

Waarom ketchup en geen stront ?

Julien
16-06-04, 22:53
foto's!

S@deeQ.
16-06-04, 23:01
Geplaatst door Julien
foto's!

http://youth.hayhill.org/blog/2003/200303/20030328/ketchup_ash.jpg

:watte?:

Simon
16-06-04, 23:13
Ik zag het net op TV. Er werd zeer snel hard ingegrepen door agenten in burger dus wat dat betreft hebben ze wel iets geleerd na Fortuyn. Echt besmeurd was ze dus ook niet.

barfly
16-06-04, 23:13
Geplaatst door S@deeQ.
:aanwal:

Waarom ketchup en geen stront ?

Ketchup zit tegenwoordig in een fles die schoon blijft en stront niet :moe:

nard
16-06-04, 23:18
stap 1.

:zegniets:

S@deeQ.
16-06-04, 23:25
Geplaatst door nard
stap 1.

:zegniets:

hopelijk ben jij de volgende stap

nard
16-06-04, 23:29
Geplaatst door S@deeQ.
hopelijk ben jij de volgende stap

Hopelijk ben jij bovenin in orde

:)

S@deeQ.
16-06-04, 23:37
Geplaatst door nard
Hopelijk ben jij bovenin in orde

:)

mag het ook onderin zijn ??

want ik hoor nooit klachten over mijn waterpistooltje :wijs:

nard
16-06-04, 23:39
Geplaatst door S@deeQ.
mag het ook onderin zijn ??

want daar hoor ik nooit klachten over :wijs:


Waar het zit, kan het ergens anders niet zitten.....

Hamza-T
17-06-04, 05:47
En dat nadat er al zoveel modder over en weer is gegooid!

Dawud
17-06-04, 06:57
Geplaatst door Hamza-T
En dat nadat er al zoveel modder over en weer is gegooid!

Praat je nu weer poep??

Robbedoes
17-06-04, 08:03
Leve onze minister Verdonk. Deze sterke vrouw is vele mannen politiek de baas :zwaai:

Robbedoes
17-06-04, 08:04
Met de hulp van de allerhoogste zal zelfs de illegale Zwart Schaap uitgezet worden :wohaa:

Mark
17-06-04, 08:24
Geplaatst door Robbedoes
Met de hulp van de allerhoogste zal zelfs de illegale Zwart Schaap uitgezet worden :wohaa:

nou nou kom op, beetje aardig blijven