PDA

Bekijk Volledige Versie : aischa

alB
17-06-04, 13:14
Beste aischa,

je komt op mij over als een intelligente jonge dame die weet wat ze in ieder geval niet wil. Grote klasse hoe je alle lege opmerkingen van een aantal marokaanse maroc-bezoekers hebt gepareerd. Je berichtje is orgineel en humoristich. Het is dat ik mijn levenspartner sinds kort heb ontmoet (via maroc.dating), anders .......... . Maar goed ik wil jouw in ieder geval veel succes wensen en insaallah vind je jouw partner.

Ps: Een schip kan ook mankementen vertonen, waardoor het genoodschaakt is om aan wal te blijven (grapje)

schepsel
18-06-04, 06:23
Assalam ,

Een merkwaardig reactie van iemand die al voorzien is ..!

Ben benieuwd naar de reactie van de thuisfront ...Een verkapte form van versieren is zeker een domme zet in dit geval ...Nou intelligentie kan misleidend zijn .... Dit is een proef ballonnetje van een niet intelligent voorbijganger hier ... Ewa ze3ma eschbka kate3ayeb fi el ghorbaal ..

test ...boem boem ...Een lege opmerking is wat onschuldiger dan een volle beladen opmerking met .... :maf2:

mallik
30-06-04, 00:30
sjonge jonge... dat zeg je toch niet.... :wat doe je hier dan nog als je al iemand hebt,zal ze blij mee zijn.. :jammer:

elmahdi
05-10-08, 12:27
Sallaam alaikoem aicha,

K ben marokkaanse jongeman afkomstig berber,ben 29 jaar oud,heb zwart haar,bruine ogen,ben 1.79 lang,weeg 70 kg,en zie er verder gelukkig goed uit.
K ben verder wonend te Almere,en ben daar ook werkzaam.
K ben verder lief,aardig,eigenlijk alles wat je in een man kunt vinden.

Interesse,aarzel niet om op mn intentie te kunnen reageren.

Met vriendelijk groet,

Afz:Nabiel