PDA

Bekijk Volledige Versie : We zijn voor Frankrijk, want...'



vgeld
17-06-04, 20:34
Door onze redacteur Ahmet Olgun

Loyaliteit migranten niet in de eerste plaats bij Nederlands elftal

AMSTERDAM, 16 JUNI. Migranten hebben gemengde gevoelens bij de gekte rondom Oranje. ,,Het enige wat ze kunnen is lallen'', zegt Anwar. ,,Van mij mogen ze best wel voor hun land zijn'', vindt Mohammed.

Het artikel is niet online verkrijgbaar maar het komt op het volgende neer:
Wij zijn voor Marokko en als Marokko niet speelt dan zijn wij voor Frankrijk en als Frankrijk niet speelt dan gunnen (= iets anders dan voor zijn ) wij de Hollanders ook hun feestje op voorwaarde dat er minder wordt gellaled en de hoeveelheid (lelijke qua kleur) vlaggen blijft beperkt.

Bron NRC

PS: Mijn werk op Maroc.nl begint vruchten af te werpen ! Ik moet af en toe mezelf op de borst.... anders doet niemand het.

barfly
17-06-04, 20:43
width=300 height=300

euhh
17-06-04, 20:47
Geplaatst door vgeld
Door onze redacteur Ahmet Olgun

Loyaliteit migranten niet in de eerste plaats bij Nederlands elftal

AMSTERDAM, 16 JUNI. Migranten hebben gemengde gevoelens bij de gekte rondom Oranje. ,,Het enige wat ze kunnen is lallen'', zegt Anwar. ,,Van mij mogen ze best wel voor hun land zijn'', vindt Mohammed.

Het artikel is niet online verkrijgbaar maar het komt op het volgende neer:
Wij zijn voor Marokko en als Marokko niet speelt dan zijn wij voor Frankrijk en als Frankrijk niet speelt dan gunnen (= iets anders dan voor zijn ) wij de Hollanders ook hun feestje op voorwaarde dat er minder wordt gellaled en de hoeveelheid (lelijke qua kleur) vlaggen blijft beperkt.

Bron NRC

ik hoop dat letland of zo het EK wint
PS: Mijn werk op Maroc.nl begint vruchten af te werpen ! Ik moet af en toe mezelf op de borst.... anders doet niemand het.

ik hoop dat letland of zo het EK wint

wakkerdier
17-06-04, 20:51
we zij voor Frankrijk want we zijn door hun bezet geweest en dat heeft duidelijk zijn sporen achtergelaten!

ZbaqZbaq
17-06-04, 21:00
ik ben voor de ploeg met de meeste 2e/3e generatie allochtonen :giechel: Frankrijk dus :giechel:

Zwarte Schaap
17-06-04, 21:03
Geplaatst door wakkerdier
we zij voor Frankrijk want we zijn door hun bezet geweest en dat heeft duidelijk zijn sporen achtergelaten!

Precies.

ZbaqZbaq
17-06-04, 21:08
Geplaatst door Zwarte Schaap
Precies.

Ik denk dat Zinedine ook een belangrijke factor is.

barneveld
17-06-04, 21:11
op de eerst plaats

Barneveld dan Gelderland endan pas Nederland geen frankrijk dus

taouanza
17-06-04, 21:34
Ik vind tot nu die Dubbelfrisreclame het hoogte punt van de EK.

Isaac
17-06-04, 21:44
Geplaatst door vgeld
Door onze redacteur Ahmet Olgun

Loyaliteit migranten niet in de eerste plaats bij Nederlands elftal


Als je "s elftal" weglaat klopt de zin nog steeds.

Een teken aan de wand als je het mij vraagt.

barfly
17-06-04, 21:49
Geplaatst door Isaac
Als je "s elftal" weglaat klopt de zin nog steeds.

Een teken aan de wand als je het mij vraagt.

Onzin, lees de draad maar door er wordt al geopperd dat ze zijn beinvloed door hun voormalige bezetter.

Mark
17-06-04, 21:54
ik zeg: Who fucking cares? :zwaai:

vgeld
17-06-04, 21:56
Geplaatst door Isaac

Een teken aan de wand als je het mij vraagt.

Dat is het streven van Vgeld

Tinkelbel
17-06-04, 21:59
Geplaatst door wakkerdier
we zij voor Frankrijk want we zijn door hun bezet geweest en dat heeft duidelijk zijn sporen achtergelaten!


Aantekening:Frankrijk heeft marokko niet bezet. Marokko was een protectoraal van Frankrijk....geen kolonie. :student:

vgeld
17-06-04, 22:00
Geplaatst door Mark
ik zeg: Who fucking cares? :zwaai:

Nobody asked you to care darling !.
Ik voel dat landgenoten het schroom van zich afgooien en met opgeheven hoofd hun land van herkomst als een absoluut nr 1 zien als het om loyaliteit gaat. Klinkt als stromende water door de bergen, in de oren van Vgeld.

Tinkelbel
17-06-04, 22:03
Geplaatst door vgeld
Nobody asked you to care darling !.
Ik voel dat landgenoten het schroom van zich afgooien en met opgeheven hoofd hun land van herkomst als een absoluut nr 1 zien als het om loyaliteit gaat. Klinkt als stromende water door de bergen, in de oren van Vgeld.


:hihi:

Mark
17-06-04, 22:04
Geplaatst door vgeld
Klinkt als stromende water door de bergen, in de oren van Vgeld.

Stoomt er water je oren in? :wohaa:

vgeld
17-06-04, 22:13
Geplaatst door Mark
Stoomt er water je oren in? :wohaa:
Hollanders kennen geen beeldspraak, laat staan poeizie, verbeelding of inleving.
Ga vooral door met je brutaliteit en nietszeggende opmerkingen ! .

mark61
17-06-04, 22:19
Geplaatst door Mark
Stoomt er water je oren in? :wohaa:

Das beter dan deruit.

Orakel
17-06-04, 22:26
Geplaatst door Isaac
Als je "s elftal" weglaat klopt de zin nog steeds.

Een teken aan de wand als je het mij vraagt.

Makelijk he, zo'n zelf gecreëerde schijnwerkelijkheid.

Mee ze best teem overigens win. In casu: France.

Mark
17-06-04, 22:29
Geplaatst door vgeld
Hollanders kennen geen beeldspraak, laat staan poeizie, verbeelding of inleving.
Ga vooral door met je brutaliteit en nietszeggende opmerkingen ! .

Laat mijn opmerkingen vooral je feestje omtrent dit bericht niet in de weg staan :)

vgeld
17-06-04, 22:36
Geplaatst door Mark
Laat mijn opmerkingen vooral je feestje omtrent dit bericht niet in de weg staan :)
Je bent een heer maar ik ben niet onder de indruk van je "gelebber ".

mrz
17-06-04, 22:47
"We", zijn voor frankrijk want... Laatste doelpunt was er eigenlijk geen? :cheefbek:

Isaac
17-06-04, 22:49
Geplaatst door Orakel
Makelijk he, zo'n zelf gecreëerde schijnwerkelijkheid.


Ach gossie, daar hebben we onze intellectueel ook weer.

Orakel
17-06-04, 23:15
Geplaatst door Isaac
Ach gossie, daar hebben we onze intellectueel ook weer.

Moeiluk woord........ gossie.
Alles goed met de waardenvrije, onbevooroordeelde en niet-vooringenomen kennisoverdracht en opvoeding van de toekomstige pijlers van de samenleving?
Of hang je nog steeds de passant uit die het zal jeuken?

freya
17-06-04, 23:15
Geplaatst door Isaac
burb

Je avatar met die domme blik in de ogen is zo treffend gekozen :duim:

Orakel
17-06-04, 23:19
Geplaatst door freya
Je avatar met die domme blik in de ogen is zo treffend gekozen :duim:

Ik wilde net een vlammend betoog gaan houden over de treffende gelijkenissen tussen de avatars enerzijds en eigenaardigheden en karaktertrekken van de gebruikers anderzijds, toen ik plots me eigen avatar gewaar werd..... *krimp*

freya
17-06-04, 23:21
Geplaatst door Orakel
Ik wilde net een vlammend betoog gaan houden over de treffende gelijkenissen tussen de avatars enerzijds en eigenaardigheden en karaktertrekken van de gebruikers anderzijds, toen ik plots me eigen avatar gewaar werd..... *krimp*

:haha:

taouanza
18-06-04, 11:50
Geplaatst door Orakel
Ik wilde net een vlammend betoog gaan houden over de treffende gelijkenissen tussen de avatars enerzijds en eigenaardigheden en karaktertrekken van de gebruikers anderzijds, toen ik plots me eigen avatar gewaar werd..... *krimp*

Bem blij dat je dat nou zelf inziet.

En is het al een beetje gelukt met de rode 'dinges'?

nard
18-06-04, 11:57
Geplaatst door vgeld
Nobody asked you to care darling !.
Ik voel dat landgenoten het schroom van zich afgooien en met opgeheven hoofd hun land van herkomst als een absoluut nr 1 zien als het om loyaliteit gaat. Klinkt als stromende water door de bergen, in de oren van Vgeld.

Tja, dat mag dan in jouw oren wel als stromend water klinken (trouwens een beeldspraak die in Nederland een iets andere lading heeft dan in Marokko ............ Hoe dan ook; toegepast op jouw situatie mogelijk bijzonder treffend, 't is maar net hoe je'm bekijkt), maar je zult die loyaliteit toch maatschappelijk nog moeten zien te verkopen.
Zal je momenteel niet meevallen in Nederland.
De algemene maatschappelijke opvattingen ten aanzien van loyaliteit zijn heden ten dage ietwat contrair aan die van jou .....
;)

Orakel
19-06-04, 16:34
Geplaatst door taouanza
Bem blij dat je dat nou zelf inziet.

Ik loens een beetje, dus dan duurt het ff. En jij moet je trouwens stil houden, met die loverboy als avatar.


En is het al een beetje gelukt met de rode 'dinges'?

:nerveus:
Man, tis nog makkelijker om een reiger te leren hoe ie een sjekkie moet draaien.
Ben es wezen rondvragen, maar men begint me dan gelijk vorsend en wantrouwend aan te kijken, zo van: 'wat moet jij daarmee?'.
En dan de verschijningsvormen! Daar wil je echt niet mee gezien worden hoor, geloof me.
Dan loop ik nog liever op me ellebogen, heb ik tenminste nog een knappe k...., well, you catch my drift.

Maar 'kgeef niet op, nog niet :duivels:

Joesoef
19-06-04, 16:44
:maf:


Het is elke keer weer schrikken als ik deze topic open. Snel doorscrollen nar de pauzeknop.....

Orakel
19-06-04, 16:52
Geplaatst door Joesoef
:maf:


Het is elke keer weer schrikken als ik deze topic open. Snel doorscrollen nar de pauzeknop.....

:hihi:
Resistance is futile! Vakantie moet.

Joesoef
19-06-04, 16:54
Shit !, trap ik er weer in :hihi:.