PDA

Bekijk Volledige Versie : Iemand Netwerk gezien?



taouanza
17-06-04, 22:14
Need i say more?:rolleyes:

euhh
17-06-04, 22:16
nee waar ging het over?

taouanza
17-06-04, 22:30
Geplaatst door euhh
nee waar ging het over?

Over een Soedaneze vrouw die het heel zwaar heeft gehad maar nooit haar volk is vergeten. En terug kwam om ze te helpen en overal als een heldin wordt ontvangen. Stamhoofden komen haar raad vragen. Ze roept vrouwen op om voor zichzelf op te komen maar geniet veel respect bij zowel vrouwen als mannen. Iets wat volgens sommige onmogelijk zou zijn.:rolleyes:

Orakel
17-06-04, 23:10
Geplaatst door taouanza
Over een Soedaneze vrouw die het heel zwaar heeft gehad maar nooit haar volk is vergeten. En terug kwam om ze te helpen en overal als een heldin wordt ontvangen. Stamhoofden komen haar raad vragen. Ze roept vrouwen op om voor zichzelf op te komen maar geniet veel respect bij zowel vrouwen als mannen. Iets wat volgens sommige onmogelijk zou zijn.:rolleyes:

[vvd-modus] die vrouw is niet bevrijd, die gedraagt zich bevrijd en dat enkel en alleen omdat de patriarchen haar dat onder het toeziend oog van de camera geveinsd toestaan. Haar hulp is een misplaatste vorm en traumatissche uiting van loyaliteit en wij moeten haar helpen zich los te maken van haar religieuze ketenen.[/vvd-modus]

sjaen
17-06-04, 23:52
Geplaatst door Orakel
[vvd-modus] die vrouw is niet bevrijd, die gedraagt zich bevrijd en dat enkel en alleen omdat de patriarchen haar dat onder het toeziend oog van de camera geveinsd toestaan. Haar hulp is een misplaatste vorm en traumatissche uiting van loyaliteit en wij moeten haar helpen zich los te maken van haar religieuze ketenen.[/vvd-modus]

EDUCATE A MAN AND YOU HAVE AN EDUCATED MAN.
EDUCATE A WOMAN AND YOU HAVE AN EDUCATED FAMILI !!! :fpetaf:

Orakel
18-06-04, 00:07
Geplaatst door sjaen
EDUCATE A MAN AND YOU HAVE AN EDUCATED MAN.
EDUCATE A WOMAN AND YOU HAVE AN EDUCATED FAMILI !!! :fpetaf:

:D

sjaen
18-06-04, 00:46
Geplaatst door Orakel
:D
:zwaai:

taouanza
18-06-04, 12:25
Geplaatst door Orakel
[vvd-modus] die vrouw is niet bevrijd, die gedraagt zich bevrijd en dat enkel en alleen omdat de patriarchen haar dat onder het toeziend oog van de camera geveinsd toestaan. Haar hulp is een misplaatste vorm en traumatissche uiting van loyaliteit en wij moeten haar helpen zich los te maken van haar religieuze ketenen.[/vvd-modus]

Die mensen spraken heel mooi Arabisch maar je hoort invloeden van de Egyptische soapmaffia invloeden.:mad:

En waarom is het zo stil in deze topic?
Om maar steeds vol te kunnen houden dat er geen emancipatiemogelijk is binnen in de islam?
En dat er geen dappere vrouwen zijn in de moslimgemeenschap en we dus afhankelijk zijn van de redding uit het westen?
Omdat er geen sprake is van doodsbedreiging?
Omdat er geen sprake is van haat?
Omdat men geen aandacht wil geven aan goeie voorbeelden om andere te motiveren en hoop te geven?

sjaen
18-06-04, 13:25
Geplaatst door taouanza
Die mensen spraken heel mooi Arabisch maar je hoort invloeden van de Egyptische soapmaffia invloeden.:mad:

En waarom is het zo stil in deze topic?
Om maar steeds vol te kunnen houden dat er geen emancipatiemogelijk is binnen in de islam?
En dat er geen dappere vrouwen zijn in de moslimgemeenschap en we dus afhankelijk zijn van de redding uit het westen?
Omdat er geen sprake is van doodsbedreiging?
Omdat er geen sprake is van haat?
Omdat men geen aandacht wil geven aan goeie voorbeelden om andere te motiveren en hoop te geven?

Ik vrees dat de muselmannetjes het niet zo op hebben met dappere vrouwen. Het is wachten op de dolle Mina's van het Oosten !! TaTa. Hoelang kunnen ze zich nog verschuilen achter de Koran en Soenah's ? :knipoog:

taouanza
18-06-04, 13:28
Geplaatst door sjaen
Ik vrees dat de muselmannetjes het niet zo op hebben met dappere vrouwen. Het is wachten op de dolle Mina's van het Oosten !! TaTa. Hoelang kunnen ze zich nog verschuilen achter de Koran en Soenah's ? :knipoog:

Zwaar geval van mps.:duivels:

sjaen
18-06-04, 13:43
Geplaatst door taouanza
Zwaar geval van mps.:duivels:
Vergeef mijn onwetenheid, verklaar je a.u.b. nader! :verward:

taouanza
18-06-04, 13:46
Geplaatst door sjaen
Vergeef mijn onwetenheid, verklaar je a.u.b. nader! :verward:

jij bent niet nieuw hier.
Sjo duidelijk?

sjaen
18-06-04, 14:11
Geplaatst door taouanza
jij bent niet nieuw hier.
Sjo duidelijk?
Ik vrees dat je gelijk hebt, zwaar geval van mps, hmm of zijn ze aan het Rumicubben! :blowen:

taouanza
18-06-04, 14:14
Geplaatst door sjaen
Ik vrees dat je gelijk hebt, zwaar geval van mps, hmm of zijn ze aan het Rumicubben! :blowen:

Nou ben ik degene die je niet begrijpt?Rummicubben?:vreemd:

sjaen
18-06-04, 14:45
Geplaatst door taouanza
Nou ben ik degene die je niet begrijpt?Rummicubben?:vreemd:
Sorry, is een beetje sarcastisch van mij en wel hierom:
Schuin tegenover waar ik woon is een "Turks Café" waar bijna iedere middag dikke auto's, type cabrio en zilveren mercedessen aankomen waar vervolgens de heren zich in het café en op het terras begeven, de hele middag hangen, kletsen, lopen te telefoneren (zwaar gesticulerend) over straat lopen en de wat ouderen onder deze heren zich bezighouden met het bordspel rummicub en aanverwante bordspelletjes.
Leuk effe met je gebabbelt te hebben, maar ik moet nu echt voort maken.
:cheefbek:

taouanza
18-06-04, 14:46
Geplaatst door sjaen
Sorry, is een beetje sarcastisch van mij en wel hierom:
Schuin tegenover waar ik woon is een "Turks Café" waar bijna iedere middag dikke auto's, type cabrio en zilveren mercedessen aankomen waar vervolgens de heren zich in het café en op het terras begeven, de hele middag hangen, kletsen, lopen te telefoneren (zwaar gesticulerend) over straat lopen en de wat ouderen onder deze heren zich bezighouden met het bordspel rummicub en aanverwante bordspelletjes.
Leuk effe met je gebabbelt te hebben, maar ik moet nu echt voort maken.
:cheefbek:

thanks i guess........:vreemd: