PDA

Bekijk Volledige Versie : Woods en Schumacher best betaalde sportmannen



Bofko
18-06-04, 11:08
Woods en Schumacher best betaalde sportmannen

NEW YORK (ANP) - Volgens Forbes Magazine zijn Tiger Woods en Michael Schumacher de best betaalde sportmannen in de wereld. Beiden kunnen rekenen op een jaarinkomen van 80 miljoen dollar. American footballer Peyton Manning, quarterback van de Indianapolis Colts, is derde met 42 miljoen dollar.

Verrassend in de vierde plaats van Michael Jordan. De basketballer is gestopt maar verdient jaarlijks nog 35 miljoen dollar volgens Forbes. Bij de vrouwen voert tennisster Serena Williams de lijst aan met 10 miljoen dollar voor haar zus Venus met 9 miljoen en Justine Henin met 8 miljoen. Anna Koernikova slaat allang geen tennisbal meer maar staat wel vijfde met 6 miljoen dollar.

www.home.nl
-----------------------------------------------

Tiger Woods : met alleen maar golfen 80 miljoen verdienen. Je wordt niet moe, je loopt geen risico, je ziet nog 'ns wat van de wereld. En wij van maroc.nl maar sappelen. Zucht.

B@dezz
18-06-04, 11:29
Tiger Woods : met alleen maar golfen 80 miljoen verdienen. Je wordt niet moe, je loopt geen risico, je ziet nog 'ns wat van de wereld. En wij van maroc.nl maar sappelen. Zucht. [/B][/QUOTE]

Dat je 80 miljoen kan verdienen met golfen is wel heel verrassend. Vergeleken met voetbal is golfen een commerciele peanut. Schijnbaar heb ik me daarin toch behoorlijk vergist....

Bofko
18-06-04, 11:32
Geplaatst door B@dezz
Dat je 80 miljoen kan verdienen met golfen is wel heel verrassend. Vergeleken met voetbal is golfen een commerciele peanut. Schijnbaar heb ik me daarin toch behoorlijk vergist....

Inderdaad. Zeker m.b.t. Amerika. Er bestaat zelfs een apart Golf-TV-kanaal.