PDA

Bekijk Volledige Versie : Velen onterecht in cel op Schiphol .



ZbaqZbaq
18-06-04, 17:14
***************************************
Velen onterecht in cel op Schiphol

***************************************
SCHIPHOL Een op de vijf mensen die bij
de 100%-drugscontroles op Schiphol
worden opgesloten,blijkt onschuldig.In
2003 zijn 365 passagiers van zogeheten
risicovluchten ten onrechte beschouwd
als bolletjesslikkers.Ze waren opgepakt
omdat ze "aan het profiel" voldeden.

De verdachten zaten een aantal dagen
voor niets in de cel.Ze moesten drie
keer ontlasting zonder bolletjes hebben
voor ze cocaïne-vrij werden verklaard.

Vanaf maandag worden passagiers met een
bodyscan onderzocht,waarmee bolletjes
meteen zichtbaar zijn.Wie onterecht is
opgepakt,kan voor elke dag dat hij vast
heeft gezeten,95 euro vergoed krijgen.
***************************************

Je voldoet aan een bepaald profiel..mag je gelijk een paar dagen de cel in. Politiestaat ten top.

euhh
18-06-04, 17:40
Geplaatst door ZbaqZbaq

Wie onterecht is
opgepakt,kan voor elke dag dat hij vast
heeft gezeten,95 euro vergoed krijgen.


uitgaande van 20 dagen werken in de maand (lage kant) is dat 1900 euri in de maand, das meer dan ik nu verdien, waar kan ik solliciteren?

Robbedoes
18-06-04, 18:02
Je voldoet aan een bepaald profiel..mag je gelijk een paar dagen de cel in. Politiestaat ten top.

Nabil zelfs holle retoriek moet je in de juiste situatie op de juiste tijd geven. Jij had wat beter op moeten letten toen Fortuyn ermee werkte. :stout:

ZbaqZbaq
18-06-04, 18:06
Geplaatst door euhh
uitgaande van 20 dagen werken in de maand (lage kant) is dat 1900 euri in de maand, das meer dan ik nu verdien, waar kan ik solliciteren?

werk jij 24 uur per dag ?

ZbaqZbaq
18-06-04, 18:08
Geplaatst door Robbedoes
Nabil zelfs holle retoriek moet je in de juiste situatie op de juiste tijd geven. Jij had wat beter op moeten letten toen Fortuyn ermee werkte. :stout:

Fortuyn eindigde als een hoop inelkaar gezakte stront op het mediapark...k denk niet dat Nabil dat als voorbeeld zal nemen :stout:

euhh
18-06-04, 18:26
Geplaatst door ZbaqZbaq
werk jij 24 uur per dag ?

nee, maar in een cel zitten noem ik nou ook niet bepaald werken he

Joesoef
18-06-04, 18:35
Geplaatst door euhh
nee, maar in een cel zitten noem ik nou ook niet bepaald werken he

Dus als jij onterrecht in zo een hokje gepleurd wordt wat stinkt naar pis en stront omdat ze het daar niet schoonmaken dan ben jij nog blij ook. Lekker niet werken, onschuldig vastzitten en nog een schamele vergoeding ook.

Onee, je bent blij, want het is een westers land en je komt vrij !

euhh
18-06-04, 18:39
Geplaatst door Joesoef
Dus als jij onterrecht in zo een hokje gepleurd wordt wat stinkt naar pis en stront omdat ze het daar niet schoonmaken dan ben jij nog blij ook. Lekker niet werken, onschuldig vastzitten en nog een schamele vergoeding ook.

Onee, je bent blij, want het is een westers land en je komt vrij !

In thailand wordt je in zo'n ECHT NIET schoon gemaakt hok gestopt samen met 40 anderen en krijg je waarschijnlijk HIV en als je onschuldig bent mag je blij zijn dat je er levend uitkomt.

Nederland heeft het modernste gevangenissysteem ter wereld, 95 euro is en acceptable bedrag vind ik persoonlijk.
In de meeste landen kriijg je helemaal NIKS hoor.

Joesoef
18-06-04, 18:48
Geplaatst door euhh
In thailand wordt je in zo'n ECHT NIET schoon gemaakt hok gestopt samen met 40 anderen en krijg je waarschijnlijk HIV en als je onschuldig bent mag je blij zijn dat je er levend uitkomt.

Nederland heeft het modernste gevangenissysteem ter wereld, 95 euro is en acceptable bedrag vind ik persoonlijk.
In de meeste landen kriijg je helemaal NIKS hoor.


Wie heeft het er nu over thailand? Het gaat er om dat je vanwege een vaag lijstje 3 dagen wordt vastgehouden onder primitieve omstandigheden zonder dat je mag communiceren met de buitenwereld omdat de middelen er wel zijn maar de mensen ontbreken. Je kan trouwens in zo een situatie zeer gemakkelijk hepatitis oplopen, en dat is moeilijk te genezen en slecht voor je gezondheid.

Robbedoes
18-06-04, 23:16
Fortuyn eindigde als een hoop inelkaar gezakte stront op het mediapark...k denk niet dat Nabil dat als voorbeeld zal nemen

Nabil je wordt pas gepakt als je serieus genomen wordt :blowen: