PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze oproep naar Liefde..

Amber26
20-06-04, 16:49
Assalaam oe alaikoem wr wb..

Ben opzoek naar een mooie, intelligente man voor huwelijk en inshaALLAH kindjes ben zelf 26jaar hele mooie meid alhamdulillah en wil als een goede diennaar van ALLAH swt door het leven met mijn man als jij denkt de ware voor mij te zijn reageer dan, ghair inshaALLAH

Voor alle anderen ik hoop dat iedereen zijn juiste partner vind en moge ALLAH swt ons allen het juiste pad op leiden inshaALLAH ameen!

Assalaam oe alaikoem wr wb..

Abdelali38
09-07-04, 11:45
Salaam o laykoem warahmato allhi ta3ala wa barakatoh...
Lieve Amber,het alle eerste moet ik zeggen dat ik heel moedige van jou vind om zo een advetentie te plaatsen...maar soms kan niet anders....vooral als je hoort tot een minderheiden in een vremde land...ben echt erg onder de indruk van jou en je advertentie..... en wil zelf ook graag iemand hebben die de zelfde gedachten en mening heeft zo als jij...ben abdel..38 jaar oud ...heb leuk baan walhamdolilaah...en wil niet liever dan een leuk marokkanse meid om mee te trouwen en samen door het leven te gaan voor goede tijd en slechte tijd....want die hoort helaas ook erbij... ben en knap man wal hamdolilaah hou van lachen veel lachen en reizen lezen en schrijven ,sporten etc.. ik drink geen alcohol eet geen varken en probeer een goede moslim te zijn niet zo fanatiek maar gewoon normaale moslim die allah vreest en na leeft mocht je me verder willen kennen dan weet je me te vinden via deze site....Anders wens ik jou het alle beste toe..en het ga je vast goed...leifst ABDEL

Kariem73
15-07-04, 14:43
Zoek je mij dan ben ik blij

ben je een avondje vrij
dan kunnen we wandelen zij aan zij

daarna bestel ik voor je een drankje
en dan zeg je tegen mij ja dank je

en daar na bestel je voor mij een kopie thee
en misschien ga ik dan wel met je mee

Kom ga je een keertje met me mee om wat te gaan drinken.
Lijkt me leuk maar laat het eerst even bezinken.
:blij:

soukena81
19-07-04, 16:49
salam ahlikom

ik hoop dat jij je ware man tegenkomt , voor iedereen is er wel iemand waar hij of zij haar leven mee gaat delen . alleen moet je een beetje geduld hebben. alleen alles komt op zijn tijd. alles is voorbestemd,en moge allah voor ieder goed mens een bijpassend partner hebben.
lieve meid veel succes met het zoeken van de juiste partner.

rifinoe
19-07-04, 22:32
:verliefd:

vergeefons
28-07-04, 00:01
Assalamoe Allaika dame

Tbarkelah gliek, een korte maar duidelijk en mooie oproep, die genoeg zegt voor degene die weten wat ze willen.

Ik hoop Insahellah, dat dit een eerste stap is om op een goede manier en als goede dienaren van Allah met elkaar in contact te komen.

Liever had ik je prive gemaild om wat meer te kunnen schrijven, maar Insahellah is dit duidelijk genoeg voor jou ,om ONS een kans te geven en mij prive te mailen op "[email protected]".

Assalamoe allaikoem

hociemagirl28
04-08-04, 10:39
Ik ben op zoek naar een leuke moslimman voor mijn vriendin
ze denkt dat er niemand is die bij haar past!! ik wordt een beetje gek van haar!!!! ze denkt dat er helemaal niet is, die bij haar past daarom probeer ik haar te helpen. Ik zal in het kort wat over haar vertellen, ze is een hele mooie vrouw met heel veel capiciteiten kan best direct zijn, maar kan zich heel snel aanpassen aan iemand ook kan ze heel erg lekker koken.

als iemand interesse heeft dan hoor ik het wel.

mourad24
11-08-04, 18:25
nou hier ben ik dan

knappe riffie met eigen bedrijf wil in de toekomst in spanje wonen met zijn vrouwtje is op zoek naar een leuke meid die niet met zijn zaken bemoeit

ben jong onafhankelijk eigen huis gekocht zowel hier als in maroc

heb genoeg van vrijgezellen leven

en wacht op jou!!!!!!