PDA

Bekijk Volledige Versie : hulp/zorg nodig?



souleyman
20-06-04, 20:08
assalamoe alaikom,

hierbij wil ik iedereen op de hoogte brengen dat wanneer men binnen zijn familiekring en /of kennissenkring te maken heeft met iemand die beperkt is in zin dagelijkse functies er alhamdoellilah een bureau is die daarbij kan helpen. UenZo Thuiszorg is de naam. (www.uenzo.nl)

Dit betekent dat als iemand lichamelijk beperkt is(ziekte, handicap) of geestelijk beperkt is(ziekte, handicap) of gewoon ivm ouderdom bepaalde zaken niet kan verrichten, hij of zij recht heeft op hulp en of zorg.
Dit kan zijn huishoudelijke hulp, persoonlijke hulp(wassen, eten drinken, enz), verpleging(medicatietoediening, insuliene enz), en begeleiding(vooral bij beperkte zelfredzaamheid, sociaal isolement).

UenZo Thuiszorg die zorgt ervoor dat iemand deze hulp kan krijgen, zonder dat er over het algemeen wat kost. Het is de moeite waard om contact op te nemen met het bureau indien men zelf beperkt is of ienand kent die beperkt is. Men zal ervan opkijken als ze te horen krijgen waar iemand zoal recht op heeft.

Dus kijk op de website www.uenzo.nl of bel 010-4663283 of 06-26898947 of email: [email protected]

Ik hoop dat ik hiermee een grote aantal hulpbehoevenden heb kunnen bereiken, met een islamitisch achtergrond.

Assalamoe alaikom