PDA

Bekijk Volledige Versie : Serieuze oproep naar Liefde..

Amber26
21-06-04, 11:24
Assalaam oe alaikoem wr wb..

Ben opzoek naar een mooie, intelligente man voor huwelijk en inshaALLAH kindjes ben zelf 26jaar hele mooie meid alhamdulillah en wil als een goede diennaar van ALLAH swt door het leven met mijn man als jij denkt de ware voor mij te zijn reageer dan, ghair inshaALLAH

Voor alle anderen ik hoop dat iedereen zijn juiste partner vind en moge ALLAH swt ons allen het juiste pad op leiden inshaALLAH ameen!

anissa198
21-06-04, 18:40
salaam3laikom warahmatollahi wabarakatoho.
Ogti fillah,wij zijn allemaal broers en zusters in de islam.
Ik heb jou bericht gelezen en allah iwafek bigeir.
Ik ben een man van 34jaar en zoek een vrouw voor de toekomst.
Ik heb heel wat mee gemaakt in het verleden,Ik hoop nu inscallah een goede moslim vrouw te vinden die met mij op een islamitische wijze zou willen leven.wasalaam3laikom warahmatollahi wabarakatotho.

leukejongen
04-07-04, 21:07
Salaam Amber26,

heb je mailtje gelezen en vroeg me af of je al voorzien was. Graag verneem ik je antwoord.

Ma3ha salama.

Dries Andich
09-07-04, 14:28
Wellicht kan ik die man voor je zijn.

Groetjes,

Dries

Kariem73
15-07-04, 13:18
Zoek je mij dan ben ik blij

ben je een avondje vrij
dan kunnen we wandelen zij aan zij

daarna bestel ik voor je een drankje
en dan zeg je tegen mij ja dank je

en daar na bestel je voor mij een kopie thee
en misschien ga ik dan wel met je mee

Kom ga je een keertje met me mee om wat te gaan drinken.
Lijkt me leuk maar laat het eerst even bezinken.

groeten van Kariem

soukena81
16-07-04, 17:32
lieve meid, ik hoop dat jij de ware man vind, vertrouw op allah en alles komt goed.

Amber26
18-07-04, 18:43
Soukena,

Wat ben jij toch een liefie..
Ghair inshaALLAH zuster!

barneveld
18-07-04, 21:03
Geplaatst door Amber26

Ben opzoek naar een mooie, intelligente man voor huwelijk en inshaALLAH kindjes ben zelf 26jaar hele mooie meid alhamdulillah en wil als een goede diennaar van ALLAH swt door het leven met mijn man als jij denkt de ware voor mij te zijn reageer dan, ghair inshaALLAH

Voor alle anderen ik hoop dat iedereen zijn juiste partner vind en moge ALLAH swt ons allen het juiste pad op leiden inshaALLAH ameen!

hoeveel heb je er voor over om voorr jouw een juist persoon te vinden.

azie
19-07-04, 17:05
salam
ik ben Aiman ,ik kom uit yemen
ik ben op zoek naar een moslama vrouw
ik heb je bircht serieuze genomen .
ik hoop dat je me terug maillen.
en sha alla .

vergeefons
28-07-04, 00:06
Assalamoe Allaika dame

Tbarkelah gliek, een korte maar duidelijk en mooie oproep, die genoeg zegt voor degene die weten wat ze willen.

Ik hoop Insahellah, dat dit een eerste stap is om op een goede manier en als goede dienaren van Allah met elkaar in contact te komen.

Liever had ik je prive gemaild om wat meer te kunnen schrijven, maar Insahellah is dit duidelijk genoeg voor jou ,om ONS een kans te geven en mij prive te mailen op "[email protected]".

Assalamoe allaikoem

vergeefons
28-07-04, 00:06
Assalamoe Allaika dame

Tbarkelah gliek, een korte maar duidelijk en mooie oproep, die genoeg zegt voor degene die weten wat ze willen.

Ik hoop Insahellah, dat dit een eerste stap is om op een goede manier en als goede dienaren van Allah met elkaar in contact te komen.

Liever had ik je prive gemaild om wat meer te kunnen schrijven, maar Insahellah is dit duidelijk genoeg voor jou ,om ONS een kans te geven en mij prive te mailen op "[email protected]".

Assalamoe allaikoem

sakafa
21-08-04, 18:47
asalamu alaikum,mijn moslim suster.ik ben moslim, eerlijke,leuke en lieve jonge man.met nederlands paspoort en vaste baan. zoekt eerlijke moslim vrouw voor huwelijk.

poestafa
24-08-04, 13:43
via deze weg wilde ik je mij interesse v jou tonnen ben serieuse man v bijna 40 jaar noit getrout gewest heb je iteresse laat dat weten veel liefs xxxxxx mostafa:

MootjeAmien
24-08-04, 13:51
ik ben wat jonger dan U mag het ook? :traan1:

HAF2
11-09-04, 01:58
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXALEMAAL VOOR JOU VAN MIJXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXMIJXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

HAF2
11-09-04, 01:59
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXALEMAAL VOOR JOU VAN MIJXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXMIJXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Escalante
20-09-04, 10:07
A salam aleikum...

Hoe gaat het met je...
Ben nieuwsgierig of jij al gevonden hebt waar jij op zoek naar was...

Nee...ok...

Ik heb interesse in jou...

Laat je wat van je horen...

Wie weet worden wij de beste maatjes...en misschien...veel meer dan dat...

rajas
20-11-04, 00:57
26 jaar hahaha te laat. helaas waar ben jij toen u 20 jaar, ik ben ook 26 jaar maar ik ga niet met mijn oma trouwen,hhhaaaaaaaaaaaah,dus moet je lid worden van club plus 30.jammer genoeg ,sorry te laat.

nouriah
22-11-04, 14:20
rajas,

wat ben jij gemeen zeg, nu stel je me wel héél eventjes teleur...

waar was ze toen ze 20 was? waar was jij? weet je dat nog??

:laser:

no hard feelings hoor :knipoog:

P.S.: meid ik wens je veel succes toe hoor!! en mannen, ben je niet serieus, ga dan gewoon even spelen jah?

Escalante
22-11-04, 19:42
O ok.. ik dacht dat jij een meisje was aan je naam te zien...sorry

nouriah
22-11-04, 20:19
Op wie heb je het escalante??

Escalante
22-11-04, 20:55
Ik dacht dat Raja of Rasa mij een bericht had gestuurd...

Het was niet mijn bedoeling om iemand te beledigen..

Wie ben jij eigenlijk als ik dat vragen mag...

rajas
22-11-04, 23:16
Geplaatst door rajas
26 jaar hahaha te laat. helaas waar ben jij toen u 20 jaar, ik ben ook 26 jaar maar ik ga niet met mijn oma trouwen,hhhaaaaaaaaaaaah,dus moet je lid worden van club plus 30.jammer genoeg ,sorry te laat. ik heb vergeet om te uitlog dan kwam :gek: iemand een hij schreef dat .sorry :verdriet: :vreemd:

rajas
22-11-04, 23:21
[QUOTE]Geplaatst door nouriah
[B]rajas,

waar was ze toen ze 20 was? waar was jij? weet je dat nog? ik heb niks geschrijven een :gek: :gek: :gek: gek heefd dat geschrijven.ik ben niet zo hoor

rajas
22-11-04, 23:25
Geplaatst door nouriah
rajas,

waar was ze toen ze 20 was? waar was jij? weet je dat nog??

:laser:

no hard feelings hoor :knipoog:

P.S.: meid ik wens je veel succes toe hoor!! en mannen, ben je niet serieus, ga dan gewoon even spelen jah? ik ben niet zo hoor .een gek heeft dat geschrijven.

Escalante
23-11-04, 16:35
Salam Aleikum,

Kan gebeuren

Groeten

Imani1
12-12-04, 17:31
0618426322 kan je veel meer over mij te wete komen heet moestafa ben 31 jaar bel me je krijgt geen spijt ga mezelf niet de hemel in prijzen zoals die andere wanhopelingen

sakafa
18-12-04, 19:58
ikwil graag lerenkenen. :jammer: :jammer: :turkije: :fpiraat: :duivels: [email protected] a.u.b dank wel

said-73
18-12-04, 22:35
Assalam-o-alikum : labas !

ik ben said, geboren op 10 mei 1973 in pakistan. ik woon helemaal alleen naast brussel. Ik ben een moslim vrouw aan het zoeken.
mijn hotmailadres is

[email protected]

wakha, beslama,
said

Romantico
21-12-04, 13:50
:melk: Romantische man vrijgezel en lang 188 lichtbruin en bruine ogen
middle age and serious, sensetief, teder , begripvol sociaal niet egoistisch een beetje ervaring en respectvol.
Gelovig en filosofisch ingesteld
zelfverzekerd en toch een beetje verlegen
Omgeving Utrecht/A"Dam , respectvol en leergierig. Waar is die Prinses

Motto: Computeren, koken 7 gangen int. etc.. zwemmen . fietsen,
sportvlieger, filosofisch, ontwikkeling ,wandelen, muziek
spiritualiteit, gezellighied en ook serious.

Indien je echt wilt zien en meer wilt weten wie ik ben !
Mijn foto staat op mijn MSN
en mijn MSN is : [email protected]

Liefs en prettige dagen en warme groet

Romantico Ramon Mohamed

mocro1
14-03-10, 12:50
hoi salam....ik ben ook op zoek naar iemand die serieus,eerlijk en betrouwbaar is...wie weet ben jij het.daarom zou ik je graag beter leren kennen..ik heb alles wat me hartje begeert,,mis alleen iemand waar ik mee lief en leed kan delen,mooie en leuke dinge samen doen..mocht je serieus zijn.hier is me [email protected] vertel ik meer over mezelf...laat mailtje achter zou ik vragen en wie weet inschallah komt er iets moois uit..aan mij zal het niet liggen hihihihihhi.bye

sadik17
22-04-10, 13:59
wat moet ik doen ben leuk aardig lief maar niet zo inetelgent houd het dan voor me op

mohamedok
29-04-10, 09:21
selaam ik zou je graag ook willen leren kennen inschaallah ook voor het huwelijk ik ben een goeduitziende verzorde jongeman en zoek ook een vrouw om mee te trouwen dus als het je wat lijk dan hoor ik graag van je ik ben ook van marokkaanse komaf elmohiem ik hoor het wel

mohammed 1983 utrecht
12-05-10, 09:37
hallo amber

ik ben een jongen van 27 jaar kom uit een relatie van 8 jaar met een nederlandse.
mijn ex had geen behoefte aan de islam,heb lang genoeg geprobeerd.
ben een moderne jongeman en moslim (niet extreem)ik hou mij aan de 5 pilaren van de islam. mijn familie is heel hecht met mekaar mijn ex werd ook geaccepteerd.
en een plus punt is dat ik gek ben op dieren/natuur

wie weet wat het lot brengt
groetjes mohammed

elmahdi
12-05-10, 11:42
Salam alaikoem,

Ik weet niet of u nog beschikbaar bent,maar zou je eventueel op mn intentie kunnen reageren vertel k je iets meer overmezelf.

Groet,

Alaikoem salam.

meskali
20-05-10, 19:55
Nou ik ben een man van 34jaar ben amazigh maar woon sinds kort in breda en je stelt wel veel eisen hoe ken je op grond van die eisen een man via internet vinden. in ieder geval wil je meer weten laat wat horen wat ik kan wel een hele verhaal hier zitten te vertellen maar ik wil ook weten wie jij bent en hoe oud

Inesz
21-05-10, 14:26
Zoek je mij dan ben ik blij

ben je een avondje vrij
dan kunnen we wandelen zij aan zij

daarna bestel ik voor je een drankje
en dan zeg je tegen mij ja dank je

en daar na bestel je voor mij een kopie thee
en misschien ga ik dan wel met je mee

Kom ga je een keertje met me mee om wat te gaan drinken.
Lijkt me leuk maar laat het eerst even bezinken.

groeten van Kariem

:maf2:

Inesz
21-05-10, 14:29
:melk: Romantische man vrijgezel en lang 188 lichtbruin en bruine ogen
middle age and serious, sensetief, teder , begripvol sociaal niet egoistisch een beetje ervaring en respectvol.
Gelovig en filosofisch ingesteld
zelfverzekerd en toch een beetje verlegen
Omgeving Utrecht/A"Dam , respectvol en leergierig. Waar is die Prinses

Motto: Computeren, koken 7 gangen int. etc.. zwemmen . fietsen,
sportvlieger, filosofisch, ontwikkeling ,wandelen, muziek
spiritualiteit, gezellighied en ook serious.

Indien je echt wilt zien en meer wilt weten wie ik ben !
Mijn foto staat op mijn MSN
en mijn MSN is : [email protected]

Liefs en prettige dagen en warme groet

Romantico Ramon Mohamed

Tbarkellah :fpuh::fpuh: