PDA

Bekijk Volledige Versie : Stop met het gooien van Ketchup!



Kid Capri
21-06-04, 15:10
Ik keek zojuist op mijn inburgeringsvignet en zag dat deze een 8punt2 op de schaal van integratie aangaf. Nog steeds bijna 2 punten te weinig, maar heel erg positief vanuit een ander kijkpunt. Het is natuurlijk geen slecht gemiddelde voor een Marokkaanse jongeman (doelend op de risicogroep waartoe ik behoor)...:).
Veel mensen hebben een negatief cijfer op hun inburgeringsvignet staan. Zo ook mijn buurvrouw, de lieve schat durft niej eens meer de straat op. Overal wordt ze bespot om het feit dat zij de laatste inburgerstentamens niej heeft gehaald. Maar ja, hoe kun je van een bejaarde vrouw verwachten dat zij het Wíl-hél-mús foutloos ten gehore kan brengen? En verder is 't ook noemenswaardig voor haar verweer dat men in Marokko nooit stadhouders kende, laat staan dat men weet door wie Willem van Oranje Nassau is vermoord (Baltazar Gerard voor de nieuwsgierige aagjes)...;).
Gelukkig is er niej alleen slecht nieuws voor de islamitische burger. Als het aan Ayaan Hirshi Ali ligt, worden de dienaars van Allah nooit meer gediscrimineerd op de arbeidsmarkt. 'Zij mogen niej meer op basis van (uiterlijke) etniciteit of religie worden afgewezen,' sprak zij tijdens het programma Buitenhof. Nee, dat is natuurlijk verkeerd! Maar ook voor de vooringenomen aanbieders van arbeid heeft zij een goedmakertje: moslims mogen/kunnen worden gescreend op ideologische achtergrond. Extremisten mogen afgewezen worden, vooral waar 't gevoelige banen betreft. Stel je voor dat de vakkenvuller bij Albert Heijn alle blikken Cup-a-Soup bevuilt met de miltvuurpakketjes die na het vrijdagsgebed in de moskee worden uitgedeeld. Ik heb om die reden besloten de Al Fourqaan in Eindhoven te mijden. Immers, mijn (toekomstige) kansen op de arbeidsmarkt hangen nauw samen met de plek, manier en intensiteit waarop ik mijn gezicht naar Mekka wend. Ook mijn vader heb geïnstrueerd: 'pa, we halen die achterlijke schotelantenne weg!' Ietswat mij om meerdere redenen goed uit zou komen, maar dat even terzijde. Het gaat mij erom dat mijn potentiële, eventuele, toekomstige werkgevers wel eens langs zouden kunnen rijden. Het zou een doodszonde zijn om zo'n ding op het dak te hebben staan. Het is mogelijk dat de goede man de wekelijkse columns van Theo van Gogh leest! Al Jazeera komt er niej goed van af als spreekbuis van Osama en ander moslimgespuis. Een koppeling naar mijn ideologische voedingsbodem is dan snel gemaakt...;).
Nee, ik ben op de goede weg. Weldra zal ik opgenomen worden door de 'witte' samenleving. Ik hoop dat alle moslims in Nederland mijn voorbeeld zullen volgen. Want dan kunnen de niet-islamitische burgers eindelijk eens slapen zonder de angst te dragen dat ik, Ali, Achmed of zelfs Karima komen 'binnenvliegen'. Weg met die achterlijke islam! :)

K.

Reposent
21-06-04, 15:14
*edit*

.

Bofko
21-06-04, 15:32
:duim:
Mooie column.

RinC
21-06-04, 23:01
Leuk geschreven :p

Goodnight
22-06-04, 12:11
:hihi:

Ron Haleber
23-06-04, 13:51
Stop met het gooien van Ketchup!

Maar aan de moderatoren gericht: Stop óók met het gooien van Makrelen naar Marokkaanse demonstranten...!

Zie hiervoor het verse topic van MO: http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&postid=1403094#post1403094

Faithless
23-06-04, 17:24
Baltazar Gerards.... Nog zo'n buitenlandse fundamentalist waar geen inburgeringscursus tegen opgewassen is.

Balthasar Gerards was een fanatieke katholiek uit de Franche Comté. Gerards deed het voorkomen dat hij Francois Guyon heette en Hugenoot was. Willem van Oranje gaf Gerards geld om betere kleding te kopen. In plaats daarvan schafte hij zich een pistool aan waarmee hij Willem van Oranje met enkele schoten dodelijk wist te treffen.