PDA

Bekijk Volledige Versie : Anglicaanse Kerk vergrijpt zich wederom aan kleine kinderen...



Bismilaah
22-06-04, 17:00
"Australische politie rolt omvangrijk pedofielennetwerk op"

Gepubliceerd op zondag 20 juni 2004

SYDNEY (ANP) - De Australische politie heeft de afgelopen dagen negen mensen van vier maatschappelijke organisaties gearresteerd omdat ze deel zouden uitmaken van een netwerk van pedofielen.

Onder de arrestanten zijn vertegenwoordigers van de Anglicaanse kerk, een jongensvereniging van de Anglicaanse kerk, het Leger des Heils en een reddingsbrigade.

Met de arrestaties zouden zedendelicten uit de afgelopen vijftig jaar zijn opgelost, meldde de Australische zender ABC zondag. De verdachten zijn tussen de 78 en 45 jaar oud. Hun slachtoffers waren soms pas zes jaar oud.

Een van de verdachten is een voormalige predikant uit de Anglicaanse kerk, die zich zou hebben vergrepen aan een 12-jarige jongen. Een vertegenwoordiger van de kerk bood zondag excuses aan voor het misbruik door hooggeplaatste vertegenwoordigers.

Bismilaah
22-06-04, 17:17
Geplaatst door sjeng
walgelijk, dat je sex kan hebben met kleine kiendjes is onbegrijpelijk. wordt er misselijk van.

En dan gaan ze een uurtje later in de Kerk verkondigen wat Jezus zoal zei. Of is dat wat ze daar onder naastenliefde verstaan???

En het is algemeen bekend dat de Paus weet heeft van veel sexueel misbruik gepleegd door zijn godsdienstige handlangers, maar ze toch het hoofd boven water houdt! Tfoe!

Mark
22-06-04, 17:19
Hopelijk wordt de kerk ooit verboden als criminele organisatie :)

Tomas
22-06-04, 17:20
Ergens moten ze zelf toch wel begrijpen dat het iets met dat onmogelijke celibaat te maken heeft. Maargoed, met een beetje taboe krijg je dat best wel verweggedrukt.

Julien
22-06-04, 17:24
heeft nix met Kerk of Celibaat te maken..

het heeft te maken met die achtelijk psychopaten die geestelijke worden terwijl ze weten dat ze niet zonder sex kunnen.

er zijn genoeg goede gelovigen die celibatair kunnen leven, de Paus moet deze parasieten gewoon zwaar straffen!

Tomas
22-06-04, 17:27
Geplaatst door Julien
heeft nix met Kerk of Celibaat te maken..

het heeft te maken met die achtelijk psychopaten die geestelijke worden terwijl ze weten dat ze niet zonder sex kunnen.

er zijn genoeg goede gelovigen die celibatair kunnen leven, de Paus moet deze parasieten gewoon zwaar straffen!

Als katholiek ben je natuurlijk opgevoed om het meest voor de hand liggende ontkennen.

Julien
22-06-04, 17:29
Geplaatst door Tomas
Als katholiek ben je natuurlijk opgevoed om het meest voor de hand liggende ontkennen.

het celibaat bestaat al 2000 jaar en is niet de schuld van het feit dat God enkele mislukkingen (pedo's) heeft geschapen.

Bismilaah
22-06-04, 17:29
Geplaatst door Mark
Hopelijk wordt de kerk ooit verboden als criminele organisatie :)

Kerken zijn niet het probleem. Die gestoorde priesters zijn het probleem! Hoe kun je nou geloven in God en Jezus een een jochie van 7 jaar sexueel misbruiken?

Mark
22-06-04, 17:32
Geplaatst door Bismilaah
Kerken zijn niet het probleem. Die gestoorde priesters zijn het probleem! Hoe kun je nou geloven in God en Jezus een een jochie van 7 jaar sexueel misbruiken?

De katholieke kerk is een organisatie die willens en wetens een groep pedofielen jarenlang heeft geholpen aan justitie te ontkomen :)

Die gestoorde priesters zijn onderdeel van die kerk.

En natuurlijk kun je best in God geloven en van alles en nog wat uitspoken, why not? Denk je dat alle pedofielen atheisten zijn?

Bismilaah
22-06-04, 17:32
Geplaatst door Tomas
Ergens moten ze zelf toch wel begrijpen dat het iets met dat onmogelijke celibaat te maken heeft. Maargoed, met een beetje taboe krijg je dat best wel verweggedrukt.

Een celibaat die is ingevoerd door Paulus en niet eens door Jezus of door God!

Bismilaah
22-06-04, 17:35
Geplaatst door Mark
De katholieke kerk is een organisatie die willens en wetens een groep pedofielen jarenlang heeft geholpen aan justitie te ontkomen :)

Die gestoorde priesters zijn onderdeel van die kerk.

En natuurlijk kun je best in God geloven en van alles en nog wat uitspoken, why not? Denk je dat alle pedofielen atheisten zijn?

Op die manier. Dan ben ik nog radicaler! Van mij mag heel dat Vaticaan worden aangeklaagd en als het kan worden opgeheven!!! Al die pedo's krijgen van de paus carte blanche om de duivelse genoegens van sex met kleine kinderen meermaals te mogen ondervinden. Om te kotsen!

En dan durft die gekke paus het nog in zijn hoofd te halen om kritiek te hebben op de Europese Grondwet!

Julien
22-06-04, 17:37
Geplaatst door Bismilaah
Een celibaat die is ingevoerd door Paulus en niet eens door Jezus of door God!

Jezus zegt het wel ergens in de Bijbel, maar waar weet ik ook niet. Volgens Katholieken is dit wel de wil van God.

Julien
22-06-04, 17:39
Geplaatst door Mark
De katholieke kerk is een organisatie die willens en wetens een groep pedofielen jarenlang heeft geholpen aan justitie te ontkomen :)

Die gestoorde priesters zijn onderdeel van die kerk.

En natuurlijk kun je best in God geloven en van alles en nog wat uitspoken, why not? Denk je dat alle pedofielen atheisten zijn?

hoe kom je daar nou bij? pedofilie wordt zwaar gestraft door het Vaticaan.. van mij mag het idd nog strenger, maar doe niet alsof het Vaticaan dit oogluikend toestaat.

trouwens, anglicanen zijn geen katholieken maar opstandige katholieken, eigenlijk meer protestanten. de paus heeft over deze mensen niks te zeggen.

Bismilaah
22-06-04, 17:42
Geplaatst door Julien
Jezus zegt het wel ergens in de Bijbel, maar waar weet ik ook niet. Volgens Katholieken is dit wel de wil van God.

Nee hoor. Jezus heeft dit nooit of te nimmer gezegd! En een beetje logisch nadenken geeft je te kennen dat het celibaat pure onzin en een maaksel van mensen is en niet van God. Vrijwel alle boodschappers van God en alle profeten waren getrouwd. Dan zouden zij dus een zonde hebben begaan...? Ik denk het niet! Trouwen is zoals een Messiaanse Jood mij ooit vertelde een onderdeel van de boodschap van Jezus: geven en delen. Als je trouwt geef je wat aan je partner, je deelt je leven met hem/haar. Mooi!

Volgens de katholieken is heel veel onzin de wil van God. Lekker makkelijk!

Bismilaah
22-06-04, 17:46
Geplaatst door Julien

trouwens, anglicanen zijn geen katholieken maar opstandige katholieken, eigenlijk meer protestanten. de paus heeft over deze mensen niks te zeggen.

Hij kan toch een oordeel geven over hun gedrag. De paus heeft ook niets te zeggen over de moslims maar hij doet het wel!

In de VS is de katholieke kerk al decennialang kinderen sexueel aan het misbruiken. Wat doet de paus; hij plaatst over, betaalt mondsnoergeld en ga zo verder. Hij zorgt er in elk geval niet voor dat de pedo's worden opgepakt en aangeklaagd!

Julien
22-06-04, 17:48
de Kerkvaders leefden celibatair, de STICHTER van de Kerk, Pietro (Petrus) heeft zijn vrouw verlaten om celibatair te leven, God in de vorm van Jezus was celibatair, en de Paulus de verspreider van het Christendom was celibatair. Een geestelijke hoort kortom celibatair te leven. Dat zijn geen leugens.

De pauselijke leer is de enige echte juiste kerkelijke leer.

Isaac
22-06-04, 18:08
Geplaatst door Julien
De pauselijke leer is de enige echte juiste kerkelijke leer.

De pauselijke leer is inhumaan. Het celibaat is voor een normaal mens niet vol te houden. En al dat gelul dat vleselijke lusten zondig zouden zijn......blablabla

Bismilaah
23-06-04, 15:29
Geplaatst door Julien
de Kerkvaders leefden celibatair, de STICHTER van de Kerk, Pietro (Petrus) heeft zijn vrouw verlaten om celibatair te leven, God in de vorm van Jezus was celibatair, en de Paulus de verspreider van het Christendom was celibatair. Een geestelijke hoort kortom celibatair te leven. Dat zijn geen leugens.

De pauselijke leer is de enige echte juiste kerkelijke leer.


Die kunnen wel allemaal zonder vrouw hebben geleefd, maar dat druist in tegen alles wat Jezus en zijn eerdere medeprofeten verkondigden! Zo zei Jezus dat de godsdienst er voor de mens is en niet andersom waarmee hij aangaf dat men niet moest leven voor de godsdienst maar dat men gebruik moest maken van de godsdienst! Jezus was trouwens niet lang genoeg op aarde om te trouwen, met zijn 33 verliet hij de aarde te snel. Jezus heeft nergens gezegd celibatair te leven als geestelijke! Nergens. Paulus heeft dit ingevoerd en niet Jezus. Paulus voerde doctrines in die niets te maken hebben met de boodschap van Jezus. Zo schafte hij de besnijdenis af en het vernod op het eten van varkensvlees. Als Jezus zich hier wel aan hield, waarom doen zijn volgelingen dat dan niet?

De pauselijke leer is dan misschien de enige juiste kerkelijke leer maar die heeft niets te maken met de leer van Jezus maar alles met de leer van Paulus. En dat zijn 2 verschillende leren!

Julien
23-06-04, 17:19
Geplaatst door Bismilaah
Die kunnen wel allemaal zonder vrouw hebben geleefd, maar dat druist in tegen alles wat Jezus en zijn eerdere medeprofeten verkondigden! Zo zei Jezus dat de godsdienst er voor de mens is en niet andersom waarmee hij aangaf dat men niet moest leven voor de godsdienst maar dat men gebruik moest maken van de godsdienst! Jezus was trouwens niet lang genoeg op aarde om te trouwen, met zijn 33 verliet hij de aarde te snel. Jezus heeft nergens gezegd celibatair te leven als geestelijke! Nergens. Paulus heeft dit ingevoerd en niet Jezus. Paulus voerde doctrines in die niets te maken hebben met de boodschap van Jezus. Zo schafte hij de besnijdenis af en het vernod op het eten van varkensvlees. Als Jezus zich hier wel aan hield, waarom doen zijn volgelingen dat dan niet?

De pauselijke leer is dan misschien de enige juiste kerkelijke leer maar die heeft niets te maken met de leer van Jezus maar alles met de leer van Paulus. En dat zijn 2 verschillende leren!

ergens zegt Jezus dat vleselijke lusten zondig zijn voor zijn volgelingen (=geestelijken). dat is de leer van de Kerk.

Pietro was de grote Kerkvader, niet Paolo.. daar vergis je je mee. Het klopt wel dat Paolo de initiatiefnemer was om de Joodse wetten af te schaffen. Godzijdank! Daarom zijn wij christenen heel anders dan Joden en hoeven wij die fundamentalistische wetten uit het OT niet meer te aanvaarden (zeg maar een soort Sharia, stenigen van hoeren, doden van homo's etc.). Jezus heeft dit wel degelijk ook afgeschaft want Hij zei dat met Hem al het voorgaande voorbij is en dat er een Nieuwe Wet voor in de plaats komt --> de Wet van jesus en die geldt voor iedereen op de wereld.. niet alleen voor Joden.

De meeste sacramenten en regels zijn echt wel terug te voeren naar het leven van Jezus en de Heilige Maria.

Evian
23-06-04, 22:53
Geplaatst door Julien
Jezus heeft dit wel degelijk ook afgeschaft want Hij zei dat met Hem al het voorgaande voorbij is en dat er een Nieuwe Wet voor in de plaats komt --> de Wet van jesus en die geldt voor iedereen op de wereld.. niet alleen voor Joden.


Dus volgens jou heeft Jezus (die Joods was) de besnijdenis afgeschaft alsmede het verbod op het eten van varkensvlees...?

Mark
23-06-04, 23:02
Geplaatst door Evian
Dus volgens jou heeft Jezus (die Joods was) de besnijdenis afgeschaft alsmede het verbod op het eten van varkensvlees...?

De enige twee goeie ideeen die hij had :haha:

Evian
23-06-04, 23:31
Geplaatst door Mark
De enige twee goeie ideeen die hij had :haha:

Echt?

Dat aanhangsel dat aan een onbesneden piemel hangt en iets van een 8-vingerige darm oid heeft ziet er mi niet zo smakelijk uit plus het is onhygienisch...:). Daarnaast zijn er een aantal onderzoeken gedaan waarbij is aangetoond dat besneden mannen langer van hun jongeheer kunnen genieten dan onbesneden mannen...:).

Varkensvlees is het snelst bedervende vlees, zitten ziektekiemen/bacterien in (ook als het vers is) en is daarnaast ziekteverwekkend...:). Eet u smakelijk Mark!

Julien
23-06-04, 23:38
Geplaatst door Evian
Echt?

Dat aanhangsel dat aan een onbesneden piemel hangt en iets van een 8-vingerige darm oid heeft ziet er mi niet zo smakelijk uit plus het is onhygienisch...:). Daarnaast zijn er een aantal onderzoeken gedaan waarbij is aangetoond dat besneden mannen langer van hun jongeheer kunnen genieten dan onbesneden mannen...:).

Varkensvlees is het snelst bedervende vlees, zitten ziektekiemen/bacterien in (ook als het vers is) en is daarnaast ziekteverwekkend...:). Eet u smakelijk Mark!

wat een vooroordelen.. dat zeggen moslims en joden altijd, en alleen maar omdat het in hun boeken staat. het zijn woestijnrituelen, die helemaal geen nut hebben in het europese klimaat. daarnaast zegt mijn geloof dat het niet hoeft, dus basta.. ik vind een onbesneden aanhangsel ( :D ) en een stukje varkensvlees beter.

wat betreft jesus.. misschien was ie voor zijn tijdgenoten een jood; voor mij was Hij de Zoon van God (=God)... en Hij zegt verschillende keren dat er bij Zijn dood en opstanding een nieuwe tijd aanbreekt waarin de oude wet wordt vervangen door een nieuwe wet.

Evian
23-06-04, 23:52
Maar geef eerst eens antwoord op mijn vraag Julien...:).

Dus volgens jou heeft Jezus (die Joods was) de besnijdenis afgeschaft alsmede het verbod op het eten van varkensvlees...?

ps: Dat varkensvlees niet goed is voor je gezondheid (ziektekiemen ed) kan je op elk ziekenhuis te horen krijgen. Er zijn tig onderzoeken naar gedaan en altijd met dezelfde bevindingen...:). Ik heb een katholieke vriend (chirurg in wording) die geen varkensvlees eet omdat hij heeft geleerd wat dat vlees kan doen met je lichaam.

pps: Een besneden jongeheer is hygienischer dan een onbesneden jh. Wanneer je bij je huisarts bent en je vraagt hem dit dan zal hij het bevestigen...:).

David
24-06-04, 14:47
Geplaatst door Julien
de Kerkvaders leefden celibatair, de STICHTER van de Kerk, Pietro (Petrus) heeft zijn vrouw verlaten om celibatair te leven, God in de vorm van Jezus was celibatair, en de Paulus de verspreider van het Christendom was celibatair. Een geestelijke hoort kortom celibatair te leven. Dat zijn geen leugens.

De pauselijke leer is de enige echte juiste kerkelijke leer.



Die pausen waren echt niet zo celibatair vroeger. Wat te denken van de roemruchte Lucretia Borga, dochter en zus van een paus? Eerst was paps paus, en toen die dood was werd broerlief het. Intussen holde madame zelf topless door het Vaticaan en vergiftigde links en rechts vrolijk haar mannen.

En vele dorppastoortjes hadden een bloeiend gezinsleven met hun huishoudster.

taouanza
24-06-04, 23:04
Geplaatst door sjeng
pietro was een propagandist.
Jezus was een jood, maria was een jood jozef was jood et christendom is een joodse sekte niets meer niets minder.
jezus zei niet ik kom om d ewetten af te schaffen hij zij ik ben de vervolmaking.
En de vergelijking met sharia als zijnde een verplichting tot stenigign is echt bullshit. Er staat geschreven oog om oog tan dom tand hetgeen een verplichting was geleden schade te vergoeden. Het is een privaat rechtelijk gebod. Het doden van mensen gaat in tegen de hoofdregel gij zult niet doden (iets waar het katholicisme niets van heeft begrepen)
Keer de andere wang toe (iets waar het katholicisme niet van heeft begrepen).

uit de talmoed
Whoever refrains from exacting his measure of retribution from
others for the wrong they caused him, has all his sins
forgiven
Rosh Hashana 17a

hier een paar leuke citaten van jou onfeilbare pausen aan de hand van een van je katholieke (!!!) broeders dus geen kritiek uit joodse zijde maar het totse verhaal van een mede katholiek

http://www.fatherfeeney.org/cain/cain.htm

ik kots van de katholieke kerk,
zij hebben jezus geroofd van het joodse volk, zijn woorden herschreven totdat hij een mak lammetje was terwijl hij in feite een orthodoxe militante jood was die gruwelde van het verval van de legistisch joodse
traditie.
Hij vierde de shabbes
hij vierde chanoeka
hij was een rabbijn
hij at kosher
en dat is nog steeds de plicht voor ook die joden die in jezus geloven.
die geboden staan nog steeds.
Lees maar eens al die geschriften die van het vaticaan NIET in het NT mochten komen. de apocriefen. Je reinste geschiedvervalsing.
Hoeveel joden heeft het vaticaan al niet gedemoniseerd, vervolgd en vermoord of laten vermoorden uit naam van de here??
hoeveel mensen heeft zij al niet afgeslacht in naam van haar zalig monopolie op de liefde van god?
Hoeveel mensen moeten nog sterven aan aids voordat de kerk haar ban op condooms opheft???

Ik hoop dat ik het einde van de rooms katholieke kerk nog mag meemaken, wat een corrupte, autoritaire, antisemitsche, antiislamitische, onderdrukkende zooi is het toch.
Er is geen fascistisch regime in de wereld dat niet kon rekenen opde steun van het vaticaan.
mussolini, hitler, franco, pinochet, videla noem maar op.
Weet je dat de kerkgangers in argentinie nog elk jaar voor de rooms katholieke kerk massaal de hitler groet brengen als ze worden herrinerd aan de slechte joden die de lieve heer hebben vermoord?

man ik walg van dat instituut. kleeft teveel bloed aan hun handen.

Zo opgelucht?:strik:

Julien
24-06-04, 23:44
Geplaatst door sjeng
pietro was een propagandist.
Jezus was een jood, maria was een jood jozef was jood et christendom is een joodse sekte niets meer niets minder.
jezus zei niet ik kom om d ewetten af te schaffen hij zij ik ben de vervolmaking.
En de vergelijking met sharia als zijnde een verplichting tot stenigign is echt bullshit. Er staat geschreven oog om oog tan dom tand hetgeen een verplichting was geleden schade te vergoeden. Het is een privaat rechtelijk gebod. Het doden van mensen gaat in tegen de hoofdregel gij zult niet doden (iets waar het katholicisme niets van heeft begrepen)
Keer de andere wang toe (iets waar het katholicisme niet van heeft begrepen).

uit de talmoed
Whoever refrains from exacting his measure of retribution from
others for the wrong they caused him, has all his sins
forgiven
Rosh Hashana 17a

hier een paar leuke citaten van jou onfeilbare pausen aan de hand van een van je katholieke (!!!) broeders dus geen kritiek uit joodse zijde maar het totse verhaal van een mede katholiek

http://www.fatherfeeney.org/cain/cain.htm

ik kots van de katholieke kerk,
zij hebben jezus geroofd van het joodse volk, zijn woorden herschreven totdat hij een mak lammetje was terwijl hij in feite een orthodoxe militante jood was die gruwelde van het verval van de legistisch joodse
traditie.
Hij vierde de shabbes
hij vierde chanoeka
hij was een rabbijn
hij at kosher
en dat is nog steeds de plicht voor ook die joden die in jezus geloven.
die geboden staan nog steeds.
Lees maar eens al die geschriften die van het vaticaan NIET in het NT mochten komen. de apocriefen. Je reinste geschiedvervalsing.
Hoeveel joden heeft het vaticaan al niet gedemoniseerd, vervolgd en vermoord of laten vermoorden uit naam van de here??
hoeveel mensen heeft zij al niet afgeslacht in naam van haar zalig monopolie op de liefde van god?
Hoeveel mensen moeten nog sterven aan aids voordat de kerk haar ban op condooms opheft???

Ik hoop dat ik het einde van de rooms katholieke kerk nog mag meemaken, wat een corrupte, autoritaire, antisemitsche, antiislamitische, onderdrukkende zooi is het toch.
Er is geen fascistisch regime in de wereld dat niet kon rekenen opde steun van het vaticaan.
mussolini, hitler, franco, pinochet, videla noem maar op.
Weet je dat de kerkgangers in argentinie nog elk jaar voor de rooms katholieke kerk massaal de hitler groet brengen als ze worden herrinerd aan de slechte joden die de lieve heer hebben vermoord?

man ik walg van dat instituut. kleeft teveel bloed aan hun handen.

Elke christen gelooft dat de Oude Joodse Wetten er niet meer toe doen, omdat het Evangelie voor iedereen is: Jood/ Arabier/ Chinees/ Europeaan etc. Daarmee is het christendom niet zo'n racistische godsdienst als het jodendom (God is er alleen voor het joodse ras)!

Als je de straffen in het OT (Torah) leest, dan zie ik wel degelijk een vergelijking met de Islamitische Sharia; gruwelijke straffen.
Het principe van keer een ander je wang toe is christelijk, niet joods.

Natuurlijk heeft de Katholieke Kerk fouten gemaakt in het verleden, de Joden niet wou je zeggen?

Mark
25-06-04, 09:02
Geplaatst door sjeng
in de joodse leer geld dat de torah voor de joden is, voor hen gelden zwaardere wetten dan voor niet joden. Niet joden hoevenzich slechts aan de zeven noachische wetten te houden i.p.v. de 613 wetten waar de joden zich aan moeten houden. Met andere woorden, het is makkelijker als niet jood om in de hemel te komen dan als jood, niet dat dat centraal staat in de joodse levensvisie. Het is niet discriminerend maar maakt slechts een onderscheid naar jood of niet jood met betrekking tot de mate van "observance" van de wetten.

Aangezien god en de hemel allemaal verzonnen zijn boeit dit natuurlijk niet zo.

Maar ik blijf altijd glimlachen als joden, christenen of moslims van die verhaaltjes ophangen van "het is niet discriminerend, maar slechts onderscheidend". Net als vrouwen in de Islam, niet gelijk maar gelijkwaardig hehehehe

Verder ben ik het wel met je eens dat de katholieke kerk stinkt.

Mark
25-06-04, 09:14
Geplaatst door sjeng
in de strikte zin van het woord is het wel discriminerend omdat men onderscheidt maakt opgrond van geloof. THat said, komen de niet joden er uit utilitaristisch oogpunt beter van af, 7 wetten volgen et voila ipv 613.

welke 7 wetten? eens kijken of ik naar de hemel mag of niet

Mark
25-06-04, 09:28
Geplaatst door sjeng
AND * Seven Commandments which Apply to All people. These are called the Seven Laws of Noah since they were given by G-d to Noah and apply to ALL PEOPLE

They were again given to Moses as part of the Torah and should be accepted as part of the revelation at Sinai

The Seven Laws of Noah are:

1. Belief in a Supreme Being and the prohibition of worshipping any other beings.

2. Respect G-d and Do Not Blaspheme His Name.

3. Respect Human Life and Do Not Murder

4. Respect the Family and Do Not Commit Immoral Sexual Acts such as adultery or incest

5. Respect Others' Rights and Do Not Steal

6. Create a Judicial System which will uphold the other six Laws and Pursue Justice.

7. Respect all Creatures and Do Not Eat the Flesh of a Living Animal. (meaning the removal of flesh from a live animal)

1,2 en 6 zijn mislukt bij mij ;)

na ja dan maar weer naar de hel zoals altijd maar weer de uitkomst is biraat

Mark
25-06-04, 09:40
Geplaatst door sjeng
p.s. je kan bij mij ook een aflaat kopen !!!!

Dus het lijk toch een beetje op de katholieke kerk ;) Als je genoeg geld hebt dan regelen ze wel een plekje in de hemel.

Elke keer als ik er eens goed over nadenk begrijp ik absoluut NIET dat als die gelovigen niet inzien hoe ze voor de gek gehouden worden :duizelig:

Mark
25-06-04, 09:45
Geplaatst door sjeng
he ik ben een geintegreerde jood ja!
aflaten verkopen is duidelijk een van mijn meer brabantse trekjes

en dat voor de gek houden.
ik ben het met de talkmud eens dat de basis van geloof liefde voor elkaar is, de rest is commentaar.
En elke god die een auschwitz, een sudan, of een rwanda toelaat is in mijn ogen geen aanbidding waard netzomin als de mens dat waard is.
WE are all dooooomed :huil2: :huil2: :huil2:

talkmud? :stout:

Brabantse trekjes plaatsen je wat mij betreft onderaan de integratieladder hoor :haha:

En wat betreft die nare dingen: misschien had god gewoon een slechte bui, kan gebeuren!

Mark
25-06-04, 10:04
Geplaatst door sjeng
talkmud, dat is ehhhhhhhhh jiddisch dialect!!!!
ok ok ok typo,

je zou willen dat je een brabander was, zo edelmoedig van karakter zo kloek en dapper en toch nog gezellig.
ok so what dat ze samenheulde met de spanjaarden, so what dat ze een nogal verdacht hoog nsb gehalte hadden, ze zetten de beste koffie ter wereld en ge ken er goe mee lachuh!

Ik vind alle brabanders dikke, carnaval vierende partnerruillers :blowen:

Met Mental Theo als koning! :D

Mark
25-06-04, 18:12
Geplaatst door sjeng
eu! nie aan n'onzen theo komme he!

heej ik lees in een andere topic dat jij een oude bekende bent? ;)

Mark
25-06-04, 19:18
Geplaatst door sjeng
jezus jij bent echt langzaam ik ben natuurlijk splijtstof!

niettes je bent bassie en adriaan!

Evian
25-06-04, 19:31
Geplaatst door Evian
Dus volgens jou heeft Jezus (die Joods was) de besnijdenis afgeschaft alsmede het verbod op het eten van varkensvlees...?

Julien...???


Waarom zou Jezus zich houden aan ALLE Joodse voorschriften inclusief de synagoge bezoeken en de Joodse dagen eren als er een nieuwe wet (zoals jij het noemt) in aantocht zou zijn waar zijn volgelingen zich aan moeten houden...??? Dat klopt dan toch voor geen meter...:).