PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie komt er op mijn feestje?



TonH
22-06-04, 19:17
Programma Olympic Torch Relay in Amsterdam Oud Zuid
Tijd Locatie Programma Verloop Fakkeltocht
v.a. 15.00 - Museumplein Voorprogramma aankomst vuur:‘Grieks Plein’met
17.00 uur: zang, dans en clinics

17.10 uur: Museumplein Aankomst vlam + ceremoniële ontsteking vuur op 17.30 uur Hervatting fakkeltocht via o.a.podium. Aanwezig Emile Jaensch, wethouder Sport Van Baerlestraat, De Lairessestraat,
Apollolaan, Churchilllaan, President Kennedylaan, Stadion-/Marathon-/
Olympiaweg

v.a. 16.00 uur Olympisch Stadion Voorprogramma aankomst olympisch vuur: Mission Olympic City: mobiele sportstad van Coca-Cola en
NOC*NSF, voor scholieren

v.a 18.30 uur Olympisch Stadion Programma bij het stadion: beelden van de loop, speeches, optreden Luchtmacht Kapel, met
prominente zanger
http://www.athens2004.com/Images/IndexPages/home_21june.jpg
v.a. 19.00 uur Olympisch Stadion Aankomst laatste loper + ceremoniële ontsteking vuur in toren van Olympisch Stadion

TonH
22-06-04, 19:18
***************************************
DE BILT Het KNMI verwacht voor morgen
extreme weersomstandigheden.Er ligt
veel regen en zware windstoten in het
verschiet.In de namiddag kunnen langs
de kust en in het binnenland zeer zware
windstoten voorkomen,tot boven de 100
kilometer per uur.

:droef:

vgeld
22-06-04, 19:23
Geplaatst door TonH


Ik kom alleen als er Rebètika liedjes worden Gezongen.

freya
22-06-04, 19:46
Activiteiten langs de route

Om de bevolking mee te laten doen met de Olympic Torch Relay worden op vijf verschillende plaatsen die de Torch Relay aandoet activiteiten georganiseeerd. Op de Arena Boulevard in Zuidoost worden straatsportactiviteiten georganiseerd voor 500 leerlingen van het basisonderwijs. Bij het Vliegenbos in Amsterdam-Noord komen Topscore activiteiten voor 200 leerlingen van het Brederolyceum en op de Dam staat een voetbalveld van Coca Cola en een podium met een DJ. Het Museumplein wordt omgetoverd in een Grieks plein waar een Griekse zanggroep en vier verschillende Griekse dansgroepen optreden. Tot slot zullen bij het Olympisch stadion straatsportactiviteiten voor leerlingen van het voortgezet onderwijs worden georganiseerd.

:)

mark61
22-06-04, 23:38
Een voetbalveld van cocacola lijkt me erg nat en kleverig. En dan met golven van 2 meter? Ik hoop dat die Grieken niet wegwaaien.

TonH
23-06-04, 09:47
Geplaatst door mark61
Een voetbalveld van cocacola lijkt me erg nat en kleverig. En dan met golven van 2 meter? Ik hoop dat die Grieken niet wegwaaien.

Dit g**ver***de k*tland kan niet eens het respect opbrengen voor zo'n prachtsymbool van vrede en broederschap. Nee hoor, HIER moet het weer zonodig stormen. Overal ter wereld had men voor prachtig weer gezorgd en waren de 'groten' der aarde komen opdraven om een stuk met die boodschapper des vredens te MOGEN lopen. En ja hoor: In Nederland worden Erica bloody Terpstra, Gijs Wanders en, god betere en help dit verdoemde land, Gerard Joling opgetrommelt, zijn er geen kaartjes te verkrijgen voor de bijeenkomst in het stadion omdat alle bobo's daar hun vette pensen zitten rond te vreten. Alles om maar niet met de buitenwereld in aanraking te hoeven komen.
Nee ze steken liever hun energie in het vervloeken van alles wat afwijkt van hun Spiessbürgertum en hun religietjes. Oeh eng boekje.... eruit met die mensen.... Oh nee... hoofddoekje!... kaalscheren en assimileren die hap. Tfoe, een homo en een hoer... maar ik EIS respect.
Weten jullie in Nederland wat je me kunt met....


Weeralarm: zeer zware windstoten

De KNMI waarschuwt dat er met name in de (na-)middag kans is op zeer zware windstoten (110 km/u), onweer en hagel. Daarbij is er kans op grote schade. Er zal gevaar kunnen ontstaan door rondvliegende objecten.
De windstoten zijn zeer gevaarlijk voor fietsers, bromfietsers, vrachtwagens, auto's met aanhangers en caravans. Ook markten als de Albert Cuyp zijn al afgebroken.
De activiteiten rondom de fakkeloptocht van de olympische vlam worden vanmiddag zeer waarschijnlijk afgelast. Het dragen van de fakkel gaat wel gewoon door.

:duivels:

freya
23-06-04, 10:11
Geplaatst door sjeng
ik kan niet komen , mijn rolstoel is nu bij de quickfit voor zijn apk, iets met een injector difilbrator die ECHT vervangen moest worden.

:moe:

mark61
23-06-04, 10:54
Geplaatst door TonH
Dit g**ver***de k*tland kan niet eens het respect opbrengen ...Weten jullie in Nederland wat je me kunt met.... :duivels:

Rustig Spiro mou, denk om je hart. Je weet wat de dokter gezegd heeft over sportevenementen. Dus die kwartfinale is ook niets voor jou.

850
23-06-04, 13:34
Geplaatst door TonH
DE BILT Het KNMI verwacht voor morgen
extreme weersomstandigheden.Er ligt
veel regen en zware windstoten in het
verschiet.In de namiddag kunnen langs
de kust en in het binnenland zeer zware
windstoten voorkomen,tot boven de 100
kilometer per uur. :droef:

:haha: Ik dacht dat je gister een geintje maakte met die weervoorspelling.............
:gniffel: maar tis echt kloterigweer hihiihihihihhhi

TonH
23-06-04, 18:36
http://img40.imageshack.us/img40/1273/OlympischeVlam01.jpg

http://img40.imageshack.us/img40/5682/OlympischeVlam02.jpg

't Was nat maar heel gezellig met HEEEEL veel Grieken op het Museumplein. Ik ben gelukkig :D

TonH
24-06-04, 00:59
http://img37.imageshack.us/img37/8987/1800755kl.jpg

nard
24-06-04, 08:15
Wat een kouwe drukte om zo'n vlammetje, zeg .....


:auw2:

TonH
24-06-04, 10:02
Geplaatst door nard
Wat een kouwe drukte om zo'n vlammetje, zeg .....


:auw2:

Kom, kom. Erken maar dat je eigenlijk een traantje zit weg te pinken... :knipoog:

nard
24-06-04, 10:29
Geplaatst door TonH
Kom, kom. Erken maar dat je eigenlijk een traantje zit weg te pinken... :knipoog:

Tranen met tuiten


:D

850
25-06-04, 22:36
:D Het commitee No Olympics waren druk in de weer om bij de Oostelijke Handelskade het olympisch vuur te doven. Gelukkig werden ze bij gestaan door het uitstekende weer die een extra duit in t zakkie deed om het fakkelvuur te blussen...........

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/19097olympics.jpg

TonH
26-06-04, 00:52
Geplaatst door 850
:D Het commitee No Olympics waren druk in de weer om bij de Oostelijke Handelskade het olympisch vuur te doven. Gelukkig werden ze bij gestaan door het uitstekende weer die een extra duit in t zakkie deed om het fakkelvuur te blussen...........

http://www.maroc.nl/photopost/data/500/19097olympics.jpg

Hé, zijn dat niet die Israëlisch die de beveiliging van de Olympics voor een groot deel zullen verzorgen? :p

850
26-06-04, 02:06
Geplaatst door TonH
Hé, zijn dat niet die Israëlisch die de beveiliging van de Olympics voor een groot deel zullen verzorgen? :p

:nijn: Yep. De harde kern van The Zionists Special Forces.
Ze kwamen in actie toen het even stopte met plenzen en de Olympia stoet onder het Pakhuis Afrika doorliep.
:D De smeres moest met lede oogjes toezien hoe die special forces tot actie overgingen met hun Hi-Tech waterguns. Uit nijd schopte ze toen maar een oude man tegen de grond die enkel maar onschuldig flyers liep uit te delen.

850
26-06-04, 14:18
Eind jaren tachtig baarde de actiegroep No-Olympics opzien door met
verschillende acties roet in het eten te gooien van de toenmalige
burgemeester Ed van Thijn, die Amsterdam kandidaat stelde voor de
Olympische Spelen.

Internationale IOC-leden, die over de toewijzing moesten oordelen, kregen
een Amsterdams pretpakket thuis gestuurd, met onder meer condooms en een
zakje wiet. De begeleidende brief was ondertekend door burgemeester Van
Thijn. Overbodig om te vermelden dat de Spelen aan onze neus voorbij
gingen.

Woensdag jl. dook No-Olympics weer op, en wel aan de gevel van het
gekraakte pakhuis De Zwijger aan de Oostelijke Handelskade. Tweede leden
van het comite lieten zich aan touwen naar beneden zeilen, hun watergun in
de aanslag. Ze waren in afwachting van de fakkeldrager, die zodadelijk via
de Jan Schaeferbrug onder het pakhuis door zou lopen.

Eerder die dag was de Olympische vlam (maar niet heus) aangekomen op
Schiphol, waarna verschillende personen om beurten de fakkel met zich
meezeulden door de stad. Vanwege de harde wind en de regen was de vlam
onderweg al meerdere malen spontaan gedoofd.

Alsof deze tegenslagen niet erg genoeg waren, werd de fakkeldrager ter
hoogte van pakhuis De Zwijger ook nog eens met waterstralen bespoten. Shit
shit shit. "Wij zijn sterk verontwaardigd over de desastreuze gevolgen die
de voorbereidingen van de spelen hebben voor de gewone mensen in Athene",
meldt de actiegroep.

De bouw van stadions en bijbehorende sportdorpen heeft in Athene de bekende
vierjaarlijkse kaalslag veroorzaakt. Daklozen, zigeuners en zwerfdieren
werden verjaagd, een bos werd gekapt, een strand vernield. "Het circa vijf
miljard euro kostende project zal de Griekse samenleving nog jarenlang
ontregelen", meldt No-Olympcs.

Elders in Amsterdam voerde de Tibet Supportgroep actie. Op verschillende
plekken langs de route waarover de fakkel werd gedragen, stonden
actievoerders met spandoeken waarop China werd gehekeld in relatie tot de
bezetting van Tibet. China is gastland van de Olympische Spelen in 2008.

Maarten
26-06-04, 14:37
Hup Ton !!!

En ik wil endelijk die muziek terug, die ze in die bussen draaiden in de 70er 80 er jaren in Hellas!!!
Dát hed het nog!! Toen wisten ze het nog!!

TonH
26-06-04, 18:24
Geplaatst door 850
:nijn: Yep. De harde kern van The Zionists Special Forces.
Ze kwamen in actie toen het even stopte met plenzen en de Olympia stoet onder het Pakhuis Afrika doorliep.
:D De smeres moest met lede oogjes toezien hoe die special forces tot actie overgingen met hun Hi-Tech waterguns. Uit nijd schopte ze toen maar een oude man tegen de grond die enkel maar onschuldig flyers liep uit te delen.

:D Wist ik niet. Heb er ook niets van gehoord, maar het blijft wat vreemd om die vlam aan te vallen. Ze hadden beter dat CocaCola en Samsungbusje kunnen aanpakken.

Grieken vinden het over het algemeen 'heel sympathiek' wanneer buitenlanders het demonstreren voor hen denken te moeten doen. :moe:
Kunnen de Grieken héél erg goed zelf :melig2:

TonH
26-06-04, 18:26
Geplaatst door Maarten
Hup Ton !!!

En ik wil endelijk die muziek terug, die ze in die bussen draaiden in de 70er 80 er jaren in Hellas!!!
Dát hed het nog!! Toen wisten ze het nog!!

:D

In de 'binnenlanden' hebben de buschauffeurs er nog altijd grote lol in om de 'oude' muziek door de bus te laten schallen. Dus zoveel is er niet veranderd buiten de touristenpaden. Kom gewoon dus weer eens die kant op!!!
Alleen mag er niet meer gerookt worden :roker: