PDA

Bekijk Volledige Versie : Net een paar maanden in Nederland en vermoord zijn kersverse bruid.



sneeuwitje
23-06-04, 20:52
Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw

14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden.
Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren.
Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>>

"Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god".
El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde.
Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is.

nl-x
23-06-04, 20:56
Enigszins ontoerekeningsvatbaar ?! Opsluiten die hap tot de zon het begeeft!

ZbaqZbaq
23-06-04, 21:02
vermoeden....geen maagd...vreemd ging.....


kan je dan niet gewoon meer scheiden tegenwoordig als het je niet bevalt ?

sneeuwitje
23-06-04, 21:04
Geplaatst door nl-x
Enigszins ontoerekeningsvatbaar ?! Opsluiten die hap tot de zon het begeeft!

Deze gestoorde man moet nog veel leren het is een ongeschoolde en heeft aanpassingsstoornis. De gevangenis zal hem een handje helpen.

freya
23-06-04, 21:04
Geplaatst door sneeuwitje
Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw

14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden.
Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren.
Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>>

"Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god".
El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde.
Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is.

Wie trouwt er nu met een ongeschoolde vent met aanpassingsproblemen als je zelf wel een opleiding en baan hebt :confused:

:zegniets:

sneeuwitje
23-06-04, 21:09
Geplaatst door ZbaqZbaq
vermoeden....geen maagd...vreemd ging.....


kan je dan niet gewoon meer scheiden tegenwoordig als het je niet bevalt ?

Hij is gestuurd door god :verward: een vreemde psychopaat.

sneeuwitje
23-06-04, 21:12
Geplaatst door freya
Wie trouwt er nu met een ongeschoolde vent met aanpassingsproblemen als je zelf wel een opleiding en baan hebt :confused:

:zegniets:

Misschien onderdruk door haar familie en wie trouwt met een neef/nicht in deze tijd.
:confused:

Joesoef
23-06-04, 21:36
Geplaatst door freya
Wie trouwt er nu met een ongeschoolde vent met aanpassingsproblemen als je zelf wel een opleiding en baan hebt :confused:

:zegniets:

Zijn er genoeg. Laatst nog getolkt om de documenten voor dat soort onzin in orde te krijgen.

Isaac
23-06-04, 21:44
Geplaatst door freya
Wie trouwt er nu met een ongeschoolde vent met aanpassingsproblemen als je zelf wel een opleiding en baan hebt :confused:

:zegniets:

Wat naief van je Freya.

taouanza
23-06-04, 22:03
Geplaatst door sneeuwitje
Misschien onderdruk door haar familie en wie trouwt met een neef/nicht in deze tijd.
:confused:

Wat zal die familie nu blij zijn dat ze hun neef hebben geholpen aan een verblijfsvergunning.:moe:

freya
23-06-04, 22:09
Geplaatst door sneeuwitje
Misschien onderdruk door haar familie en wie trouwt met een neef/nicht in deze tijd.
:confused:

Wat voor ouders huwelijken hun succesvolle dochter nou uit aan een ongeschoolde gek? :moe:

Neef of geen neef :moe: :moe:

:droef:

taouanza
23-06-04, 22:12
Geplaatst door freya
Wat voor ouders huwelijken hun succesvolle dochter nou uit aan een ongeschoolde gek? :moe:

Neef of geen neef :moe: :moe:

:droef:

Je moet je familie toch helpen?:moe:

freya
23-06-04, 22:17
Geplaatst door taouanza
Je moet je familie toch helpen?:moe:

En een dochter is geen familie? :moe:

taouanza
23-06-04, 22:31
Geplaatst door freya
En een dochter is geen familie? :moe:

Een dochter moet zich opofferen en gehoorzamen.:moe:

barneveld
23-06-04, 22:31
Geplaatst door freya
Wat voor ouders huwelijken hun succesvolle dochter nou uit aan een ongeschoolde gek? :moe:

Neef of geen neef :moe: :moe:

:droef:






heb je wels geiten gezien

:boer: :boer: :boer: :boer: :boer: :boer:

freya
23-06-04, 22:54
Geplaatst door barneveld
heb je wels geiten gezien

:boer: :boer: :boer: :boer: :boer: :boer:

Hebben geiten ook succesvolle dochters?

freya
23-06-04, 22:56
Geplaatst door taouanza
Een dochter moet zich opofferen en gehoorzamen.:moe:

Ik weiger dat te snappen :jammer:

Mark
23-06-04, 22:57
Geplaatst door freya
Ik weiger dat te snappen :jammer:

Laat die mensen lekker hun eigen partner kiezen, dat is niet aan ons.

barneveld
23-06-04, 22:58
Geplaatst door freya
Hebben geiten ook succesvolle dochters?
ligt er aan hoe je ze op voed

barneveld
23-06-04, 22:59
Geplaatst door freya
Ik weiger dat te snappen :jammer:



is er iets met je snapers

barneveld
23-06-04, 23:00
Geplaatst door Mark
Laat die mensen lekker hun eigen partner kiezen, dat is niet aan ons.



diet vind ik nu een wijs uitspraak

freya
23-06-04, 23:01
Geplaatst door Mark
Laat die mensen lekker hun eigen partner kiezen, dat is niet aan ons.

We hebben het nu even niet over eigen partner kiezen :moe:

taouanza
23-06-04, 23:02
Geplaatst door freya
Ik weiger dat te snappen :jammer:

Ik ook niet kennelijk zegt een hoge opleiding niks over emancipatie.

Mark
23-06-04, 23:05
Geplaatst door freya
We hebben het nu even niet over eigen partner kiezen :moe:

Ik lees nergens terug in het verhaal dat het niet haar keuze was.

Mark
23-06-04, 23:06
Als mensen hun eigen psycho neef willen trouwen, wie ben ik om dat te verbieden? :nijn:

eva2
27-06-04, 15:21
Geplaatst door ZbaqZbaq
vermoeden....geen maagd...vreemd ging.....


kan je dan niet gewoon meer scheiden tegenwoordig als het je niet bevalt ?


nee hij had zijn verblijfsvergunning nodig!
wat erg is dit zeg!

S@deeQ.
27-06-04, 15:30
Geplaatst door eva2
nee hij had zijn verblijfsvergunning nodig!
wat erg is dit zeg!

:argwaan: en dus ?

"laat ik mijn wijfie afmaken dan krijg ik mijn verblijfsvergunning "moet hij gedacht hebben denk ik :verdriet:

eva2
27-06-04, 15:38
Geplaatst door S@deeQ.
:argwaan: en dus ?

"laat ik mijn wijfie afmaken dan krijg ik mijn verblijfsvergunning "moet hij gedacht hebben denk ik :verdriet:

nee die kan hij nu ook wel vergeten!

euhh
27-06-04, 15:48
Geplaatst door sneeuwitje
Eis 14 jaar voor doodsteken vrouw

14 Jaar onvoorwaardelijke celstraf eiste justitie woensdag tegen Amar el M. M. vermoordde op 10 november vorig jaar zijn 24-jarige vrouw door haar keel met een broodmes door te snijden.
Volgens El M.'s advocaat is de gruwelijke daad te wijten aan grote cultuurverschillen. El M., afkomstig uit een klein dorpje in het Rifgebergte, was net een paar maanden in Nederland. Zijn vrouw was hier geboren.
Omdat El M. geen enkel berouw toonde en ook nauwelijks toe wilde lichten hoe hij tot zijn daad was gekomen, eiste justitie een hoge straf. De rechtbank doet over twee weken uitspraak. >>>

"Ik dank god", sloot verdachte Amar el M. zijn verklaring in de rechtbank af. Toen hij zijn kersverse bruid op gruwelijke wijze vermoordde werd hij naar eigen zeggen "gestuurd door god".
El M. woonde toen drie maanden in Nederland en was net getrouwd met zijn nicht Louisa B. Zij had een fulltime baan en een druk sociaal leven. El M. werd achterdochtig, vermoedde dat ze vreemdging en dat ze geen maagd was toen ze met hem trouwde.
Psychiatrisch onderzoek wees uit dat de ongeschoolde El M. een aanpassingsstoornis heeft en daardoor enigszins verminderd toerekeningsvatbaar is.

aan zijn ballen achter een kameel terug laten slepen naar marokko .

S@deeQ.
27-06-04, 15:49
Geplaatst door euhh
aan zijn ballen achter een kameel terug laten slepen naar marokko .

maar misschien is het een kamelen-neuker, dat zal ie dan wel een leuke straf vinden :blij:

S@deeQ.
27-06-04, 15:51
Geplaatst door eva2
nee die kan hij nu ook wel vergeten!

hij gaat nog wel een jaartje of 10 genieten in zijn hotelkamertje , een cel kun je het toch niet noemen :knife_hea

eva2
27-06-04, 16:05
Geplaatst door S@deeQ.
hij gaat nog wel een jaartje of 10 genieten in zijn hotelkamertje , een cel kun je het toch niet noemen :knife_hea


nee inderdaad een tv en privacy. :mad:
niet met 40 man in een cel waar de kakkerlakken over de grond lopen!

nl-x
27-06-04, 18:38
Heeft Nederland geen uitleveringsverdrag met Marokko? Kan ie lekker dáár zn straf uitzitten.

barneveld
27-06-04, 19:14
Geplaatst door nl-x
Heeft Nederland geen uitleveringsverdrag met Marokko? Kan ie lekker dáár zn straf uitzitten.


waarom niet taakstraf

S@deeQ.
27-06-04, 19:18
Geplaatst door barneveld
waarom niet taakstraf

eiren tellen ??


:lekpuh:

barneveld
27-06-04, 19:29
Geplaatst door S@deeQ.
eiren tellen ??


:lekpuh:


ik bedoel een taakstrof die nut heeft voor de maatschapij.
bijvoorbeeld. A) hoeveel eieren kan een mens in een uur eten.
B) hoeveel eieren passen in slokdarm van zulkmensen.
C) hoeveel kip kan een mens eten in tien jaar.
D) nader te bepalen straf

Sarit
27-06-04, 20:03
Zo'n man moet 10 jaar cel en TBS krijgen... dan komt ie voorlopig echt nog niet vrij.

:kotsen2: bah wat walg ik hier van :( en zielig voor zijn vrouw.

barneveld
27-06-04, 22:34
Geplaatst door Sarit
Zo'n man moet 10 jaar cel en TBS krijgen... dan komt ie voorlopig echt nog niet vrij.

:kotsen2: bah wat walg ik hier van :( en zielig voor zijn vrouw.


als hij zijn straf heeft uitgezeten dan gaan we hem instukken haken

Sarit
28-06-04, 06:33
Geplaatst door barneveld
als hij zijn straf heeft uitgezeten dan gaan we hem instukken haken

wedden dat hij dan binnen één maand weer getrouwd is, als hij vrijkomt...?

Joesoef
28-06-04, 06:44
Geplaatst door Sarit
wedden dat hij dan binnen één maand weer getrouwd is, als hij vrijkomt...?

Ik ben bang dat je nog gelijk krijgt ook.

Goodnight
29-06-04, 08:43
Helaas is dit geen uitzondering.
Twee jaar geleden werd ik gebeld door een cursiste van ons.Zij kon die dag niet komen want haar kinderen hadden haar buurvrouw voor de deur aangetroffen...dood en onder het bloed.
Ze was een jonge werkende moeder, ze had twee kinderen en die zagen hun moeder badend in het bloed.vermoord door hun eigen vader.


Vorig jaar hoorde ik van een vriendin ( die deze jonge vrouw van jongs af aan kende) het hele verhaal:

Zij was in Marokko uitgehuwelijkt door haar vader en woonde daar een paar jaar.Ze kreeg kinderen en op een gegeven moment sprak ze met haar man af dat ze naar NL gingen verhuizen.Zij kwam als eerste met de kinderen en na een korte periode ging het goed met haar: eigen huisje, opleiding etc.
Daarna kwam mijnheer en die veolde zich blijkbaar in zijn mannelijkheid aangetast.
Het huwelijk ging niet goed en op een gegeven ogenl\blik wilde ze scheiden.Ze was intussen zo onfahankelijk geworden en ze was niet uit liefde met hem getrouwd.
Hij pikte dat niet en heeft haar s'ochtends vroeg toen z de deur uit wilde gaan doodgestoken.Hij had aangebeld ( want woonde niet bij haar thuis).

Heel heel triest.......