PDA

Bekijk Volledige Versie : Kameraden van Jan Marijnisen gaan op gepaste wijze om met politieke tegenstander



Mark
24-06-04, 08:44
'Ongehoorzame' man onthoofd door rebellen

- Bron: Het Laatste Nieuws


De maoïstische rebellen in Nepal hebben een man, Kailash Dhobi, onthoofd omdat hij mee zou hebben gewerkt met de veiligheidsdiensten van de Nepalese overheid. Ook hebben ze van acht landbouwers de benen gebroken omdat ze op privé-grond hadden gewerkt en daarmee orders van de rebellen hadden genegeerd.

Het verminkte lichaam van de onthoofde man werd dinsdag teruggevonden in het zuidwesten van Nepal. Zijn hoofd was met een mes afgesneden. De maoïstische rebellen controleren een groot deel van het Nepalese platteland en begaan regelmatig misdaden tegen landgenoten die ze ervan verdenken het regime in Kathmandu en de overheid te steunen.

Ze begonnen hun strijd tegen de overheid in 1996 en deze strijd heeft tot nu toe al 9.500 slachtoffers gemaakt.

barfly
24-06-04, 08:52
Hoe haalt zo'n man het ook in z'n hoofd om individuele belangen na te streven ipv het collectief. :ego:

Mark
24-06-04, 08:53
Geplaatst door barfly
Hoe haalt zo'n man het ook in z'n hoofd om individuele belangen na te streven ipv het collectief. :ego:

Dat soort zieke autisten moet je hard aanpakken :wink:

barfly
24-06-04, 10:37
Geplaatst door Mark
Dat soort zieke autisten moet je hard aanpakken :wink:

Precies, in China gooien ze nog geld weg aan dit soort mensen door ze in een heropvoedingskamp te stoppen.

Bofko
24-06-04, 10:59
Die Nepalese rebellen zijn nog echte provinciaaltjes. Anders had die onthoofding allang op internet gestaan. Zo krijgen ze nooit bekendheid.

mark61
24-06-04, 11:21
Geplaatst door Bofko
Die Nepalese rebellen zijn nog echte provinciaaltjes. Anders had die onthoofding allang op internet gestaan. Zo krijgen ze nooit bekendheid.

Ik denk dat ze teveel op internet zitten in hun vrije tijd.

Joesoef
24-06-04, 12:14
Geplaatst door mark61
Ik denk dat ze teveel op internet zitten in hun vrije tijd.

Nu jij ook op internet zit kan je net zo goed je PM box legen :hihi:

mark61
24-06-04, 12:17
Geplaatst door Joesoef
Nu jij ook op internet zit kan je net zo goed je PM box legen :hihi:

Ik ben op rantsoen gesteld geloof ik. Bij 5 zit ie vol. En nu istie leeg.

Joesoef
24-06-04, 12:26
Geplaatst door mark61
Ik ben op rantsoen gesteld geloof ik. Bij 5 zit ie vol. En nu istie leeg.

Je hebt ook een box met verzonden items. :fuckit:

mark61
24-06-04, 12:27
Geplaatst door Joesoef
Je hebt ook een box met verzonden items. :fuckit:

Ik zeg je, de hele boxenkraam is leeg.

Ron Haleber
24-06-04, 13:18
Geplaatst door Mark
Dat soort zieke autisten moet je hard aanpakken :wink:



Ik had Ali Lazrak al gewaarschuwd voor die Maoisten nog voor hij op hun lijst ging staan. :schrik:

Maar ja, Mark je weet het Marokkanen uit de Rif zijn hardleers! :boer: