PDA

Bekijk Volledige Versie : leuke dame op zoek naar een lieve man

zuhara
24-06-04, 12:59
hoi ik ben zuhara een meisje van 20, woon in west-nederland. en ben op zoek naar een lieve man vanaf de 24 jaar.

Prins
24-06-04, 21:09
Ik ben geintereseerd. Ben 25 jaar. A'dam

27-06-04, 14:28
hoi zohra ik ben ahmed ik ben ook opzoek naar leuk vruwtje die echte serieus ben jij het ?

hele_lieveman
04-07-04, 17:04
salaam alioekom alles goed met je ik ben ook een hele lieve man van 37 jaar nog nooit getrouwd geweest rook en drink niet goede hart betrouwbaar man ik wil je leren kennen als je wel

Lolbroek
07-07-04, 20:04
Grappig hoe mannen reageren op een man... denken julie nou echt dat zuhara een vrouw is?

Dries Andich
09-07-04, 14:29
Ik ben ook geinteresseerd.

Ik ben dries en ben 30 jaar

Not-a-Player
12-07-04, 15:09
Beste meid,

Via deze weg wilde ik mij intresse voor jou tonen. Ben een serieuze jongen van 31 jaar oud en wonend in Zuid-Halland. Heb heb diverse hobby's en als ik het mag geloeven van de meiden om mijn heen val ik goed in de smaak. Echter ben ik erg serieuz en heb ik zelf ook alleen behoefte aan een serieuze dame.

Heb je ook intresse laat mij dat dan weten.

Liefs,

Kariem73
15-07-04, 13:47
Zoek je mij dan ben ik blij

ben je een avondje vrij
dan kunnen we wandelen zij aan zij

daarna bestel ik voor je een drankje
en dan zeg je tegen mij ja dank je

en daar na bestel je voor mij een kopie thee
en misschien ga ik dan wel met je mee

Kom ga je een keertje met me mee om wat te gaan drinken.
Lijkt me leuk maar laat het eerst even bezinken.
:)

groeten van Kariem

amro
03-08-04, 14:28
Assalamu alaikum wrh,
Beste zusje,
ik heb tegen jou profiel in Maroc.nl gekomen, en vond ik het dan een goede idee om met jou in contact te komen voor al gair inschalah.
Als je ook leuk vind, dan blijven inschalah in contact om te discuseren en ideen over onderwerpen die ons Islam en moslims betrefen uit te wisslen, en wie weet mischien nog meer inschalah, sinds ik eigenlijk op zoek naar een zawga met Islamitisch orientatie ben inschalah.
en hoewel ik weet nog niet of u geintereseerd ben zal ik toch inschalah een idee over mij en mijn achtergrond aan u te geven.

Het is even moeilijk om over zich te kunnen vertelen, maar zal ik het
toch in een paar woorden proberen.Ik ben Moslim Alhamdulillah,van
Marokkaanse Afkomstig,34 jaar,ik woon in Ned al 5 jaren en ben ik nu
bezig met mijn Master scriptie in Modern linguistics UVA.Ik hou veel van
lezen,reizen,sporten vooral fitness, kennis in het algemeen and talen
vooral:ik spreek standaard Arabic,Marokkaanse en Egyptische Arabic,goed
Franse en Engels,redelijk Spaans en Ned.
Lichamelijk, als dat belangrijk is, heb ik Al hamdulillah een goed look,
een goed postuur 1.87 cmt/ 88 kgrms,fit,zwart haar en ogen.
Ik ben op zoek naar mijn helft die een spirit van verantwoordelijkheid
heeft,die een zin om een familie te bouwen en het leven volledig te
genieten binnen de grenzen van Allah heeft,en Allah zal het makkelijk voor
ons maken.Ik weet dat tegenwoordig is het heel moeilijk om een geschikte
partenair te kunnen vinden: men hoort vaak verschilden verhaaltjes over
trouwen-problemen en dat maakt de mensen bang en sceptisch. Dat begrijp
ik wel, maar wat begrijpen sommige mensen niet is dat alle de problemen
zijn het resultaat van hun afwijking van de instructies van Allah en
zijn profeet Mohammed vzoh. Allah en zijn profeet vzoh hebben ons, alle
de instructies die aan ons een gelukkige leven in dit leven en
hiernamaals zou garanderen, zien gelaten: wat is het doel en betekenis
van Trouwen, hoe moet de man en zijn vrouw elkaar behandelen, wat is het
recht van elke persoon … Allah zegt “ik heb tussen jullie (man en zij
vrouw) liefde en barmhartigheid gezeten”dat betekent dat zodra twee
personen zich trouwen,hun haart en hun leven wordt met liefde en
genegenheid ingevuld.Lieve zusje,het leven is heel mooie en ik ben zeker
(inchaalah) dat men een heel gelukkig leven in hier en hiernamaals kan
hebben, als men de weg van allah volgtIK geloof in het gezegd “werk voor
jou leven alsof altijddurend zou je leven, en werk voor jou hiernamaals
alsof je morgen zou sterfen.” U kunt mij liever op mijn e mail adres emailen [email protected]

Hechem73
21-08-04, 16:23
MIJN GOD WAT N LOOSERS!!LACHEN ZEG!

tmar
23-08-04, 15:52
lieve meid, wat moet jouw man hebben....

hoes
23-08-04, 19:16
salaam meid reageer een beetje aan de late kant denk ik. ik ga het niet zo mooi maken met mijn woorden dus laat ik het aan mein lot over wat ik je wel vertellen is dat als je zo lief bent als je zegt te zijn, dan hoop ik dat je een jongen tegen komt die net zo lief is als je zelf bent inschalah.

hoes
23-08-04, 19:16
salaam meid reageer een beetje aan de late kant denk ik. ik ga het niet zo mooi maken met mijn woorden dus laat ik het aan mein lot over wat ik je wel vertellen is dat als je zo lief bent als je zegt te zijn, dan hoop ik dat je een jongen tegen komt die net zo lief is als je zelf bent inschalah.

Na'NoNiempje
23-08-04, 20:51
Dat jullie hetgeen mogen vinden waar jullie naar op zoek zijn.

Gr,
NaNiempje

Snefrou
26-08-04, 15:32
shit man ga ten eerste nederlands leren. En ga daarna leven zoeken ye hopeloze .

Aboe Selmen
16-09-04, 10:15
Geplaatst door zuhara
hoi ik ben zuhara een meisje van 20, woon in west-nederland. en ben op zoek naar een lieve man vanaf de 24 jaar.

Sallaam Oleykum broeder/zuster,

Hierbij wil ik u een heel belangrijke boodschap door geven, deze boodschap is van Allah de Alle machtige en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama. Wat jij jongeren adviseer is goed vanuit jou kennis en liefde voor de islam. Wat je ook meteen doet is fitna verichten door je jongeren juist af te houden van deze dingen. Inplaats daarvan een goed advies moet geven zoals allah watahala dat heeft voor heeft geschreven. De eerste advies is deze chat en dating enz. af te raden, en ten tweede voor iedere moslim persoonlijk zijn Rab moet leren kennen voor dat hij/zij met deze onderwerpen begint. Als begint met Laa ilaaha ill Allah, vraag eerst aan deze jongeren wat dit betekent en meschien 10% van 100% weet wat het betekent het woord Laa ilaaha ill Allah.
Het beste advies is kennis en Allah leerkennen op de manier hoe hij en zijn profeet Sallaho Ailhi wasalama hebben gezegd. Een niet via chat en dating enz. deze manier van comunicatie is nutteloos als men geen eens het word Laa ilaaha ill Allah kent of uberhaut weet wat het betkent. Een de ongelovigen hiermee spotten broeder. We worden van alle kanten uitgelachen.

Denk goed na een verspreid deze boodschap door aan alle jongeren en Inscha Allah zul u hier voor beloont worden. Nogmaals adviseer kennis kennis.

Moge Allah mij vergeven als ik u op verkeerde gedacht breng of ik u verkeerd heb beordeelt broeder/zuster. Subhanaka Allahoma bihamdik Astagfiroka Waatobo ilaik

Wassalaam Oleykum

Escalante
20-09-04, 09:56
A salam aleikum,

Alles goed met jou...

Ik ben 33 jaar van Surinaamse komaf...

Ben nieuwsgierig naar jou...

Laat jij wat ven je horen...

sarkarlawana
21-09-04, 04:15
hoi ik ben geen 24 maar 25 leuk he en verder weet ik niet wat ik moet zeggen maar ik vind jou naam mooi dus als je nog wil reageeren,groetjes

assad
24-09-04, 12:51
asalamoalakom,
alles goed ?.ik hoop het voor iedereen.
ik ben amazigh uit marokko 30 jaar en nog niet getrouwd,ik ben hard bezig op dit moment met deze zaak,heeft nog wat tippen reageer dan snel. :rolleyes:

bnija nadoria
07-10-04, 11:32
HAHAHAH ik lach me echt kapot.
Of kan ik beter zeggen dat ik kotsneigingen krijg.
Je kan beter even in Amsterdam lopen en dan krijg je vanzelf zulke kerels achter je aan!!!!!!!!
Ik zou zeggen : Meiden wees een beetje kieskeurig en trap niet in al die leuke praatjes van onze broeders.

Ik meen het zerieus :p

Amiticia
10-10-04, 22:33
Geplaatst door bnija nadoria
HAHAHAH ik lach me echt kapot.
Of kan ik beter zeggen dat ik kotsneigingen krijg.
Je kan beter even in Amsterdam lopen en dan krijg je vanzelf zulke kerels achter je aan!!!!!!!!
Ik zou zeggen : Meiden wees een beetje kieskeurig en trap niet in al die leuke praatjes van onze broeders.

Ik meen het zerieus :p

Het is serieus, met een S en niet met een Z.

:moe:

Zoals NaNiempje al eerder zei: "dat jullie hetgeen mogen vinden waar jullie naar op zoek zijn."

rambo
11-10-04, 09:14
Geplaatst door allure
Het is serieus, met een S en niet met een Z.

:moe:

Zoals NaNiempje al eerder zei: "dat jullie hetgeen mogen vinden waar jullie naar op zoek zijn."
Damn! Ik wist niet dat maroc.nl ook zo'n datingforum had? :hihi:

Sorry zuhara...24 is iets tè oud voor mij :D

Rambo :rambo:

sakafa
27-10-04, 16:47
ik ben leuke muslim man die eerlijke is en ben 32 jaar.wil je meer weten e mailem.bedankt