PDA

Bekijk Volledige Versie : Trouwen?geen Lange Relatie?serieus

Marouan_jabari
24-06-04, 19:32
welk maeid is serieus en wil trouwen met een leuke lieve jongen??
ik hou van dames met HOUVAST en serieus!
reageer nu [email protected]

brussel
24-06-04, 23:33
Geplaatst door Marouan_jabari
welk maeid is serieus en wil trouwen met een leuke lieve jongen??
ik hou van dames met HOUVAST en serieus!
reageer nu [email protected]

wil wil maar hij heeft me zo te zien nog steeds niet gevonden :(

hociemagirl28
11-08-04, 09:38
salaam,

Ik hoop voor jou dat je de ware tegen komt via het internet hoewel ik mijn twijvels heb, nou ik wil niet gelijk trouwen maar wel mailen!!

hoor van je

melek1
18-08-04, 13:25
ik denk niet dat je op deze manier de geschikte vrouw voor jezelf vind.

Waarom laat je mama geen geschikte bruid voor je zoeken?

**salua**
18-08-04, 16:32
je weet maar nooit misschien vindt ie een sirieus meisje om mee te beginnen en misschien ook weer niet. :blij: :blij: :blij:

Samieraatje
18-08-04, 20:43
Geplaatst door melek1
ik denk niet dat je op deze manier de geschikte vrouw voor jezelf vind.

Waarom laat je mama geen geschikte bruid voor je zoeken?

:haha:

Misschien heeft zijn mamma er eentje gekozen maar die vind hij niet geschikt :melig: Of wil hij er stiekem 2?? :jeweetog:

Succes tegenwoordig is alles mogelijk:knipoog:

soukena81
19-08-04, 12:04
salam aleikom

meiden trap er niet in hoor, want deze jonge man wil helemaal niet trouwen , maar ,,,,,,de meiden voor de gek houden.(staat hier bekend om) op het net .
want als een jongen echt serieus is gaat hij niet opdeze manier een vrouw zoeken,
lieve meiden kijk goed uit , want je weet nooit wat voor gek hier op het net te bevinden is. ik wil jullie alleen waarchuwen. voor jullie eigen best wil.

groetjes

said top
11-10-04, 21:55
Geplaatst door soukena81
salam aleikom

meiden trap er niet in hoor, want deze jonge man wil helemaal niet trouwen , maar ,,,,,,de meiden voor de gek houden.(staat hier bekend om) op het net .
want als een jongen echt serieus is gaat hij niet opdeze manier een vrouw zoeken,
lieve meiden kijk goed uit , want je weet nooit wat voor gek hier op het net te bevinden is. ik wil jullie alleen waarchuwen. voor jullie eigen best wil.

groetjes

ik ben het totaal niet met je eens .wand via deze weg kan je ook iemand ontmoete die wel serieus is het lich naar turlijk aan die persoon zelf wat hij of zij wil wil je uit gehuwlijkt worden dan moet je je ouders
voor je gaan zoekke. en alls uit liefde voor iemand wild gaan trauwe
dan is het toch beeter om elkaar goed te leeren kene voor dat je ergens
aan begind . ik zeg maar zo . op het eerste gezicht word je verlieft en op de karakter ga je van houde . dan is het idiejaal om via deze weg
iemand te leeren kene toch je komt er dan ook gau achter wat voor vlees je in de kuip hebt