PDA

Bekijk Volledige Versie : Viva! Viva! Viva les bleus; viva...!



Evian
25-06-04, 21:48
Ik heb Frankrijk zelden zooo slecht zien voetballen... En dat zijn spelers die rond de 5 miljoen euro per jaar verdienen...:jammer:. Pas zodra de Grieken scoren gaan ze enigszins een beetje moeite doen om wat te laten zien. Wat slecht! Een ploeg die niets laat zien mag gelukkig naar huis, huplakee...:).

Het enige goede wat hier nu uit voort kan komen is dat de behoudende Santini naar alle waarschijnlijkheid mag opstappen als bondcoach. Trouwens, ik pleit voor een verbod op conservatieve trainers op EK´s en WK´s... We willen als toeschouwers voetbal zien en geen systemen van steeds maar weer terugtikken met 9 verdedigers...:jammer:.

LiaCarina
25-06-04, 21:58
Het was beneden alle peil, maar goed.

S@deeQ.
25-06-04, 22:00
Geplaatst door Evian
Het enige goede wat hier nu uit voort kan komen is dat de behoudende Santini naar alle waarschijnlijkheid mag opstappen als bondcoach.

:frans: die slimme fransoos heeft eerst voor de EK een contract getekend in engeland :zwaai: hij zag het aankomen :jumping:

Julien
25-06-04, 22:49
wat zijn nederlanders toch een stelletje zielepoten. eerst zijn ze blij omdat italia uitgeschakeld is ('ze speelden zo slecht') en nu Frankrijk uitgeschakeld is kunnen al die kutcommentatoren op Ned2 en Rtl4 nauwelijks hun pret onderdrukken, want Frankrijk speelde zo 'slecht'.

ik mag hopen dat Nederland er morgen ook uit vliegt :kotsen:

en santini is trouwens een uitstekende coach, alleen de spelers leverden een wanprestatie. sukkels die het zijn.
ik erger me nu echt dood dat het EK voor La Douce France afgelopen is. We hadden de beste spelers :( :( :(

S@deeQ.
25-06-04, 22:53
Geplaatst door Julien
wat zijn nederlanders toch een stelletje zielepoten. eerst zijn ze blij omdat italia uitgeschakeld is ('ze speelden zo slecht') en nu Frankrijk uitgeschakeld is kunnen al die kutcommentatoren op Ned2 en Rtl4 nauwelijks hun pret onderdrukken, want Frankrijk speelde zo 'slecht'.

ik mag hopen dat Nederland er morgen ook uit vliegt :kotsen:

en santini is trouwens een uitstekende coach, alleen de spelers leverden een wanprestatie. sukkels die het zijn.
ik erger me nu echt dood dat het EK voor La Douce France afgelopen is. We hadden de beste spelers :( :( :(

:zweep: ze hebben zeker te veel slakken gevreten :fpuh:

Evian
25-06-04, 23:12
Geplaatst door S@deeQ.
:frans: die slimme fransoos heeft eerst voor de EK een contract getekend in engeland :zwaai: hij zag het aankomen :jumping:

Naarmate de wedstrijde vorderde en hij de bui meer en meer zag hangen kon je de haren uit zijn neus zien groeien...:).

Isaac
25-06-04, 23:16
Geplaatst door Julien

ik mag hopen dat Nederland er morgen ook uit vliegt :kotsen:


Niet zo bitter...

Evian
25-06-04, 23:21
Geplaatst door Julien
wat zijn nederlanders toch een stelletje zielepoten. eerst zijn ze blij omdat italia uitgeschakeld is ('ze speelden zo slecht') en nu Frankrijk uitgeschakeld is kunnen al die kutcommentatoren op Ned2 en Rtl4 nauwelijks hun pret onderdrukken, want Frankrijk speelde zo 'slecht'.

ik mag hopen dat Nederland er morgen ook uit vliegt :kotsen:

en santini is trouwens een uitstekende coach, alleen de spelers leverden een wanprestatie. sukkels die het zijn.
ik erger me nu echt dood dat het EK voor La Douce France afgelopen is. We hadden de beste spelers :( :( :(

Ja maar Frankrijk speelde ook slecht... Frankrijk was het aan haar stand verplicht een goede wedstrijd neer te zetten, de Grieken op te rollen en een aantal mooie doelpunten te laten zien...:). In plaats daarvan verkrachten ze het hele voetbalspel in 90 minuten tijd.

Hoe kun je nou als coach zo defensief spelen terwijl je wereldspelers tot je beschikking hebt? Het was Santini die spelers als Saha en Wiltord op de bank hield. Pas een kwartier voor tijd valt voor hem het kwartje, de oen!

ps: Misschien hadden de Franse spelers Troy niet moeten zien. Je kon hun angst tav de Grieken zowat van hun voorhoofd lezen...:D.

barfly
25-06-04, 23:26
Geplaatst door Julien
wat zijn nederlanders toch een stelletje zielepoten. eerst zijn ze blij omdat italia uitgeschakeld is ('ze speelden zo slecht') en nu Frankrijk uitgeschakeld is kunnen al die kutcommentatoren op Ned2 en Rtl4 nauwelijks hun pret onderdrukken, want Frankrijk speelde zo 'slecht'.

ik mag hopen dat Nederland er morgen ook uit vliegt :kotsen:

en santini is trouwens een uitstekende coach, alleen de spelers leverden een wanprestatie. sukkels die het zijn.
ik erger me nu echt dood dat het EK voor La Douce France afgelopen is. We hadden de beste spelers :( :( :(

Typisch Frans, loser gedrag. Als Nederland er morgen uit vliegt dan heb ik daar vrede mee :)

rja
26-06-04, 06:19
Geplaatst door barfly
Typisch Frans, loser gedrag. Als Nederland er morgen uit vliegt dan heb ik daar vrede mee :)
Als Nederland zo slecht speelt als de Fransen wel ja.

Maar dat slecht spelen, ligt hopelijk achterons,
Als we er niet uitgaan door strafschoppen of op andere lullige manier.

Ik hoop dat de we goed spelen vanavond en winnen.

Julien
26-06-04, 10:42
Geplaatst door barfly
Typisch Frans, loser gedrag. Als Nederland er morgen uit vliegt dan heb ik daar vrede mee :)

chill... ik was gewoon depri gister. ik neem m'n woorden terug, ik hoop dat Nederland wint van de Zweden (want die Zweden mag ik dus helemaal niet!)