PDA

Bekijk Volledige Versie : Seksueel Misbruik van bejaarden



LiaCarina
25-06-04, 22:49
Seksueel misbruik bejaarden na jaren opgelost

GLANERBRUG - Een 33-jarige oud-inwoner van Glanerbrug heeft bekend dat hij in 1997 en 1998 in die Overijsselse plaats drie bejaarde vrouwen seksueel heeft misbruikt. In 1997 ging het om twee pogingen tot verkrachting van twee vrouwen van destijds 82 en 75 jaar. Een jaar later verkrachtte de man een vrouw van 92 jaar.

De slachtoffers woonden in een bejaardencentrum. De twee oudste bewoners zijn inmiddels overleden.

De dader werd in 2002 in Duitsland veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Tijdens zijn gedwongen verpleging biechtte hij zijn verleden op. DNA-onderzoek heeft het verhaal inmiddels bevestigd. De man is door de Duitse autoriteiten uitgeleverd aan Nederland, zo maakte de politie Twente vrijdag bekend.

LiaCarina
25-06-04, 22:50
Je kan van een rijpe vrouw houden, maar dit gaat mij toch echt te ver........ik vraag mij af wat zijn straf zal zijn......Castreren lijkt mij erg toepasselijk..

Jullie?

Joesoef
25-06-04, 23:02
Geplaatst door EYe_OnNadYa
Je kan van een rijpe vrouw houden, maar dit gaat mij toch echt te ver........ik vraag mij af wat zijn straf zal zijn......Castreren lijkt mij erg toepasselijk..

Jullie?


Een diepte intervieuw met Mies Bouwman in de pauze van de finale Nederland Portugal. En daarna terwekstelling in de popannen afdeling van een bejaardenhuis voor de rest van zijn leven.

LiaCarina
25-06-04, 23:04
Geplaatst door Joesoef
Een diepte intervieuw met Mies Bouwman in de pauze van de finale Nederland Portugal. En daarna terwekstelling in de popannen afdeling van een bejaardenhuis voor de rest van zijn leven.

Hmm, ik denk dat ie dit keer een lange tijd elders zal zitten... :lekpuh:

S@deeQ.
25-06-04, 23:18
Geplaatst door EYe_OnNadYa
Je kan van een rijpe vrouw houden, maar dit gaat mij toch echt te ver........ik vraag mij af wat zijn straf zal zijn......Castreren lijkt mij erg toepasselijk..

Jullie?

:zegniets: op een ouwe fiets moetje het leren zeggen ze. :knife_hea

vlegeltje
25-06-04, 23:21
Geplaatst door EYe_OnNadYa
Je kan van een rijpe vrouw houden, maar dit gaat mij toch echt te ver........ik vraag mij af wat zijn straf zal zijn......Castreren lijkt mij erg toepasselijk..

Jullie?

Maak 'm voor straf bondscoach.

LiaCarina
25-06-04, 23:33
Geplaatst door S@deeQ.
:zegniets: op een ouwe fiets moetje het leren zeggen ze. :knife_hea


Sommige fietsen zijn gewoonweg te oud he;)

LiaCarina
25-06-04, 23:33
Geplaatst door vlegeltje
Maak 'm voor straf bondscoach.

Dan moet je iemand wel erg haten......dan is de dood nog aangenamer;)

S@deeQ.
25-06-04, 23:43
Geplaatst door EYe_OnNadYa
Sommige fietsen zijn gewoonweg te oud he;)

oefff dat weet ik nou ook weer niet.

ff aan gert jan vragen of ik zijn fiets.... zijn vrouw bedoel ik, een keertje kan uit proberen die ouwe taart is ook boven de 90 jaar denk ik :nerd: