PDA

Bekijk Volledige Versie : Gefeliciteerd



nl-x
26-06-04, 23:31
Congratulations ...


(Nog een hoop gezeik tegemoet te zien dus over Oranje)




[Ow... en over gefeliciteerd gesproken... Mijn taart hier was best wel lekker ;)]

Joesoef
26-06-04, 23:35
Er zitten 3 cafe's tegenover mij :moe:.

barfly
26-06-04, 23:40
Nederland in de halve finales! :lole:

BiL@L
26-06-04, 23:44
Geplaatst door Joesoef
Er zitten 3 cafe's tegenover mij :moe:.

*oordopjes*
:moe:

S@deeQ.
26-06-04, 23:54
:chinees:

ze mogen niet meer kankeren dat ze geen geluk hebben :fucyc:

Joesoef
27-06-04, 00:02
Geplaatst door BiL@L
*oordopjes*
:moe:


Ducktape :hihi:

Joesoef
27-06-04, 00:03
Geplaatst door S@deeQ.
:chinees:

ze mogen niet meer kankeren dat ze geen geluk hebben :fucyc:


Die varkens hebben gewoon gezwijnt :rolleyes:

barfly
27-06-04, 00:09
De wedstrijd was ontzettend in evenwicht de partijen waren aan elkaar gewaagt.

En Nederland heeft de strafschop-geest om zeep geholpen! :D

BiL@L
27-06-04, 00:14
Geplaatst door barfly
De wedstrijd was ontzettend in evenwicht de partijen waren aan elkaar gewaagt.

En Nederland heeft de strafschop-geest om zeep geholpen! :D

http://www.evolutiondocumentary.com/
:moe:

Joesoef
27-06-04, 00:17
Kan mij iemand de gevolgen voor dit mirakel uitleggen, ik als voetbalnitwit?

Anders kan ik morgen niet mee lullen...............

BiL@L
27-06-04, 00:19
Geplaatst door Joesoef
Kan mij iemand de gevolgen voor dit mirakel uitleggen, ik als voetbalnitwit?

Anders kan ik morgen niet mee lullen...............

:lachu:

barfly
27-06-04, 00:29
Geplaatst door Joesoef
Kan mij iemand de gevolgen voor dit mirakel uitleggen, ik als voetbalnitwit?

Anders kan ik morgen niet mee lullen...............

Tuuuuurlijk! :)

De wedstrijd was geheel in evenwicht en in de verlenging was Nederland beter zonder dat Nederland wist te scoren. Gelukkig was Nederland in staat om de strafschopen beter af te ronden en als dit niet duidelijk genoeg is dan moet je http://www.bbc.co.uk bezoeken om een duidelijker verhaal te lezen... :)

barfly
27-06-04, 00:30
Geplaatst door BiL@L
http://www.evolutiondocumentary.com/
:moe:

Die site wil niet openen zegmaar... :moe:

BiL@L
27-06-04, 00:33
Geplaatst door barfly
Die site wil niet openen zegmaar... :moe:

Bel Dick Advocaat
:moe:

Joesoef
27-06-04, 00:33
Geplaatst door barfly
Die site wil niet openen zegmaar... :moe:

Ik ben echt een volkomen voetbalnitwit. Gisteren verklaarde ik nog dat ik hoopte dat NL en Portugal zaterdag in de finale tegen over elkaar zouden komen te staan en dat Portugal zou winnen. :p

barfly
27-06-04, 00:35
Geplaatst door Joesoef
Ik ben echt een volkomen voetbalnitwit. Gisteren verklaarde ik nog dat ik hoopte dat NL en Portugal zaterdag in de finale tegen over elkaar zouden komen te staan en dat Portugal zou winnen. :p

En je had bijna gelijk behalve dat Portugal er in de halve finales al uit vliegt.... :p

Simon
27-06-04, 00:47
Wat een geluksfactor kent dat spel toch. Maar de teams waren gelijkwaardig. Alleen ik begrijp niet dat van der Meijden steeds wordt opgesteld want Overmars is toch duidelijk beter?

Bofko
27-06-04, 00:51
Onderschrift Simon
"Iedereen heb z'n eigen gedachten. Ik ben blij dat ik de mijne heb". - Johan Cruyff -

:haha: . Ik ben benieuwd of mrz het hier mee eens is.

barfly
27-06-04, 00:53
Geplaatst door Bofko
:haha: . Ik ben benieuwd of mrz het hier mee eens is.

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat MRZ, Cruyf is...

Simon
27-06-04, 00:55
Geplaatst door Bofko
:haha: . Ik ben benieuwd of mrz het hier mee eens is.

Ik ben altijd afgeleid door dat onnavolgbare nederlands van Cruyff. Ik schiet er telkens bij in de lach.

Overigens maakte Advocaat nog een interessante opmerking: ze hadden gisteren waargenomen dat op de besloten training van de zweden 9 van de 10 penalty's die geoefend zijn in de rechterhoek gingen. Dat was een besloten training van de zweden dus ze hadden een spion daar?

rja
27-06-04, 00:55
Geplaatst door nl-x
Congratulations ...


(Nog een hoop gezeik tegemoet te zien dus over Oranje)

We zijn met strond massel, doorgegaan naar de halve finale. Een ding is zeker, Cuco neemt geen strafschop meer, een ding is zeler. we houden heel weinig spellers over, die een strafschop willen nemen.

Ik hoop van ganze harte, dat die Nederlandse spelers, niet zo stom zijn, ons nog zo'n thriller te laten beleven, want ik vrees nog steeds de volgende uitslag van de volgende strafschoppenreeks.

NIS
27-06-04, 00:57
Geplaatst door nl-x
Congratulations ...


(Nog een hoop gezeik tegemoet te zien dus over Oranje)




[Ow... en over gefeliciteerd gesproken... Mijn taart hier was best wel lekker ;)]

Jij gefeliciteerd met je verjaardag btw... :fparty:

Bofko
27-06-04, 01:00
Geplaatst door Simon
Ik ben altijd afgeleid door dat onnavolgbare nederlands van Cruyff. Ik schiet er telkens bij in de lach.

Overigens maakte Advocaat nog een interessante opmerking: ze hadden gisteren waargenomen dat op de besloten training van de zweden 9 van de 10 penalty's die geoefend zijn in de rechterhoek gingen. Dat was een besloten training van de zweden dus ze hadden een spion daar?

Ibrahimovic is een dubbelspion. :cool:

Helaas is Cruyff steeds minder te betrappen op Cruyffiaans Nederlands, vind ik. Hij zal wel mediatraining gehad hebben.
Ik vind hem wel zeer goede analyses geven, beter dan wie ook. Jammer dat hij geen bondscoach wil worden.

TonH
27-06-04, 01:03
Geplaatst door Simon
Dat was een besloten training van de zweden dus ze hadden een spion daar?

Eén van de volgende twee:
Wie schoot mijlenver over en bij welke club speelt hij...?
of
Wie speelt volgend jaar, als beloning(?), bij die andere Nederlandse club in Catalonië?

BTW, welke ploeg heeft tot nu toe, gewonnen in de normale speeltijd?

Éllas! :lekpuh:

Simon
27-06-04, 01:03
Geplaatst door Bofko
Ik vind hem wel zeer goede analyses geven, beter dan wie ook. Jammer dat hij geen bondcoach wil worden.

Hij vond wel dat Robben er in de wedstrijd tegen Letland in de pauze had uit gemoeten! Ik denk dat Advocaat dan wel wat over zich heen gekregen had.

Bofko
27-06-04, 01:07
Geplaatst door Simon
Hij vond wel dat Robben er in de wedstrijd tegen Letland in de pauze had uit gemoeten! Ik denk dat Advocaat dan wel wat over zich heen gekregen had.

Ja, maar het laatste wat we moeten hebben is een volksgericht of een " mediagericht" . De media die de opstelling gaan bepalen. Ik zou het wel stoer gevonden hebben als hij dat gedaan had.

Simon
27-06-04, 01:09
Geplaatst door Bofko
Ja, maar het laatste wat we moeten hebben is een volksgericht of een " mediagericht" . De media die de opstelling gaan bepalen. Ik zou het wel stoer gevonden hebben als hij dat gedaan had.

Advocaat mag uiteraard zijn eigen koers varen maar zal ook echt wel luisteren naar de experts en hun opvattingen over de opstelling. Ik denk dat ik Koeman de beste analyticus vind.

taouanza
27-06-04, 09:25
Geplaatst door Simon
Ik ben altijd afgeleid door dat onnavolgbare nederlands van Cruyff. Ik schiet er telkens bij in de lach.



Een lachende Simon daar kan ik me nou helemaal niks bij voorstellen.:zozo:

nl-x
27-06-04, 09:49
Geplaatst door NIS
Jij gefeliciteerd met je verjaardag btw... :fparty:
Bedankt.