PDA

Bekijk Volledige Versie : Vervolg op 850



lennart
26-06-04, 23:31
Met die uitleg kan ik niets lennart. Dat is dus geen antisemitisme. Mischien dat de tekenaar van die cartoon helemaal niet die cartoon uit de jaren 30 kende. En hoe kan ik nu een antisemiet zijn wanneer ik je zeg dat ik die cartoon uit de jaren 30 nooit eerder hebt gezien?


De reden dat die karikatuur uit de jaren 30 anti-semitisch is dezelfde reden dat de karikatuur die jij plaatste anti-semitisch is: het gebruik maken van een joods symbool om een situatie aan te duiden. Daarmee stel jij dus de joden verantwoordelijk voor een situatie waar de joden als geheel niets mee te maken heeft. Ik dacht dat jij zoiets wel kon begrijpen.



Ik ben geen zelfaangestelde beoordeler van antisemitisme. Het beheer heeft jou geheel op eigen krachten strafpunten voor antisemitische uitlatingen gegeven. Daar heb ik helemaal niets mee te maken. Ik ben het wel volkomen eens met het beheer dat ze je punten gegeven hebben.


Waar ik op doelde was dat jij mij een anti-semiet noemt, jij hebt er bovendien een handje van andere mensen van anti-semitisme te beschuldigen. Vanwege dergelijk gedrag merk ik op dat jij jezelf hebt aangesteld als een beoordeler van antisemitisme.

barfly
26-06-04, 23:34
Jij zou hier toch niet meer posten?

Arvid
26-06-04, 23:48
Geplaatst door barfly
Jij zou hier toch niet meer posten?

Lennart heeft een beetje teveel speed gebruikt denk ik.

barfly
26-06-04, 23:50
Geplaatst door Arvid
Lennart heeft een beetje teveel speed gebruikt denk ik.

Ok dat kan k wel begrijpen, alleen wil ik dan graag weten welke dealer :blij:

mrz
26-06-04, 23:51
Of niet... :mad:

850
27-06-04, 01:06
:cool: Heey wat leuk! Een topic voor & over mij.........



Geplaatst door lennart
De reden dat die karikatuur uit de jaren 30 anti-semitisch is dezelfde reden dat de karikatuur die jij plaatste anti-semitisch is: het gebruik maken van een joods symbool om een situatie aan te duiden. Daarmee stel jij dus de joden verantwoordelijk voor een situatie waar de joden als geheel niets mee te maken heeft. Ik dacht dat jij zoiets wel kon begrijpen.

Je kan wel krampachtig proberen om mij in die hoek te drukken maar je zal toch echt van betere huizen moeten komen.........

:hihi: Dus antisemitisme is oa. het gebruik maken van een joods symbool om
"een situatie" aan te duiden.
Hahahahahhhahahahaha
Ga jij onmiddelijk naar cidi.nl en kijk daar wat ze verstaan onder antisemitisme en kom dan terug hiero om publiekelijk jezelf van pek en veren te voorzien.

En omdat ik een plaatje toon met daarin de davidster in de vorm van een hek waarin mensen opgesloten zitten stel ik daarmee de joden verantwoordelijk voor "een situatie" waar ze als geheel niks mee te maken heeft. :haha: You are a joker!
Wélke situatie? Wát voor een discriminerende situatie? Je moet het beesje bij de naam noemen lennart anders sta je zwak in je beschuldigingen.
Ik stel helemaal niks verantwoordelijk met het plaatsen van die tekening. Er wordt nergens in die tekening gesteld dat alle joden wereldwijd verantwoodelijk zijn voor "een situatie".
De davidster staat hier symbool voor de natie Israhel met daarin de grenzen in de vorm van een hek. Het uiten van kritiek op het hekwerk is in geen velden of wegen antisemitisch te noemen. Kritiek hebben op dat hek en dat vormgeven in een tekening is niet helemaal hetzelfde als alle joden verantwoordelijk stellen voor "een situatie". (wat die situatie ook moge zijn)
Als ik BIJVOORBEELD zou beweren dat alle joden minderwaardig zijn doordat ze dat hek hebben geplaatst dan kun je stellen dat het antisemitisch is. Maar daar is in de tekening dus helemaal geen sprake van.

:schrik: Je bakt ze wel erg bruin knul.

Waar ik op doelde was dat jij mij een anti-semiet noemt, jij hebt er bovendien een handje van andere mensen van anti-semitisme te beschuldigen. Vanwege dergelijk gedrag merk ik op dat jij jezelf hebt aangesteld als een beoordeler van antisemitisme.

:rolleyes: Ik heb enkel jou een antisemiet genoemd. Voor de rest noem ik niemand hier een antisemiet. Ik heb 1x tegen ZS gezegd dat hij een antisemitische opmerking maakte en daar heb ik hem uitleg voor gegeven. En jij was toen om die reden zo idioot van geest om mij gelijk ook maar een antisemiet te noemen.
Mischien ben ik dan toch wel een zelfbenoemde beoordeler maar in tegenstelling tot jou weet ik teminste wanneer iets antisemitisch is.

:fpetaf: Slaap lekker en val me niet meer lastig........
ooh ja, je kan hier nog wel lang over door blijven prikken maar ga er maar vanuit dat ik er niet meer op inga. Daar zijn je idiote beschuldigingen te slap voor. En ga er ook maar vanuit dat het beheer mij hier geen strafpunten voor zal geven hoezeer jij dat ook betreurt.

Maarten
27-06-04, 03:06
Lennart, dat is hier de man, die een compleet topic met bedankjes kreeg toen hij ging. Die verdient hij, vanwege al het nieuws wat hij verzamelde.
850 is inzake Israël en joden een zouteloos geval. Exponent van de patatgeneratie, die maar wat raak kletst, en dan nog denkt interessant gevonden te worden.

Punt rond antisemitisme, vriend 850, is dat als je wérkelijk gaat kijken naar wat joden in Israël en daarbuiten zoal doen rond de kwestie Israël, zowel wat betreft concrete daden, politiek en media en meningsvorming, dat je dan zo strontziek wordt, dat je slechts met de grootst mogelijke moeite geen antisemiet wordt! Zó erg is het! En dat is niet op grond van wat ze zíjn, of op grond van vooroordelen enz, maar op grond van wat ze echt dóen!

Erg veel joden doen aardig hun best om op een grote schaal antisemitisme te genereren. Iemand die dat bijvoorbeeld in de gaten heeft, dat is de Israelische jood Ury Avnery, die het verschijnsel simpelweg samenvat met “Manufacturing anti-semites”. Je tikt het maar in bij google. En hij is bepaald de enige niet die zo denkt.
Punt is dat die knullige nederlanders geen zak weten van wat er precies gebeurt, maar er wel de gebruikelijke stomme bek over open trekken. Het enige excuus voor hun onbenulligheid is misschien, dat de media hier ook niet veel beter zijn.

Ik heb bewondering voor Lennart. Die jongen gaat dus echt kijken he? Daar is moed voor nodig. Want als je dat doet, dan wordt je dus echt kotsmisselijk van de daden en de geluiden vaan zéer veel joden. Het is zóveel, dat je soms de grootst mogelijke discipline moet zien op te brengen, om nog onderscheid te willen maken tussen joden als mens, en in hun collectieve gedrag inzake Israël.
Lennart die gaat echt tot onderin de joodse beerput, en dat noem ik knáp! Ik kán dat namelijk de helft van de tijd gewoon niet! Dan moet ik echt even een paar weken uit dat onderwerp, eer ik die rotzooi weer aan kan. En het zijn nog niet eens die misdaden, maar die enorme wolk van leugens en drogredenen, waar ook deze site voortdurend bol van staat..

Ik vind het een toer om niet van walging door te draaien, als je écht gaat kijken naar wat er gebeurt. Knáp als je dan na een jaartje of wat geen antisemiet bent. En blijkbaar zijn er joden, die daar al precies zo over denken. Dat verbaast me niet. Intelligentie genoeg in die kringen. Maar dat geeft des te meer te denken over de rest. Wie nou nog niet wakker is, die deugt moreel gewoon niet. En dat geldt nog harder voor die NL-support, dan voor joden.

Lennart succes! Ik vind het echt en knap staaltje. Jongetjes als 850 snappen waarschijnlijk nog niet eens dat er een probleem op dat punt is.

850
27-06-04, 11:19
:nerd: Heb ik zojuist op nette wijze lennart proberen af te werken en komt oom maarten weer om de hoek lopen.......
:melk:


Geplaatst door Maarten

Lennart, dat is hier de man, die een compleet topic met bedankjes kreeg toen hij ging. Die verdient hij, vanwege al het nieuws wat hij verzamelde.

En wat heeft dat met deze topic te maken?

850 is inzake Israël en joden een zouteloos geval. Exponent van de patatgeneratie, die maar wat raak kletst, en dan nog denkt interessant gevonden te worden.

Je vindt mij een zoutloos geval om dat ik jouw schrijfwijze hebt bekritiseerd hier op maroc.nl omtrent Israhel/Palestina en dat steekt nog steeds blijkbaar.
In tegenstelling tot jouw dubieuze en saaie postings doe ik écht iets voor de Palestijnse zaak. Ik doe al jaren daadwerkelijk aan actievoeren tegen Israhel. Maar uit slap ouwehoeren en pro-Israhel prikkers in de pan hakken haal ik geen voldoening zoals jij. Dat vind ik namelijk zinloos en respectloos.


Punt rond antisemitisme, vriend 850, is dat als je wérkelijk gaat kijken naar wat joden in Israël en daarbuiten zoal doen rond de kwestie Israël, zowel wat betreft concrete daden, politiek en media en meningsvorming, dat je dan zo strontziek wordt, dat je slechts met de grootst mogelijke moeite geen antisemiet wordt! Zó erg is het! En dat is niet op grond van wat ze zíjn, of op grond van vooroordelen enz, maar op grond van wat ze echt dóen!

:kotsen2: Weer zo'n fraaie mentaliteit! Na al die jaren dat ik me inzet tegen het beleid van Israhel heb ik nog nooit de aandrang gehad om antisemiet te worden. Maar jouw frisse prikmentaliteit komt hier goed naar boven:
Als iemand een antiemiet is dan is dat omdat de joden dat zelf hebben uitgelokt
Wat ben jij een kotsmiselijk mannetje :kotsen2:

Je hebt er een scherpe kijk op maarten. Goh, lennart mag maar wat blij zijn met zo'n steunpilaar als jij.

Erg veel joden doen aardig hun best om op een grote schaal antisemitisme te genereren. Iemand die dat bijvoorbeeld in de gaten heeft, dat is de Israelische jood Ury Avnery, die het verschijnsel simpelweg samenvat met “Manufacturing anti-semites”. Je tikt het maar in bij google. En hij is bepaald de enige niet die zo denkt.

Jajaja....jij bent toch ook diegene die denkt dat maroc.nl constant wordt ondergelopen door pro-Israhel prikkers die maar 1 doel voor ogen hebben en dat is is hier de boel saboteren.

Punt is dat die knullige nederlanders geen zak weten van wat er precies gebeurt, maar er wel de gebruikelijke stomme bek over open trekken. Het enige excuus voor hun onbenulligheid is misschien, dat de media hier ook niet veel beter zijn.

Punt is dat sommige Nederlanders dénken te weten wat er precies gebeurt en met hun grote bek slechts saaie troep op maroc.nl dumpen. En in jouw geval is er geen excuus voor.

Ik heb bewondering voor Lennart. Die jongen gaat dus echt kijken he? Daar is moed voor nodig. Want als je dat doet, dan wordt je dus echt kotsmisselijk van de daden en de geluiden vaan zéer veel joden.

:kotsen2: Weer zo'n dubieuze opmerking.
Dus lennart moet stevig in zn schoenen staan om er geen antisemiet van te worden en als hij dat wel is komt dat dus door de joden?
:kotsen2:


Het is zóveel, dat je soms de grootst mogelijke discipline moet zien op te brengen, om nog onderscheid te willen maken tussen joden als mens, en in hun collectieve gedrag inzake Israël.

Zo te zien doe jij hard je best om NIET dat onderscheid te maken.

Lennart die gaat echt tot onderin de joodse beerput, en dat noem ik knáp!

Voor een rioolrat is het geen probleem om diep in een beerput te lopen.


Dan moet ik echt even een paar weken uit dat onderwerp, eer ik die rotzooi weer aan kan. En het zijn nog niet eens die misdaden, maar die enorme wolk van leugens en drogredenen, waar ook deze site voortdurend bol van staat..

Je hebt het er maar zwaar mee. :traan1: Ik leef met je mee.

Ik vind het een toer om niet van walging door te draaien, als je écht gaat kijken naar wat er gebeurt. Knáp als je dan na een jaartje of wat geen antisemiet bent.

:kotsen2: En voor de 3e keer leg je de schuld bij de joden dat andere mensen antisemiet zijn. :kotsen2:

Lennart succes! Ik vind het echt en knap staaltje. Jongetjes als 850 snappen waarschijnlijk nog niet eens dat er een probleem op dat punt is.

Ik vraag me af of lennart er wel iets aan heeft om steun te krijgen van iemand die voortdurent de joden de schuld zit te geven dat er antisemitisme bestaat en die hier op maroc.nl constant spooklegers van pro-Israhel prikkers voorbij ziet komen. Maar aan de andere kant denk ik dat lennartje er een soortgenoot bij heeft.

:moe: Vermoeiende lui zijn jullie.............

Amiticia
27-06-04, 11:21
Enough!..

Straight your things out via pm.