PDA

Bekijk Volledige Versie : geen schaamte

adil01
28-06-04, 08:45
selaamhalikoem broeders en zusters,

schaamte waar blijft het schaamte bestaat er geen schaamte meer subhanallah la hawla wa la qoewata illeh billeh

ohhh dames ooh heren waarom zo praten over gemeendschap met andere broeders en zusters is niet toegestaan dit kan leiden tot zinaa
subhanallah

broeders ya broeders lees vanaf sura baqara eya 223 en zusters ook daar staat al iets ocver wat jullie willen weten

of zusters ganaar je moeder en vraag het aan haar

of broeders vraag het aan je vader als je iets wilt weten over het gemeenschap of ganaar een imaam ook jullie zusters naar een vrouwelijke geleerde die over zulke zaken praat

niet hier en het tot zinaa leiden lees sura 58 eya 9

lees sura 63 eya 11 enz enz

kijk vraag het aan jullie ouders of mannelijke of vrouwelijke geleerden schamen jullie je?

jullie horen nu te schamen wat jullie doen wat wij doen tegenover de engelen op onze schouders die op ons letten en vooral op allah(subhana te'aala) allahoema bismieka amoetoe wa ahjaa

kunnen we net zo goed nu met ze allen ergens afspreken jongens en meisjes door elkaar en over gemeenschap praten en lachen of huilen enz enz allah(swt)is dan niet blij seytan wel :brozac:

de profeet (sawS)heeft al gezegt mijn oemmah gaat veranderen gaat veranderen in vvele groepen en zei dat huilend toen hij voor de kaa'ba ging knielen nadat hij sura taha had ontvangen en wist dat zijn tijd voorbij bijna was en het vertelde aan aboe bakker(ra)

subhanallah

elk 73 soorten moslims gaan de hel in behalve 1 groep dat is d egroep die volgens de soena en de koran leven

ik heb dat niet gezegt nee nee dat zei de profeet(saws)

op de dag des oordeels gaan er 72 soorten moslims wegrennen en allah stuurd engelen op ze af de profeet(saws)zegt dan wat doe ej allah mijn oemmah jouw slaven

allah(Swt)zegt dan neee mohamed(Saws)hun waren moslim met naam niet met daden zoals ik ze had voorgeschreven en jij

de profeet(SawS)gaat paar mensen pakken op de dag des oordeels
misschien zit jij ertussen of ik allah hlum en gaat zeggen kijk
ik heb mijn tand gebroken mijn bot gebroken dinge gekneusd blauwe ogen gekregen ik werd bekogeld met stenen door wat?

omdat ik(saws)alleen d eislam ging spreiden en moslim ben

en dan gaat die zeggen en wat heb jij gedaan?

wat gaan we zeggen wat gaan we zeggen subhanallah

:brozac: :brozac: :brozac:

aselaamhalikoem wr wb

tedfiesh
28-06-04, 09:07
Waarom zouden we ons moeten shamen voor vragen over de Islam? In de tijd van de Profeet kon je als vrouw je vragen gewoon aan de Proeet (vzmh) stellen. Hij werd er zelf verlegen van maar heeft nooit (voorzoverre ik alls goed gelezen heb) iets gezegd van vraag maar aan mijn vrouw of aan je moeder etc.....

Narrated Abu Mus'ud

The Prophet said, "One of the sayings of the prophets which the peoplehave got is, 'If you do not feel ashamed, then do whatever you like."

Narrated 'Aisha:
An Ansari woman asked the Prophet how to take a bath after finishing from the menses. He replied, "Take a piece a cloth perfumed with musk and clean the private parts with it thrice." The Prophet felt shy and turned his face. So pulled her to me and told her what the Prophet meant.

Narrated Asma' bint Abi Bakr:
A woman asked Allah's Apostle, "O Allah's Apostle! What should we do, if the blood of menses falls on our clothes?" Allah's Apostle replied, "If the blood of menses falls on the garment of anyone of you, she must take hold of the blood spot, rub it, and wash it with water and then pray in (with it)."

Narrated Thabit

that he heard Anas saying, "A woman came to the Prophet offering herself to him in marriage, saying, "Have you got any interest in me (i.e. would you like to marry me?)" Anas's daughter said, "How shameless that woman was!" On that Anas said, "She is better than you for, she presented herself to Allah's Apostle (for marriage)."

adil01
28-06-04, 09:15
selaamhalikoem

nee nee neeeeeeeeeeeeee je hetb kennis maar verkeerde kennis

waar zijn de mahrams van deze meisjesssssssssss????????????????????????????????? ?????????????? :duizelig:

als vrouwen wat wouden weten zeiden ze het tegen hun broers of vaders en hun gingen naar de profeet saws of ze namen hun mahram mee

tedfiesh
28-06-04, 09:34
LEES de hadith!! zie jij een mahram?

Narrated 'Aisha:
An Ansari woman asked the Prophet how to take a bath after finishing from the menses. He replied, "Take a piece a cloth perfumed with musk and clean the private parts with it thrice." The Prophet felt shy and turned his face. So pulled her to me and told her what the Prophet meant.

A woman asked Allah's Apostle, "O Allah's Apostle! What should we do, if the blood of menses falls on our clothes?" Allah's Apostle replied, "If the blood of menses falls on the garment of anyone of you, she must take hold of the blood spot, rub it, and wash it with water and then pray in (with it)."

tedfiesh
28-06-04, 09:37
DEZE HERHALINGEN ZIJN NIET EXPRES!! IETS MISGEGAAN!! SORRY

tedfiesh
28-06-04, 09:38

Narrated 'Aisha:

tedfiesh
28-06-04, 09:40

Narrated 'Aisha:

tedfiesh
28-06-04, 09:47

Of kom met je bewijzen aan (Koran en Hadieth)

Narrated 'Aisha:

tedfiesh
28-06-04, 09:48
Sorry

tedfiesh
28-06-04, 09:49

Narrated 'Aisha:

Geplaatst door adil01
selaamhalikoem

nee nee neeeeeeeeeeeeee je hetb kennis maar verkeerde kennis

waar zijn de mahrams van deze meisjesssssssssss????????????????????????????????? ?????????????? :duizelig:

als vrouwen wat wouden weten zeiden ze het tegen hun broers of vaders en hun gingen naar de profeet saws of ze namen hun mahram mee