PDA

Bekijk Volledige Versie : Twee dagen ziek door Nederlands voetbal



Bofko
28-06-04, 14:40
UTRECHT - Werknemers krijgen het knap beroerd wanneer Nederland een wedstrijd speelt op het Europees Kampioenschap. Vorige week woensdag, de dag waarop het Nederlands elftal aantrad tegen Letland, lag het ziekteverzuim eenvijfde hoger dan op een normale woensdag.

Dat heeft ArboNed, de op een na grootste arbodienst, maandag medegedeeld. Volgens ArboNed, dat zieke werknemers helpt zo snel mogelijk weer aan de slag te gaan, meldde de dag na de wedstrijd tegen de Letten ongeveer 15 procent meer mensen zich 'ziek'. Ook de wedstrijd tegen Duitsland, een week eerder, zorgde voor meer ziekmeldingen dan normaal.


www.nu.nl
---------------------------------------------------
Zou dat extra ziekteverzuim ook voor allochtone werknemers gegolden hebben ?

850
28-06-04, 14:52
Geplaatst door Bofko
UTRECHT - Werknemers krijgen het knap beroerd wanneer Nederland een wedstrijd speelt op het Europees Kampioenschap. Vorige week woensdag, de dag waarop het Nederlands elftal aantrad tegen Letland, lag het ziekteverzuim eenvijfde hoger dan op een normale woensdag.


:auw2: Ik kreeg het ook knap beroerd wanneer Nederland speelde.
Ik moest zaterdagavond werken en het theater naast onze kantoorruimte hadden de tv erg hard aangezet en zaten met een groepje luidruchtig volk de wedstrijd te bekijken. Wat een kabaal....
:o Onder die omstandigheden kon ik me slecht concentreren.

Tomas
28-06-04, 16:50
Geplaatst door Bofko
Zou dat extra ziekteverzuim ook voor allochtone werknemers gegolden hebben ?

Op wsdb vond ik het aantal supporters voor nl opvallend hoog. En ik kreeg zelfs de indruk dat ze nog hardere feestte dan d'n stijve ollander.

We hebben het blijkbaar nog niet helemaal verpest.